diumenge, 3 de febrer del 2008

Soc home, soc una font de salut



Important a sota hi ha un afegit mireu.





Els Homes som una font de salut.




Els Homes som una font de salut,si possiblement també de mals de cap, però font de salut segur fins i tot servim perquè us aprimeu si no llegiu.



I a mes per si fos poc mireu.


El semen actua com antidepressiu


 

I les seves propietats sobre el cutis



M'HAN DONAT UN PREMI


M'han donat un premi i de debò em fa molta il·lusió és el primer m'ha arribat de Robelfu de Armonia, ara he d'atorgar-lo a 5 blocs mes és difícil perquè tots us ho mereixeu i com també es que a molts us arribés jo els donaré...
Aquest premi ha estat creat per Eseya http://arteypico.blogspot.com/
Les regles del premi són les següents:
Has de triar a 5 blocs que consideris siguin mereixedors d'aquest premi per la seva creativitat, disseny, material interessant i aporti a la comunitat bloguera, sense importar el seu idioma.
Cada premi atorgat ha de tenir el nom del seu autor/autora i l'enllaç al seu bloc perquè tots ho visitin.
Cada premiat ha d'exhibir el premi i col·locar el nom i enllaç al bloc de la persona que ho ha premiat.
Premiat i premiador han d'exhibir l'enllaç d'Art i pic perquè tots sàpiguen l'origen d'aquest premi.
Exhibir aquestes regles.

Encara que tots os ho merèixe-ho a quí els deixo als cinc bloguers que crec mereixen el premi:

FUJUR-http://nubiru.blogspot.com/

JO MATEIX-http://safatadexiuxiueigs.blogspot.com/

LLUNA-http://oicor25.blogspot.com/

THE SILVER BLUE SEA-http://thesilverbluesea.blogspot.com/

LLÀGRIMA DE LLUNA.-http://llagrimadelluna.blogspot.com/

Tots Tots ho mereixeu espero que ningú s'enfadi Peró nomes en tinc 5.





30 comentaris:

Lula ha dit...

JOPETA!!!

Ara començo a entendre moltes coses!

Quina manera d'encetar el diumenge, ja, ja, jaaa

Betty ha dit...

Bé, no està tant clar que siguéu font de salut...crec que si que sóu una font...jejeje! Ara em quedo amb que els homes ens donéu plaer, sempre hi han excepcions, com amb les dones. Per cert, a on es poden trovar aquestes aixetes! jajaja!
Petons saludables

MK ha dit...

Visito el teu blog Striper tot tornant-te la visita y passat el primer ensurt de l´advertència de que és un blog per majors de divuit anys (per a mi sería un problema que fós al revés i veient que no hi ha cap advertència en el limit superior de l´edad requerida ...segueixo llegint..amb molt de gust per cert)
Crec que tiraré endevant d´una vegada les postergades reformes de la meva cámbra de bany.
Encantada i prenc nota dels concells.

carmncitta ha dit...

no sé que dir xDDDDDD

Eva ha dit...

i els orgasmes van bé per curar l'ansietat!!!

zel ha dit...

Mira callo, molts sou font de maldecaps

Fujur ha dit...

Al menys als conills els hi agradem molt... ;-)

robelfu ha dit...

HOLA ÉS VERITAT L'ASSUMPTE DE LES PROPIETATS JO SEMPRE ESTIC SÚPER CONTENTA I NINGÚ DIRIA QUE TINC QUARANTA JAJA.
PER AQUESTES COSES QUE SE T'OCORREN ESTAS PREMIAT. PASAT PER CASA MEVA I VORES.
UNA SALUTACIÓ

Anònim ha dit...

per no dir que el sexe es un grandisim ejercici que utiliza tots els musclus del cos y obri el poros jajajaja encara deurem de donarvos les gracies

Anònim ha dit...

Una aieta ben interessant! Pel que fa a la salut, no en tic cap dubte. Clar que la zel té raó... però deu ser una alternativa o porteu maldecaps o porteu salut. Jo sempre m'apunto a la saut.

Estela ha dit...

de les propietats sobre el cutis no en parlo, ara com antidepressiu ja m´ho crec jajajaja

Striper ha dit...

Lula;
Ara em descoloques que es lo que entens.
Caliope;
Que si que som una font de salut.
MK ;
Ja saps a posar a la practica els consells.
Carmncitta:
I ara que he de dir jo.
Eva ;
Totalment d'acord.
Zel ,
Ho dius perque els inglesos son sosos, perque jo pobret de mi ..
Fujur:
Las pastanagues no?
Robelfu;
Una bona mascareta es el millor cosmetic natural i divertit d'obtenir.
Lansbury ;
Gracies per las gracies.
Carme R;
Dona no tot son mal de caps no?
Estela :
Si millor que el Prozac.

