dimecres, 30 de gener del 2008

Sexe a l'escriptori

Sexe a l'escriptori



 Estava assegut devant del meu portàtil Vaig escoltar el soroll de la porta la vaig sentir que arriba a casa, va venir al meu costat, es va posar darrera meu i em va besar… Em va preguntar que estava fent li vaig començar a explicar el treball del Photoshop… Mentres li explicava va apartar coses que havien a la taula, i va seure al costat del ordinador, les seves cames quedaven al meu costat a sota de la seva faldilla. Mentres li explicava vaig començar a acaricia les seves cames i de tant en tant besava els seus genolls, vag notar que la sensació l'agradava i la meva verga es va començar a endurir. Em vaig adonar que ja no m'escoltava però tenia un bonic somriure…Li vaig demanar que li passava em va mirar picardona i em va dir … …Tinc les calces mullades!! No va caldre res mes vaig obrir les seves cames i vaig acostar la meva cara, vaig obrir mes les cames...Portes les que m'agraden!! …Es transparenten quan es mullen. I acostant-me, vaig començar a besar les seves calces, quan va sentir els meus llavis al seu sexe, encara es va mullar més,jo seguia llepant, succionat tota aquesta mullena i l'assaboria… Vaig veure que volia més, la meva llengua per sobre de les seves calces, recorrent tot el seu sexe, els meus dits colant-se per sota d'elles i la pressió del meu nas en el seu clítoris quant xuclava, l'estava fent embogir però volia mes. Ella em volia treure la roba però no acabava de poguer , em tibava capa munt de la camisa, però no apartava el meu cap del seu entrecuix encara l'apretava mes perquè pressiones i llepes el seu sexe jo me abandonava al plaer de sentir-la. Somreia…em besava el cap, Peró m'estrenyia capa ella. Jo em vaig separar i em vaig treure la roba poc a poc, primer la camisa, després els pantalons i a la mateixa vegada m'anava murmurant a cau d'orella el que volia fer… Ella també es va despullar me la va agafar i la va refregar al seu sexe xop després se la va emportat a la boca com si volgués assaborir lo mateix que jo abans. Em va fer seure a la cadira i es va posar a sobre penetrant-se poc a poc amb golafreria, Jo la mirava com entrava i sortia fins a tocar amb el seu sexe els meus testicles. Em va fer tirar cap a enrere, em va posar las mans a la seva cintura mentres deia la vull molt endins....Finalment quant vaig sentir els seus crits de plaer i vaig notar que ja havia arribat , la vaig posar contra la taula de esquena a mi i la vaig penetrar pel darrera amb embestides fortes com se que li agrada fins que tots dos varem arribar plegats a l'extasiïs........

26 comentaris:

Clint ha dit...

Vinga home! que estem a la feina...collons amb l'ordinador i l'escriptori! jajaja i ara què eh!!!

carmncitta ha dit...

I jo aquí fent un treball, mecachisssssss jajajaja

zel ha dit...

I jo que estic esperant per anar a dinar tan tranquil.la després d'haver ajudat a muntar un carnestoltes, si m'ho penso lo poso alguna cosa més entre cames que paper de diari.... Bitxo!
petons

Anònim ha dit...

Doncs, tu no ho portes pas malament això de somriure als matins, a les tardes, a les nits, als escriptoris. Encara em queda molt per aprendre, ja ho veig.

Carme

Betty ha dit...

Nen, ara mateix estic fent puesto al meu escriptori! per si decás algú vingués i hagui de seure ...
petonassos d'escriptori

Lu ha dit...

jo també estic seguda davant l'ordinador... espere...
espere...
espere...


estic esperaaaaant....

no hi arriba ningú :(

Josep Manuel López Gifreu (Pep Barbagelata) ha dit...

Glups, això si que és un escriptori complet i amb totes les prestacions, i no aquests que es compren a la república de casa meva i que t'has d'automuntar, moble i pretacions. Quina enveja!

estripanits ha dit...

pobre escriptori!

Joana ha dit...

M'encanta l'escriptori així decorat!
Deus passar una tarda ben relaxada ...

Anònim ha dit...

Li has d'explicar més coses del photoshop eh... Ostres paio està bé l'història, ara ja m'he desconcentrat!

LlunA ha dit...

Això és acabar bé un día de feina....

jejeje

didac ha dit...

ke rico y con fundamento !!
porias fer un escrit explican el sabor ke et deixaba al paladar !
a kuidarse

Eva ha dit...

jajaja em sembla em smebla que n'has fet exaltar a més d'un i d'una eh?? molt currat el relat!!!

Striper ha dit...

Clint:
res somriu a la companya aquesta simpatica a veure si..
Carmncitta,
Ei si surt malament no em faig responsable.
Zel;
que no feu el rei carnestoltes amb tita?
Carme;
Res dona segur que ja en saps.
Caliope ,
Ben polit eh..
Lu ;
no es gens raro que tots estigueu devant l'ordinador al txt em sembla que no surto. Ja arrivat algu?
Jo Mateix,
El de la historia el vaig muntar tot solet.
Estripanits;
tot sense cap dany colateral.
Joana;
Si vaig quedar força relaxat.
Sense fer soroll ;
L'historia? real com la mateixa vida.
LlunA ;
A que si?
Didac;
A julivert ja et dic que no.
Eva;
vols dir, va se una bona currada dons una bona historia.

Little Dragonfly ha dit...

Buff xiquet... se m'ha passat la son de cop... anava a dormir xo crec que m'espero una estoneta a l'escriptori al costat de l'ordinador... repassant les fotos de roma ;P

Anna, la Fdez. O. ha dit...

Veig que ens tornes a explicar amb "pels i senyals" una història ben calenta !!! Wow,...

Bon relat !!!! ... De nou !!! ;-)

Enric Caujapé ha dit...

Joder !!. I ara com m'aixeco jo de la cadira per anar a treballar ???......buuuuuu

Srta "Y" ha dit...

ei striper!... fa temps que em ve de gust llegir-me algun llibre eròtic... me'n recomanes un?

Striper ha dit...

BamBuuu:
Apa pues repasa fotos.
Anna:
Moltes gracies.
Orbison,
potser una mica mes content..
Srta "Y":
Si ja et pasare un titol ara mateix no m'enrecordo pero el busco.

Betty ha dit...

tinc el meu escriptori net, i ara qué!?...mmmmmm! hi ha algú?¿ ei!!...doncs no, no pasa res ...

Lula ha dit...

Bffffffffffff


millor que no digui res

Judit ha dit...

deu meu!! per uns moments em pensava ben bé que jo era "ella" :S

jo tb callo, que després dic coses que... jejej

bon escrit noi! me l'has fet viure :)

Striper ha dit...

Caliope;
Poca paciencia dona..
Lula;
Ai jo volia que diguesis.
LLuNa;
Perque no pots ser ella...

Marta ha dit...

Molt be escrit, si senyor!!!!!

I molt be fet!!!! si senyor!!!!

Striper ha dit...

Marta;
MOLTES GRACIES.

Joana ha dit...

uuuuuuuuffffffffffffffffff:)
Petonet

- Begin Motigo Webstats code -->