Suposo que tothom ha vist els cartells aquests que
es pengen a les portes de les habitacions de hotelDe vegades penso que estaria molt be que existís un cartell d'aquests per fer una pausa a la vida, poder parar penjar el cartell, i tenir una pau absoluta, si ja se que es una utopia o potser una bestiesa preo de vegades , ja calen que sense rumiar cap la vida es ,molt avorrida, que el dia de avui no us sigui gens avorrit.
Striptease de musica.
Això es un striptease de cançons que m'han agradat o que han estat presents a la meva vida, i no tenen per que coincidir amb el tema del post.
Voulez vous coucher avec moi ce soir ? Una canço o moñt mes recordo que si una noia et deia a cau d'orella “Voulez vous coucher avec moi ce soir ? “ Tu li deias amb un somriure de orella a orella
" Qui mon petit cheri”
AUTO SPAM
ARA TAMBÉ EM PODEU LLEGIR
Potser tothom es quedaria a la porta escoltant... je je.
ResponEliminaMolt bó!
Petons
Aquesta canço m'agradava molt.
ResponEliminaEls "bons" comentaris són la salsa dels posts, o no?
lo d'aturar el temps sempre m'ha agrdat, penjar el no passar també. I es clar dl francés no en parlem mon amour. ;)
ResponEliminasempre són necessaris els moments d'intimitat personal per posar ordre i descansar. Sempre pots posar un cartellet invisible i aïllar-te una micarrona.
ResponEliminaSi es pogués fer un kit-kat a la vida de tant en tant sempre ens aturariem en els moments mes dolços de la vida
ResponEliminacom el que diu la cancó..
fournies à tout moment,mon amour.. c'est un plaisir
baisers
Tens raó amb el cartellet, més sinceritat i menys eufemismes. Bona la música. Necesaris els kit-kat!
ResponEliminaDiguem malalt...però sempre que veig un cartellet d'aquests....penso en sexe.....que hi farem.
ResponEliminaEls parèntesi de temps, genials, necessaris, feliços, furtius......
A mi aquests cartellets em disparen la imaginació. :P
ResponEliminaJo si pogués penjaria cartellets d'aquests a tot arreu.
ResponEliminaBona tarda Striper.
un cartellet d'aquests pel dia a dia aniria de fàbula! a vegades trobes el moment i la gent no ho sap entendre, potser amb el cartellet quedaria més clar!
ResponEliminaD'eufemismes com aquest n'hi ha molts a la vida!!! jajajaja!!! Bona proposta! ;)
ResponEliminaMoltisimes gracies per donar vida aquest bloc amb els vostres comentaris.
ResponElimina