diumenge, 17 de febrer del 2008

NO TE PREU

Previa.

EI ENCARA CONTINUO AQUI



NO TE PREU

Hi han coses que es poden comprar amb cales, d'altres com un somriure no te preu. Per això amb aquest post et vull fer somriure. Imaginat una maquina de fotos com aquesta, i diuen mira l'ocellet i somriu.



Jo he posat als enllaços d'a baix els ocellets perquè funcioni se han de fer segons la tipologia personal, jo ho tingut fàcil perquè com ja us conec nomes m'han calgut dos.


Bé ara ja m'explicareu s' hagut somriure, o per si al contrari en dieu.
Striper ets ( el qualificatiu es cosa vostre)!!!!!


NOTA

Aviat publicaré el especial visita 6969 , ja he rebut material molt guay, algunes lectores (3), l'han fet arribar sense indicar qui eran amb un correu anònim per que deien que es i feia vergonya per m'ha encantat que col·laborin vinga a veure si us animeu mes gent.



IMPORTANT VEURE ENTREU IMPORTANT



29 comentaris:

Lula ha dit...

Uauuuu

Bona manera de començar el diumenge.

El que penso és que potser no caldria etiquetar tan les coses, vull dir que a mi m'agraden igual unes fotos com les altres...i no crec que sigui la única!

Anònim ha dit...

mmm el sonriure a sigut d'orella a orella, quanta raons tens sempre ;) mmm eixe especial 6969 deu ser molt interesant.

Besets

Josep B. ha dit...

Uf!, molt bones fotos, totes.

Per cert, em podries dir com afegir les estadístiques?

Gràcies.

LlunA ha dit...

jjijijij Jo si he rigut...haguès sortit una bona foto!!!!
Ayssss tinc ganes del 6969, tinc molta curiositat, a veure com ha sortit!!! ;)

Petonets!

carmncitta ha dit...

jo no he rigut....és que encara estic mig adormida. jajajajajaaj

Trobo que les fotos de les ties alegren més als tíos que a les ties, jajaja, jo personalment ric amb altres coses..no sé si m'explico xD.

Joana ha dit...

je je jo no dic res, però la de la dreta, a la foto que 4... em sona d'alguna cosa....
Un petò i com no! un somriure.

Enric Caujapé ha dit...

Jo més que somriure m'he descollonat !!!...alegria, alegria !!

Lu ha dit...

sonrio, sonrio... XDDD

Angela ha dit...

Un plaer y un somriure

Petonets erotics

angela

Carme Rosanas ha dit...

I tant que somriem... i la veritat... crec que la majori a d'homes i dones els han clica t toys dos i així han somrigut dos cops, no?

rosa ha dit...

si striper ets de po....que feliç se la veu a la noia amb 4 i a més negres.....

Judit ha dit...

Striper! una visita ràpida pq últimament he estat k.o. Un petó!

Marta ha dit...

Aaaah, quan era petita sempre em preguntaba, on serà l'ocellet? Ara que ja ho sé, ara tenim càmares digitals!!! Vaya por Dios!!!

El veí de dalt ha dit...

Molt bé, ja he somrigut...i ara vindrà una d'aquestes noies a veure'm?

Betty ha dit...

Jajajajajajaajaaaaaa! bon acavament de diumengue

Anònim ha dit...

Tu sempre coses interessants eh!

the silver blue sea ha dit...

Va que somric :-) Ja tà!!! I ara, què? premi? va sííííí, jajajaja Aiss, Strip, que n'ets de trapella! Petonet i bona setmana, guapuuuuuuuu!!!

mossèn ha dit...

dilluns ... i trempera matutina !!! ... bon dia ... salut

Waipu Carolina ha dit...

jaaaaa, esperaremos ese post tan especial!

muak

Clint ha dit...

No se si somriure és la paraula exacte! jajaja de totes maneres bonica manera de cridar l'atenció abans de fer la foto!

robelfu ha dit...

ostres que guay cuatre yo mes que riure he plorat.
un peto

Tocat del cargol ha dit...

Sempre animant al personal!
Continua així, de fresc, alegre i atrevit, que ho agraim de tot cor!
Salut!!

Metamorfosi ha dit...

A mi m'han fet somriure les fotos dels nois i de les noies... de fet, ha estat un doble somriure (podríem dir que un d'horitzontal i un altre de vertical! xD)

Petonets!!!

Igrein ha dit...

Jajajaja!!! A jo em diuen "mira l'ocellet" i m'ensenyen allò i et juro que m'en ric. Jajajaja!!!!

Un petó!!!

Unknown ha dit...

El de la càmara també les ha mirades les fotos, no... o no, no... ho ha vist així... directament... per això fa aquesta cara... segur que voldria ser a l'altra banda.

Anònim ha dit...

home el primer noi estava moooooooolt bé! però les fotos de les noies són bastant més sexis...

de totes formes jo em quedo amb el que fa la foto!!!!! joder mira que és sexi el meu escocès favorit!!!!!

besets!!!!

vaaaaaa ja trigues en fer el post especial 69!

Aixxxxx ha dit...

bona maquina la teva..punyetero... mikra com ens engresques...

Fujur ha dit...

Suposo que ara serà quan el mestre digui que ell ha estat qui ha fet les fotos oi.... ;-)

jeje

la foto de la noia amb els negres... em fa reflexionar, què tenen els negres què no tinguin els blancs, vui dir, jo... :-P

Striper ha dit...

A TOTHOM:
Disculpeu que avui no contesti un per un gracies per els vostres somriures,m'agrada ser de po, i espero que la que ha plorat hagui sigut de riure, las que comentaven lo de 4 3 colocades i la 4? Moltes gracies per els vostres comentaris.

- Begin Motigo Webstats code -->