divendres, 30 de novembre del 2007

AMISTAT

PREVIA SOLIDARIA
PROU DE COLLONADES JA ESTA BÉ
VEURE







Entre un home i una dona no hi ha amistat possible. Hi ha amor, odi, passió, però no amistat.
Oscar Wilde.


Vosaltres que penseu?

Alguna Reflexio

De vegades un dels dos té altres sentiments mes allà de l'amistat.

Sexe encara que sigui ocasional és compatible amb la amistat.

Les meves millors amistats són de l'altre sexe.

La contraportada


La posaré en alguns post però millor que no la mireu

no veure






46 comentaris:

Betty ha dit...

tens tota la raó! amistad amistad, sense cap expectativa d'anar a més, no és posible ente home i dona. Si ets molt afí, tens coses en comú i et cmprén, vols arribar al sexe

Putas y Princesas ha dit...

És complicat però jo crec que sí que es possible. O això penso pequè jo en tinc molts d'amics!!!!!

Petonets

mossèn ha dit...

el bitxo aquell ... i no cau pel pes ??? ... curiós ... salut

nimue ha dit...

home, mira que m'agrada Wilde... però quina tonteria de frase! A més... em sembla que Wilde no tenia massa amigues.

Amb això del peluix del principi... igual és una mica exagerat, no? No ens hem de quedar només amb el que ens diuen per la tele o en la premsa. Hi ha més versions de la història.

ojosmiel ha dit...

yo creo q si q es posible, de hexo yo tengo amigos por los q no siento nada mas q amistad y tengo claro q ellos tp sienten nada mas por mi.todo es posible en esta vida...pero en mi caso no,jaja.un saludo

LlunA ha dit...

De vegades complicat però crec que no impossible.
Pot ser que tenim algunes papallones pel cap i ens equivoquem o ens deixem anar quan som amics...però no sempre, de fet jo sempre he tingut més amics que amigues i no ha passat res!
Petonets

rosa ha dit...

tens raó el meu millor amic sempre ha estat i és un home i puc dir-t'he que amistat sola mai, sempre hi ha sexe pel mig...jo estic amb l'Oscar....
ei que una cosa tant petita la tingui tant...uf que escaldada déu quedar la rata pinyada...

Metamorfosi ha dit...

Jo crec que sí que poden ser amics. No només ho crec, sinó que els meus millors amics són homes (comptats amb els dits de les mans, és cert, però comparat amb la única amiga ja són bastants. Perquè parlem d'amics de veritat, no d'amistats i coneguts, oi?) i amb alguna exepció, el sexe no hi ha tingut cabuda.

Estic d'acord que a vegades un dels dos té altres sentiments més enllà de l'amistat (parlo d'amor, d'estimar), però si no pots considerar amic a qui estimes només perquè no et correspont, vols dir que l'estimes de veritat?

Ostres, perdoneu, em penso que últimament he estat meditant molt sobre aquest tema i m'he posat una mica massa trascendental.

En resum: no estic d'acord amb el Sr. Wilde :D

Petons!

Anònim ha dit...

Jo crec que sí que hi pot haver amistat. De fet, tinc amics nois i no hi ha res més ni cap dels dos vol res.


Tot i que tinc la teoria que el fet de que passi algo entre els dos, és una evolució de la relació. és a dir, si us porteu bé, us estimeu, hi ha bon rotllo...perquè no ha de passar algo?


nosé, és complexe...

Striper ha dit...

En primer lloc dir que jo ni comparteixo, ni deixo de compartirla frase del Oscar,ni las altres posades per reflexio.Entre altres coses perque no crec en veritats absolutes.
Caliope:
Potser no sempre creus que si sempre?
Putas i princesas:
Tu experiencia habla.
Mossén:
Jo la tinc mes grossa i no caic eh que posa no veure.
Minue:
Potser si.
Lo altre em sembla aberrant que s'apliqui una justicia basada en una creenca que pot ser o no veritat.
Ojosmiel.
En tu caso porque no? a ver si me sastifaces la curiosidad.
LLuna;
Fets que desmostran que no es cert.
Rosa:
no tens mes amics, amics apart del teu home.Eh posa no veure.
Meta,
Si amics de veritat,i estima es refereix a amor de parella es pot estimar a un amic evidenment pero potser es un altre amor,que no surgeix de un enamorament previ.
Padrineta;
si perque no.

