dissabte, 23 d’octubre del 2010

CONVALESCENT

Referent a l'operació que explicava fa dos posts.



No mes dir-vos que tot va anar be malgrat les pors , em van donar l'alta el mateix dia, després he tingut el seguiment a casa amb trucada de la infermera, a veure com estava,porto pocs punts al menys exteriorment , i de tot plegat estic força xafat, suposo que també dels calmants que prenc, em costa una mica mourem sobre tot ajupir-me i alguna petita sortida al carrer , no m'ha anat gaire be.

Avui he aconseguit vèncer la por al senyor roca des de el dia de l'operació , no havia sigut capaç per por a que em fes mal. Ai i tinc que portar una faixa. Gracies a tots els que us heu interessat.

............................

Vaig trobar aquesta lletra de una cançó, ja clàssica i em va agradar a sota la cançó.

Per que cantar a l'amor es fàcil quant omple el pit, de vegades no es fàcil cantar el desamor quant els ulls son plens de llàgrimes.




Una colom blanc

que als ulls em va mirar,

una colom blanc

que al veure'm trist va plorar

perquè em vaig marxar molt lluny de tu…


Si encara sents nena

aquell amor que et vaig jurar,

cerca en el cel el colom

t'explicarà el que vaig plorar.


26 comentaris:

  1. Doncs ara has de fer bondad i no passar-te amb les sortides.Els calmants i potser els antibiotics per que no faci infecció et deixará xafat però ja veurás que aviat estarás bé. Poc a poc i bona lletra.

    Espero que la cançó que es una mica trsite no et faci estar mes trist..val?

    Molts petons i mimitos

    ResponElimina
  2. A cuidar-se doncs! si senyor ara toca fer bondat!
    per cert m'he canviat el nom

    ResponElimina
  3. home !!! ... jo tinc el titol en primeres cures !!! ... m'haguessis trucat que t'ho hagues fet quasi de franc !!! ... catxins tot !!! ... ara que m'havia rentat les dents ... salut

    ResponElimina
  4. Bufff!!!! Feia mesos que no llegia res teu!!!!
    Veig que això dels blogs ja no era el que era... abans tothom escribia...
    Crec que el Face ha "robat" protagonisme als diferents blogs.
    Espero que et recuperis aviat... a mi em fan una petita coseta el dimarts... i la veritat em fa pal pels punts... en fi, ja t´explicaré. Però cuida´t molt!!!

    ResponElimina
  5. Si ara, són un pim pam i si el que cus, és una mica finet, podràs anar a la platja nudista sense que es vegi cap marca. Vinga que això ja està! i sobretot, ara no et refredis, que llavors si que els punts poden fer una mica de mal.

    ResponElimina
  6. M'alegre que tot haja anat bé. Ara a cuidar-te.

    ResponElimina
  7. Veus home, ja veuràs que serà només un record per explicar, ànims guapíssim!

    ResponElimina
  8. Cuida't, fes bondat i millora't ben aviat.

    ResponElimina
  9. Joan
    nomes , ánims i uns mimitos.
    petonets, tambè-
    Cuida't, rei

    ResponElimina
  10. Anim, aviat ja abrá pasat tot, els medicaments chafen, a cuidarse i descansar!!!!!!!!!
    Molts petonets!!

    ResponElimina
  11. Bé... ara en pocs dies ja no recordaràs res!! M'alegre de que hagi anat tot bé. Cuida't molt guapoooo!!!

    ResponElimina
  12. Estic molt content perquè la intervenció ha anat bé i sense problemes, però sobretot perquè no hi ha hagut cap efecte COLAteral...

    Espero et recuperis aviat, bona nit Joan.

    ResponElimina
  13. Ja veuràs com aviat et trobaràs bé del tot, això són símptomes post operatoris, tant els físcis com els anímics.
    Un petó i una abraçada, Joan.

    ResponElimina
  14. Porta't bé, que els postoperatoris són importants. Cuida't.

    ResponElimina
  15. A cuidar-se molt molt, segur que si fas bondat ben aviat estaràs totalment recuperat!! Una abraçada!

    ResponElimina
  16. He sabut ara de la teva operació quirúrgica . espero hagi anat tot bé i ara cuida't. una abraçada molt forta.

    ResponElimina
  17. ara uns dies de repós....ja tornarà la guerra, aquesta sempre ens espera
    millora't

    ResponElimina
  18. me n'alegro molt que l'operació hagi anat molt bé. Ara ànims i endavant amb la recuperació, poc a poc i sense forçar-se

    ResponElimina
  19. molts ànims i paciència!! veuràs q mica en mica t'aniràs trobant millor!

    una abraçada*

    ResponElimina
  20. Molts petons i que et recuperis del tot aviat! muaks muaks.

    ResponElimina
  21. Que be, així ja nomes tens que cuidar-te, al menys el mal moment ja ha passat. Ara no pots pensar en fer segons quines cosetes!!! ;)

    ResponElimina
  22. Ànim macuuu! Un descans i tornaràs a estar al tope!
    Una abraçada ben forta!

    ResponElimina
  23. Celebro que tot hagi anat bé i espero que et milloris ben aviat! Fes bondat i ànims!

    ResponElimina