“Romance anónimo”, va ser la primera cançó que vaig aprendre a tocar a guitarra. Amb elles vaig descobrir que la música té molt de tècnica però que sense l'ànima de qui la interpreta es buida.
L'Orquestra Platería, va trencar amb els estereotips de les tradicionals orquestres de ball. Era com aire fresc. No faltàvem mai quan podíem salvar la distància i arribar amb les nostres 49cc. La meva era una Derbi Diablo. Us poso una de les cançons que van versionar, que els va suposar un gran èxit i que mai mancava en els seus concerts. La cançó no està interpretada per ells perquè no l'he trobat.
Si hi ha un concert al que m'agradaria assistir és el d'any nou, a Viena. La nit anterior, vestit per l'ocasió, una vetllada inovidable en un saló de Vals. Una de les peces que m'encanta es la marxa Radetzky.
Vosaltres teniu records musicals?
Recordeu el vostre primer ball?
Recordeu el vostre primer ball?