Fujur ha dit...

Osti tiu.... crec que m'he emocionat... el primer! jeje ;-)

mil i una gràcies!

Marta ha dit...

Moltes felicitas Striper per el teu premi!!!!

rosa ha dit...

quina font de salut més com diria original, amb aquesta aixeta dóna gust rentar-se les mans i el que calgui.
les propiettats del semen jo com la robelfu, ningú diria que tinc l'edat que tinc, potser sóc la cleopatra...
enorabona pel premi...jo també estic premiada.

Anònim ha dit...

Ei ENHORABONA als premiats, no creec que cap s'enfade al meins jo no escric al meu blog per guanyar premis si no per fer sortir idees del meu cap i tan se val mentres tinga a gent com tu que hem llegis i comenta eixe es el premi de totes formes lo dit ENHORABONA besets.

Betty ha dit...

Felicitats carinyo!! t'ho mereixes
Petonets de Xocolata

Josep Manuel López Gifreu (Pep Barbagelata) ha dit...

Ah,gràcies, jo només havia vist la cua de dalt fonr de plaer, salut i benestar. Ara veig que m'has donat un premi. Si no ho he entès malament n'he de donar 5? Gràcies i ja ho faré si és així. Sóc molt despista jo per aquestes coses i memes i d'altres, però faré el que em toqui.

Waipu Carolina ha dit...

Y gran fuente de salud segurísimo...
jaaaaa

Un beso

Waipu Carolina ha dit...

Y gran fuente de salud segurísimo...
jaaaaa

Un beso

Joana ha dit...

Millor que qualsevol crema !;)
Moltes felicitats pel premi , ben merescut!

Judit ha dit...

Felicitats pel premi, i gràcies!!!!!!!!!!!!!
M'ha fet molta il·lusió, de debò t'ho dic ;)

Ara ja he otorgat al premi a 5 persones més. Te'l volia tornar a otorgar però no sé si es trampa, així que mira, al final no ho he fet però no pas per falta de ganes :P

Petons i moltíssimes gràcies Striper!!!!

Metamorfosi ha dit...

D'acord, en prenc nota Striper... a partir d'ara tornaré a cuidar-me! ;D

Felicitats pel premi!

Striper ha dit...

Fujur ;
Fa ilusio veritat.
Marta ;
Gracies guapa.
Rosa;
Segur que pases per una de 20.Felicitats també per el teu premi.
Lansbury ;
Moltes gracies che guapisima
Caliope;
Gracies moltes .
Jo Mateix:
Lo del premi ho he posat despres felicitats.
Waipu Carolina;
Gran gran no se nunca me lo he planteado funcional si.
Joana ;
I mes barata. Gracies aquestes paraules venin de una mestra com tu em sastifan molt.
LLuNa;
Sincerament creia que el merexias.
Metamorfosi:
I a mes es una manera divertida de cuidarse o no?
Gracies per lo del premi.

LlunA ha dit...

Moltes felicitats pel premi que bé et mereixes per les estones que ens fas passar, per les teves paraules!!! I gràcies...gràcies per pensar en mi per aquest premi, m´ha fet molta il.lu!

jijijij Petonets! ;)

PD: una bona noticia per un dilluns gris

the silver blue sea ha dit...

Moltes gràcies Strip, m'ha fet molta il·lusió. Un petonet.

Josep Manuel López Gifreu (Pep Barbagelata) ha dit...

Ah, valen, ja em semblava que no hi era. Gràcies sinceres però, de nou.

Anna,la Fdez.O. ha dit...

Wow, quin post més original !!! ... Font de salud i... premi al canto !!! ... Tot plegat una disbauxa !!!

Moltes felicitats pel premi i m'agrada la teva nova capçalera !!! ;-)

Josep Maria Yago Suau ha dit...

Hola, he vist comentaris teus en altres blogs. Avui entro a partir d'un post de Safata de xiuxiueigs. Tornaré :-)

Striper ha dit...

Lluna;
Gracies a tu.
the silver blue sea:
El premi t'el mereixias.
Jo Mateix.
Es que soc un despiste.
Anna,la Fdez.O.
Potser per que es carnestoltes. De veritat es xula la nova capcalera.
Josep Maria Yago:
Gracies per venir ara et visito.

- Begin Motigo Webstats code -->