dijous, 20 de desembre del 2007

Un dia com avui....24 de...

Un dia 24 com aquest d'un any que Catalunya presentava aquest aspecte. I la tecnologia de l'època era aquesta.  A mi em va semblar que era un bon dia per :

Néixer






Ho vaig fer a casa com abans i recordo que una tal llevadora em va donar un cop al cul, no s'igual li vaig tocar una teta. Va ser la primera vegada que una dona em va fer plorar, després han hagut mes.

IMPORTANT
I un dia com aquest ho vull celebrar, fent honor al meu nick del bloc striper i per això he decidit que us ensenyaré la meva tita si no la poso esta en l'enllaç de abaix com també entenc que algun de meus lectors no estarà gens interessat en ella li poso a manera de regal una imatge alternativa.

VEURE  LA TITA DEL STRIPER




VEURE EL CONY DE LA BERNARDA








MES IMPORTANT

La meva felicitació de nadal




Pd . S'accepte de tot menys tibades d'orella que ja las tinc prou grosses.




34 comentaris:

Lu ha dit...

Bones Festes a tu també!

zel ha dit...

És tota una aventura venir a casa teva, per això m'agrada, per això m'agrades.
Què et puc regalar pel teu aniversari? Què et puc fer arribar des de l'espai? Ets tan especial que m'ho pensaré, de totes maneres ara ja som a dia 24 i de moment, et faig arribar molts petons, els sents? Ja vénen, vénen acompanyats de moltes abraçades d'aquelles d'encaix, amb el coll amotllat i un cap a l'esquerra, l'altre a la dreta, d'aquelles abraçades que acompanyen, consolen, encomanen energia, escalfen, de cor a cor. Molts petons, rei, celebra-ho, jo he deixat un petit regal a casa, també per tu. Me les enginyaré per regalar-te un poema, si els déus de la paraula volen acostar-se.

Joana ha dit...

Moltes felicitats i tants petons com anys facis!
Amb molt d'afecte.

Anònim ha dit...

Felicitats dobles, mare meua el pare Noel que regalàs els deixà els teus pares aquell 24 de desembre.
Saps que deia la meua i quan els meus cosins li ensenyaven la tita, " que em la menje, que em la menje" ;) ja saps jajajajaja.

UN BES MOLT GRAN

nimue ha dit...

felicitats pel teu aniversari!
una abraçada!

carmncitta ha dit...

ummmmmm doncs felicitats!!!!!! :D

i bones festas jajajajaja


ai la bernarda xDDDDD

Fujur ha dit...

Bones festes!!

PD: amb aquesta exhibició no creguis que pensaré en tú o la bernarda... afff ;-O

Deric ha dit...

Ah! Tant petit eres? Un post molt interessant, sí senyor... i, per cert:
Felicitats!!!

El veí de dalt ha dit...

Doncs felicitats, també. I no t'estiro les orelles ni allò "altre" que ja ho tens prou llarg...Juàs!
La versió de Los Suaves, interessant...
Bones festes

Eva ha dit...

Moltes felicitats noi!!!!!!
no m'hagués imaginat mai que ets capricorn!
apa molts petons!

SHADOW ha dit...

Per molts anys Striper! Encara que sigui endarrerit, espero que passessis un gran dia!
Una abraçada amb molta llum

Striper ha dit...

LU:
Gracies.
Zel:
peró si crec que el cami esta bé indicat, Gracies i moltes per las teves paraules m'honren venin de tu.
Joana;
ohh i eran molt dolços els petons.
Lansbury:
una gran sabiesa lo de Menje, UFFFF.
Minue;
Gracies, ptons.
Carmencita:
Moltes gracies;
lo de la bernarda per als nois i es la que va deixar que li fes las fotos.
Fujur;
Bones festes també a tu.
Vei d'adalt:
Merci, per no estirarme las orellas.
Eva;
Gracies per els petons, i si soc cabra i estic com una cabra.
Shadow.
Gracies i no no vas endarrerida es el dia es que ja has perdut el dia que es amb las vacances.
Deric;
Gracies si que era petit i tant.

Terra ha dit...

Moltíssimes felicitats Striper!!
M'encanten els teus posts! Tan originals com sempre!
Una abraçada i bones festes també per a tu.

Anònim ha dit...