Terra ha dit...

Penso que arribarà el moment en que per part d'un o de l'altre hi haura una certa atracció o es passaran pel cap algunes idees, que pot quedar-se aqui o anar a més. De fet, pots fer sexe amb un amic sense que deixi de ser-ho no?

Anònim ha dit...

Jo sí que crec que hi pot haver amistat entre homes i dones, només amistat... encara que és complicat, como tots els tipus de relacions humanes. Tot depén de cadascú.
En quant a la primera foto, no ho he acabat d'entendre, bé, suposo que si, però per què el peluix?
I en quant a la que no s'havia de mirar... no he pogut resistir-me a la temptació, jajaja!
Petonets

robelfu ha dit...

Clar !!!!!!!!!
moltes de
Les meves millors amistats sempre han estat homes.
I sempre vaig tenir un millor amic en cada etapa, de la meva vida i no s�c homosexual, s�c dona i m'encanten els homes !!
Qiu pogues ser rata pinyada en alguns moments...
Salutacions !
Amiga feli� !!

carmncitta ha dit...

Jo crec que l'amistat entre homes i dones si és possible, sense altres pretensions al darrere...

Ahhhhh quina foto, jajaaaajajaja

60 minuts? si?

muaks gràcies per passar-te pel meu blog, et continuaré llegint :)

MeRCHe ha dit...

Penso que si que hi pot haver amistat entre un home i una dona sense cap problema, els problemas sorgeixenen quan li dius al teu xicot o xicota que et vas a sopar amb el teu amic o amiga i aquest és del altre sexe.

Complicar oi?? per les parelles dic.

PEtons

Joana ha dit...

Ho sento... avui no estem d'acord.
Jo tinc tres amics íntims, amics amics de veres, ni passions ni amor, amistat i tendressa...
És possible, ni que no és senzill.
Un petonet

rosa ha dit...

Jo no he dit pas que el meu home fos el meu millor amic.

Clint ha dit...

és possible, però cal molta concentració!

Lu ha dit...

clar que es posible tindre amics de l'altre sexe sense sentir res mes...

Anònim ha dit...

Els meus amics són xics... gays així que igual tal vegada no compten per a este cas, bo jo crec que si és possible algun tipus d'amistat, portar-te bé amb una persona del sexe contrari sense arribar a sentir un poc més per ella, encara que si és difícil i moltes vegades amb el temps acaba resultant fatal.

Besets.

Boira ha dit...

Jo també crec que pot haver amistat entre un home i una dona. Jo tinc amics. Però es clar, aquest es el punt de vista femení, caldria saber que en pensen els homes, perquè les dones crec que podem distingir, als homes els costa més.

Antoni Esteve ha dit...

Jo crec que si que es poden tenir amics/gues del sexe contrari. Jo en tinc i no penso en elles per rés que no sigui fora de l'amistat...clar que hi ha persones que a la definició d'amistat els hi entran moltes opcions.

abraçades!

P.D. sobre la contraportada, a molts ja els hi agradaria durar al menys 60 minuts, però sobretot els hi agradaria a moltes.

Joana ha dit...

Jo també crec que és possible. I també hi ha la barreja, amistat i sexe. Hi ha èpoques, circumstàncies,persones...cada cosa al seu lloc ...si es pot!
Bona setmana wapo!

Anna,la Fdez.O. ha dit...

I jo també ho crec !!! Ara,sempre i quan, també, sigui "una" el que ho tingui clar !!! Oi, que m'explico !!!... X cert, jo també li he vist al "rat- penat"..Fa honor al seu nom !!! ;-)

Jo Mateixa ha dit...

