diumenge, 6 de gener del 2008

El meme dels sentits




El meme dels sentits que m'arriba de cal mossèn un meme poca solta o no que s'ha de contestar sense pensar, jo he contestat i després he posat las fotos ben cert !!!








1.- Ulls : Què t'agrada contemplar ???

Tota mena de coses boniques,







2.- Mans : Què no pots deixar de tocar ???



Alló que de vegades toco per sorpresa...






3.- Nas : Quina olor et torna boig ???




La de dona de la meva rinxols.






4.- Orelles : Quina cosa t'agrada que et diguin ???




Aiiiiiiii que em moro quiiiiiinnnnn plaer...........





5.- Boca : Què t'agrada mossegar ???



Molt suaument nomes amb els llavis cosses dolces i tendres bé
també salades.






Ara, passo aquest meme 4 blocaires que són :

La Déja Vie per que segur que el farà ben dolç.

La Metamorfosis així distreu una mica las penes i el fara de segur ben sensual..

Al Fujur per que tot no han de ser lliçons magistrals.

A la Carmncitta a veure com enfarina el meme.





19 comentaris:

mossèn ha dit...

quin cul !!! ... gràcies per alegrar-me el dia !!! ... salut

Adise ha dit...

Halaaaa...lo del cul escrit m'ha deixat :O

Muack.

Marta ha dit...

M'has deixat com l'Adise!!!!

La XOCOLATA, també omple tots els sentits!!!!

Anònim ha dit...

uns post calent calent, molt be. A Ja començo a pensar en el teu meme. ;)

Betty ha dit...

M'encaten aquests posts amb fotos i calentons que ens regales!aixó del cul...wow!molt fort striper!jaja!

Anònim ha dit...

m'agrada el meme, i supose que hem dones permis per "furtaltel" ¿veritat?, un beset

LlunA ha dit...

Un meme interessant, jejjeje

petons

Unknown ha dit...

Ooooh! Quin meme!! I amb fotos incloses... ningú podrà negar que és superexpressiu!

Anònim ha dit...

Bones respostes al meme, a veure si els que segueixen s'hi llueixen tant com tu!

T'enllaço al blog, d'acord?

LoveSick ha dit...

No puc dir que ha segut sugerent... ha segut més que sugerent,

Mónica ha dit...

Hola... que meme más... sexy!!

Vine a desearte que tus sueños se cumplan durante el 2008!!! Pero veo que se te están cumpliendo y muuuy bien..

Bsss. Nos vemos.

Jo Mateixa ha dit...

Aixxxx, si yo te contara....:-P

Petons guapu!!!!!

Eva ha dit...

ostres que guapo aquest meme...m'agrada! a veure si m'arriba un dia d'aquests ^^

per cert, t'he nominat per un meme XD

zel ha dit...

Ni se t'acudeixi posar més culs com aquests, eh? uihhhhhh, quina enveja recotxina, amb text i tot, jejeje, ets un pintadecuidadu amb tota l'estimació del món t'ho dic, preciós! Jo segueixo enamorada de la cara de babau del ram de flors, què vols, sóc així de pàmfila....
PETONASSOS

Antoni Esteve ha dit...

jejeje, els teus sentits dirigits al mateix mira que ets calentó!

Fotos mooolt sugerents.

Una abraçada!

Fujur ha dit...

La redundància no m'acaba d'agradar. Fer el meme em faria posar, més o menys, el teu article al meu blog (a més de deixar de ser apte per a tots els públics... jeje) ;-)

Metamorfosi ha dit...

Ostres, quin meme!
D'acord, així que pugui m'hi poso.

Petonets!!!

carmncitta ha dit...

ale m'apunto l'encarrec hjajajaja

BACCD ha dit...

¡Toma, maroma, pastillas de goma! Genial!

- Begin Motigo Webstats code -->