Arrib tard rei striper MOLTS D'ANYS pel teu aniversari..quina sorpresa veurer-te un somriure per tu..wpo.

LlunA ha dit...

Impactants imatges, jajjaa

Moltes Felicitats!!!! per molts anys!!!

I molt bon Nadal!

Super petons!!!

Striper ha dit...

Terra;
Moltyers gracies per la felicitació i per las teves paraules que venin de tu m'honren.
Kiptana:
Gracies Lota,no no arribes tard,gracies per el somriure.
Lluna:
Que t'habra impactat a tu le meva...Gracies, també superpetons, Bon Nadal.

zel ha dit...

En tinc un, de poema, que et va que ni fet a mida, així que, aquí te'l deixo, el meu petit regal d'aniversari. Sigues feliç.



l'esperança és un ball
sovint solitari
els peus delerosos
somien camins
que no arriben enlloc

ballem amb els ulls
que mai s'equivoquen

ballem amb els mots
que potser no diríem

si mires el cel
amb somnis de joia
no cal pas que et moguis
tu hi poses els ulls
jo hi poso la pell
els peus ens fan nosa

Felicitats.

Joana ha dit...

S'accepta un petó i una abraçada?
O dos?
Per tu , per ser com ets .
Que tinguis molta sort!
Bon Nadal!

alatrencada ha dit...

Moltes FElicitats! (un dels meus cunyats també celebra avui el seu aniversari)
i Bones Festes!!

Clint ha dit...

Doncs moltes felicitats!...sigui quina sigui la tita! jajjaja

He conectat especialment per veure el teu post anunciat!

e ha dit...

felicitats
-no per la tita, per l'aniversari!-

mossèn ha dit...

bones tites !!! ... perdó, bons conills !!! ... collons, perdó de nou !!! ... bo-nes fes-tes !!! ... ara, sí, buffffff ... salut

Striper ha dit...

Zel:
Molts petons per el poema precios gracies.
Joana:
s'acepten 2 i 3 moltes gracies.
Alatrencada:
Moltes gracies.
Clint:
Ostres merci,bones festes.
Elka;
s'enten gracies.
Mossén;
Si buffffff.

Anna,la Fdez.O. ha dit...

Molt Bon Nadal !!!...

i Moltes Felicitats !!!...Wow, ets cabra ???... Temps de cabridets !!! ... Algun dia t'explicaré l'acudit de "els cabrons i els cabridets".. no té desperdici !!!... :-)

Me'n vaig que les "pilotes" del caldo , de casa delsmeus pares, ... m'esperen !!!

Una abraçada,

Striper ha dit...

Anna,la fdez.o.
Si beeeecccc soc cabra,bon dinar,
un peto.

Marta ha dit...

Es el teu cumple? Capricorn!!! MOLTES FELICITATS!!!

Metamorfosi ha dit...

Moltes felicitats!!!

Jo sí que t'estiro les orelles, però ho faig moooolt suau!

Petonets!!!

Betty ha dit...

moltes felicitats, i bona tita! ja ja, es evident que he caigut a la temtacio

gatot ha dit...

amb retard... no me'n vull estar de felicitar-te l'aniversari. Aprofita a celebrar-lo cada dia!

petons i llepades fent anys!

Striper ha dit...

Marta;
Gracies Guapa!!!
Meta;
Aixi suau suau ai casi no m'adono que m'estires las orellas.
Petonazos.
Caliope.
La millor manera d'evitar la tentació es caure. Oscar Wilde.
Cristina;
Igualment Gracies.
Gatot;
Agafo las llepades i si intentare trobar la felicitat cada dia.

Striper ha dit...

Cristina;
Per cert tens bloc es que al perfil no ho posa.

Judit Ortiz ha dit...

per molts anys!!! devia ser el primer dia que una dona et feia plorar, però també sàpigues que en el teu primer dia de vida vas fer plorar una dona: ta mare! de felicitat, de dolor, d'admiració i d'amor, recorda-ho.
ptonets!!
gràcies per la teva visita al meu blog :-))

Striper ha dit...

Sigorgik;
tens molta i molta rao, a veure si ens enem veient,
ptonets.

MaRiNa ha dit...

jajajaja no vegis com m'he rigut anant de link en link

aii la bernarda xD

felicitats... molt atrassades ;)

- Begin Motigo Webstats code -->