Jo també penso que es possible que entre un home i una dona hi hagi una amistat i que fins i tot algun dels dos pugui sentir quelcom per l'altre sense necessitat de que passis alguna cosa més.

Jo tinc bons amics homes, molt bons amics i no penso en ells al meu llit, suposo que això va a caràcters no??

També en tinc alguns que gustosament me'ls enduia al catre, pero buenu, jejejejejeje.

Petonasos guapuuuuuuuu!!!!

Striper ha dit...

A tots es evident com he dit abans que la frase no es una veritat absoluta que aquet home va viure ja fa mes 100 anys, jo us dic lo que penso. Si es popsible una amistat pura i dura entre hone i dona es mes penso que per tots dos sera mes sastifatoria que amb una persona del mateix sexe. en quant a sexe entre dos amics sense mes també es posible.evidenment aquestas afirmacions tampoc son una veritat absoluta.

Déjà vie ha dit...

jo crec q clar q es possible pero sempre hi ha un dels dos, o sino els dos q té algun sentiment d'atracció d'algun tipus, estima o alguna cosa q va mes enllà de l'amistad. Pero jo tinc molts amics i tant contents.

zel ha dit...

Jo com la majoria de dones, els meus milors amics han estat homes, però més enllà d'això, també he tingut molt bones amigues, però les bones amigues te les has de guanyar, no s'hi valen seduccions ni trampes entremig, és un vot i un viure en confiança del matí a la nit, les amigues ho són o no, no hi ha punts mitgers, amb els homes, bueeeenuuuuu, de tot, encara que si tens la sort de trobar-ne un que no et vulgui al llit... Em penso que m'he embalat, stripper, bufó, crec que seríem amigassos tu i jo, bé ja ho som, no? Petonarros!

Striper ha dit...

DéjàVie:
A molts comentaris sempre sembla que el amic o amiga també ens pugui se atractiu un amic no cal escollirlo per que ens resulti actractiu diguem sexualmente, o igual val allo que diuen en castella " Del roce al goze"
Zel;
Jo penso que l'amistat entre las dones es mes complicada que entre dona i home o home i home pero no m'atrevia a dir-lo tu ho has dit.si ja ho som d'amics.Petons.

Marta ha dit...

Doncs els meus millors amics son tres:

Un ex, que te parella i es amic del meu home, i va ser ell qui ens va presentar.
L'altre millor amic es gay, o sigui, ideal!!.

I l'altre es el meu home.

Així que tinc de tot, un amic amb el que vaig compartir més que amistat, pero que ara ja es pura amistat, un altre amic, amb el que mai compartiré res mes que amistat, i la meva parella, amb el que seguiré compartint més que amistat.

NuNa ha dit...

"Entre un home i una dona no hi ha amistat possible. Hi ha amor, odi, passió, però no amistat."

AFORTUNADAMENTE! jajajaja
Para eso ya tenemos las amigas, los libros e internet!

Déjà vie ha dit...

striper, precisament com q sempre hi ha alguna cosa o probablement mes d'una q t'agrada del teu amic, ja sigui per les coses en comú, per la manera d pensar, la seva rialla quan explica acudit, no parlava pas d fisic, o com a minim no d manera excluient. S'enten el q dic?

Estela ha dit...

crec que existir... sí que pot existir una amistat amb una persona de l altre sexe i res més.Ara! si a aquesta persona li trobes alguna cosa especial, que t´agrada podria arribar a derivar la cosa.o no?

Will ha dit...

Tard! ja he vist la contraportada... ouch!

Eva ha dit...

doncs jo no hi estic d'acord, jo tinc amics (nois) que m'estimo molt, amb els quals hi tinc una molt bona amistat i no hi ha cap tipus d'atracció és més hi ha un tipus d'afecte entre nosaltres que fa que no "em posin" i per tant no podria haver-hi res sexual.

