Molt bona idea i molt bona foto, i estic d'acod, no tot sembla el que és... però a vegade s si, els premis que ens has deixat semblen ben bé el que són? o tampoc?
Ummm... doncs no, no tot es el que sembla... es veritat...
doncs que vols que et digui... a jo m'han agradat les dues fotos (si, la del nois tmb l'he mirat, no passa res, no??? jejejeje)... però la noieta una mica més depiladeta estaría més mona, no????
Jo diria potser que gairebé mai res es el que sembla.
En un viatge a Praga, fa molt de temps, vaig començar a desempellegar-me de tots aquests prejudicis de les aparences No et pensis, encara he de trencar moltes barreres La última aquest estiu, la de l'edat... potser és que ja sóc força gran, i començo mica en mica a acceptar que gent més joveneta tingui molt més a ensenyar-me que no pas jo a ells
Marta; Qui sap la tindrem que fotre caixalada. Anna,la Fdez.O; Si pero molt mal acabada soc un desastre. Estrip; No crec pas que sigui dolenta. Jo Mateix : Exacte, ben dit. Carme R: Si els premis son el que son naturals com la vida.T'han agradat? Caliope; Potser mes el platan? Lansbury; Per desgracia si. Igrein ; es que la gracia es que es veigui que es pelroja. Res no pasa res dona.Intenteto que siguin fotos agradables i de bon gust. LLuNa: M'alegra que te hagui animat. kpitana: Ja veuras com pasa ara feia dies que no et pasavas. Lula: De fet jo ja fa temps que penso que se ha de creure en las persones i no en els emblemas. Gracies per els petons.
Clint: Ben fet lo de mirar. LlunA : Ben cert, bon cap de setmana tambéa tu. Ptons Montse: Res poma i pomelo obra del photosop. Benvinguda. Rosa: Tot sera cuestio de probar.
Bon capde Striper i no escriguis si no en tens ganes...;)
ResponEliminaJoana :
ResponEliminaQue rapida si l'acabo de penjar, pero ara mateix.bon cap de setmana tu també.
Que bona la foto, no es una poma? es una taronja? o potser es un pomelo?
ResponEliminaBon cap de setmana noi!!!!
Molt bona !!! Com a artista,com em califiques tu mateix, he de dir-te que és una fotografia mol ben treballada ! En formes i colors !!!
ResponEliminaI què dir del missatge !!! També molt bo i , sobretot, molt cert !!!
És veritat no tot és el que sembla però te la pots continuar menjar aquesta fruita. Que també sembla bona.
ResponEliminaSalut
Molt ben trobada, la foto. No tot sembla el que és, però també no tot el que sembla és.
ResponEliminaMolt bona idea i molt bona foto, i estic d'acod, no tot sembla el que és... però a vegade s si, els premis que ens has deixat semblen ben bé el que són? o tampoc?
ResponEliminaStripe et superes!gràcies pel premi de les noies! Aixó si que vé de gust!(es que a mi no m'agraden les pomes!)jeje
ResponEliminaLLepada humida, força humida
I a pesar de tot encara jutgem els llibres pel color de les seues tapes o no?
ResponEliminaUmmm... doncs no, no tot es el que sembla... es veritat...
ResponEliminadoncs que vols que et digui... a jo m'han agradat les dues fotos (si, la del nois tmb l'he mirat, no passa res, no??? jejejeje)... però la noieta una mica més depiladeta estaría més mona, no????
Un petó i bon capde!!!
Striper! Gràcies per donar-me una visió més positiva de la que tinc ara, sempre anima!
ResponEliminaLes fotos molt mones ;)
Fins aviat!
bon cap de stmana nin..el meu segur q passa molt poc a poc...
ResponEliminaJo diria potser que gairebé mai res es el que sembla.
ResponEliminaEn un viatge a Praga, fa molt de temps, vaig començar a desempellegar-me de tots aquests prejudicis de les aparences
No et pensis, encara he de trencar moltes barreres
La última aquest estiu, la de l'edat... potser és que ja sóc força gran, i començo mica en mica a acceptar que gent més joveneta tingui molt més a ensenyar-me que no pas jo a ells
Bon cap de setmana
Petons com més t'agradin!!
Marta;
ResponEliminaQui sap la tindrem que fotre caixalada.
Anna,la Fdez.O;
Si pero molt mal acabada soc un desastre.
Estrip;
No crec pas que sigui dolenta.
Jo Mateix :
Exacte, ben dit.
Carme R:
Si els premis son el que son naturals com la vida.T'han agradat?
Caliope;
Potser mes el platan?
Lansbury;
Per desgracia si.
Igrein ;
es que la gracia es que es veigui que es pelroja.
Res no pasa res dona.Intenteto que siguin fotos agradables i de bon gust.
LLuNa:
M'alegra que te hagui animat.
kpitana:
Ja veuras com pasa ara feia dies que no et pasavas.
Lula:
De fet jo ja fa temps que penso que se ha de creure en las persones i no en els emblemas.
Gracies per els petons.
I també té la seva gràcia no?
ResponEliminaPer cert, millor la pèl-roja que no l'himne! (sí evidentment que he mirat!!!)
M´agrada molt la foto!!! No tot és el que sembla...si si encertat!
ResponEliminaI si no estàs per escriure, res....les paraules ja arribaràn que hi ha dies per tot!
petons de cap de setmana
Hola stripper, quina classe de fruita és?, JA ENS HO DIRÀS.
ResponEliminasI NO VOLS escriure no escriguis ja ho faràs demàs.
quina fruita més cítrica...seria un bon invent la taronpoma...
ResponEliminagràcies per el regal.
Clint:
ResponEliminaBen fet lo de mirar.
LlunA :
Ben cert, bon cap de setmana tambéa tu. Ptons
Montse:
Res poma i pomelo obra del photosop.
Benvinguda.
Rosa:
Tot sera cuestio de probar.