diumenge, 25 d’octubre del 2009

LA VERGONYA.....

Jo he de dir que normalment no soc gaire vergonyós ni tinc un sentit ample de fer el ridícul, dissabte de l'altre setmana em vaig tindre que vestir com surto a les fotos de sota per fer d'Agneta una personatge que sortia ( nomes es parlava de ella no estava físicament) la obra que vam representar a la fira de la verema de Artés , i que va servir per animar una mica la sobretaula , sempre fugint del humor “ Chavacano” .

I vosaltres sou molt vergonyosos?

Teniu molt sentit del ridícul?











16 comentaris:

  1. Mhhhhhhhhh, doncs, mira, m'aguanto el riure, estàs...explosiu? No sé si és la paraula justa, però.... Osti, jo tampoc en tin d'aquesta vergonya...petonets!

    ResponElimina
  2. NO ho he fet mai però em penso que actuar amb public em costaria una mica........be...molt.
    Bona delantera...

    ResponElimina
  3. Jo tinc un molt gran sentit del ridicul... i vergonya, encara que pugui semblar que no!
    Parlar en públic m'ho fa passar fatal, imagina vestida com tu!

    ResponElimina
  4. Jo no en tinc gens de vergonya si no faig mal a ningú, també he fet una mica de teatre :) estàs molt ... d'això ... molt ... ehem ... molt ... però molt eeeeeeeh! ;)

    ResponElimina
  5. ufff! vergonya no, vergonyós! ;-I quines domingues tiu! jeje

    ResponElimina
  6. tio, no cuesta tanto disfrazarse de mujer, mira que eres patoso!!! jajajajjaja, en fin todo y cuando sea para hechar unas risas vale.
    jajajaja

    ResponElimina
  7. jo no ho he provat mai, i de fet abans no m'agradava gens disfressar-me, pero ara no sé. de mi no sortiria, però si se'm proposés per alguna bona raó... potser si que ho faria...

    ResponElimina
  8. Jo més aviat, tinc por escènica; sentit del ridícul... si són disfresses i això no, ho he fet moltes vegades.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  9. A vegades sóc molt vergonyosa i a cops gens...Les disfresses no m'agraden gaire però si cal també m'hi apunto!
    Bon diumenge wapo!

    ResponElimina
  10. Molt bo !!!! jajaj si tens mes pits que la Sabrina!!!

    Perfecte riure amb que no de tú!! això es el important!!

    I bé jo por escenic alguna vegada, però si es una broma m'hi apunto sense dubtar-ho, i si es per una bona causa no m'ho penso!!

    Bon final de diumenge que ja queda poc!!

    Petonets guspo!!

    ResponElimina
  11. jajajajjajaja, mira qu´ets pallaso !!!!
    petons

    ResponElimina
  12. buf! jo tinc vergonya i mitja! a vegades m'agradaria ser capaç de fer coses sense vergonya, pro en general ho passo malament si sóc el centre d'atenció.

    felicitats per la teva "poca vergonya" i pel no sentit del ridícul!!

    ResponElimina
  13. zel
    Si la veritat en qualsevol moment podien fer BUMMMM!!!
    Cristina
    Tot es superable...
    garbi24
    Sempre costa però un cop que hi ets posat.
    Joana
    No dona no pansa res jo al principi parlar amb public em costava molt després ho vaig superar.
    Clidice
    Molt carregat de pit volies dir?
    Arare
    Així m'agrada.
    Fujur
    Grosses eh..
    AMYLOIS
    Solo era cuestion de animar un poco la sobremesa
    kika
    Segur que si!!!
    Glòria
    Nena tot es llançar-se
    no cauràs jo t'agafo
    Joana
    Doncs si cal contaré amb tu.
    Lisebe
    Molt millor fer riure que no fer plorar
    Bon diumenge també a tu.
    M.TeReSa
    Molt no ho saps prou.
    su*
    Depend per el que siguis el centre d'atenció si que em pot fer vergonya.

    ResponElimina
  14. A mi em sembla que pel que fa a disfresses, i fer l'indi de mil i una formes, fa anys que vaig perdre la vergonya, i encara no l'he trobat pas!!!!

    Bufa, nano, quin pitram, i quin mal d'esquena després!!!!

    Muaks.

    ResponElimina
  15. Ostres, jo odio parlar en públic... i sóc de les que m'agrada passar desapercebuda!
    No sé si podria anar així... entre amics potser si, però quan el públic és més ampli, no m'agrada ser el punt d'atenció, i ho passo molt malament!

    ResponElimina