Beatrix Kidoo ha dit...

Jo pensava que l'amistat podia estar exenta de tensió sexual fins que el meu millor amic es va enamorar de mi...una putada, res no ha tornat a ser igual. Així i tot tinc amics, però ara sempre dubto de si es malinterpretaràn les coses... espero que sigui possible, de veritat que sí!!

petonssss i gràcies per passar-te pel meu blog!!!

Striper ha dit...

Marta;
Clarisim.
Nuna;
Si coincidim olvida el odi.
Déjà vie;
Si me he expresat malament de fet voliar dir que no necesariament i per moltes raons se ha de donar atraccio sexual.
Estela;
Si el periill pot estar.
WIll:
Que posa no veure.
Eva;
Si es clar que aixo pasa.
Beatrix;
dona ara no cal que vaiguis desconfiant.

Fàtima Llambrich ha dit...

Sí, ha de ser possible. I la barreja també (amistat/sexe) i quan s'acaba la barreja ha de perdurar l'amistat. Aix, perquè no hem de saber fer punt i seguit???? L'Oscar Wilde tenia dies tontos, ves, i este n'era un. El Romanticisme, que va acabar amb ell però això ho va dir perquè pensava amb la seva enamorada que no podia aconseguir. No li fem cas ...

Waipu Carolina ha dit...

Mis mejores amigos de toda la vida son hombres, desde pequeña siempre sentía esa unión especial con el sexo masculino en cuanto a sinceridad de amistad. Tengo 2 hermanos chicos y estaba acostumbrada a entenderlos y llevarme muy bien con ellos, quizás eso influyera un poquitico.
Y también entiendo que en esas grandes amistades que hice muchas veces hubo o hay algún tipo de sentimiento escondido de poder llegar a algo más( de parte de elos creo), pero si uno pone los límites o queda claro que queremos de la relación puede ser duradera y maravillosa.

Y además de todo...siempre queda la duda de...

Somiatrufes ha dit...

Sí, és possible.

Però... la natura estira moltíssim, i un o altre pot caure en el parany. I dic "parany" perquè quan acabes al llit amb la teva amiga/amic sempre hi ha conseqüències. (Les persones som complicades, fins i tot amb el sexe.)

Com deia aquell, tan bonic que seria estimar-se (de totes les maneres) com amics, només com amics!

Marede3 ha dit...

Home.. crec que a vegades és complicat però també et dic que tinc amics molt bons i no hi ha hagut res entre noslatres....

Per cert ptons!!!!!!!!!
Em conecto molt poc... quin estress que porto amb la uni!!!

Carme Rosanas ha dit...

Definitivament sí que pot haver-hi amistat entre uh home i una dona. Crec que som majoria que ho creiem, no?

Pot ser que no hi hagi atracció i aleshores amics, amics, sense cap problema. Pot ser que hi sigui per un costat o per un altre i aleshores es pot buscar la manera de continuar. N'hi ha us ho asseguro. Si hi ha desig pels dos costats...aleshores és més difícil que tot quedi aquí, però creieu que el sexe espatlla l'amistat o potser la millora?

Carme Rosanas ha dit...

Definitivament sí que pot haver-hi amistat entre uh home i una dona. Crec que som majoria que ho creiem, no?

Pot ser que no hi hagi atracció i aleshores amics, amics, sense cap problema. Pot ser que hi sigui per un costat o per un altre i aleshores es pot buscar la manera de continuar. N'hi ha us ho asseguro. Si hi ha desig pels dos costats...aleshores és més difícil que tot quedi aquí, però creieu que el sexe espatlla l'amistat o potser la millora?

Striper ha dit...

A els que no habia contestat;
Visca la amistat home-dona.

O. ha dit...

Wilde també va dir que la millor manera de véncer la temptació és caient-hi.

Striper ha dit...

Trapezista;
Molt encertada la frase.

- Begin Motigo Webstats code -->