dilluns, 17 de març del 2008

CANÇO AL VENT.




Algú ...
Algú tindria que haver-te fet una cançó
Estaria afinada en clau de Do tindria que parlar
D'amor entre melodies fer-te versos i rimàs
Descobrir-te entre els acords i regalar-te un tros de cel
Algú ...
Algú tindria que haver-te fet una cançó o almenys..
Un poema dient que li agrades o que t'adora,
Cantar-te suaus missatges a l'orella i cobrir-te de petons mentre somies.
Fer uns versos sobre les teves mans escriure..
Al menys alguna cosa maca sobre els teus llavis els teus ulls.
Se que no seré el primer.
Però jo t'escric una cançó.

Potser un homenatge ja tard a les dones per  el 8 de Març
I també especialment a les dones víctimes de la violència de genere, i sincerament crec que a pesar de que els seus botxins puguin tenir atributs masculins no tenen res de home.



32 comentaris:

Lluna ha dit...

A qui no li agradria que li fessin una canço, un poema o simplement uns quants versos?
Ja sé què escriure a la carta dels Reis de l'any que ve: una cançó i un troç de cel! :)

robelfu ha dit...

Excel·lent poema STRIPER.
Tantes coses podem dir de la dona...
I tantes poesies es van escriure per la dona...
Que semblaria impossible pensar que algú les pugui danyar.
Però la realitat mostra una altra cosa a vegades i l'home a vegades es deixa portar descontroladament per la seva animalitat natural per danyar un tresor de la humanitat.
Gràcies per regalar-nos aquesta poesia.
un petonas molt gran

Josep Manuel López Gifreu (Pep Barbagelata) ha dit...

Vols dir que fas mai tard? Vull dir, per fer homenatges a les dones? Si cada dia els homenatges, penso jo. I ben fet, eh, no ho dic pas amb to de queixa. Sana enveja i prou!

Sylvie ha dit...

Jeje, m'ha fet riure JO mateix, ja deu tenir raó no? de fet molts dels teus lectors son dones no?
Ha estat bonica això que has escrit, crec que tothom pot trobar que esta fet per ell, sembla que tots ens hi poguem sentir que ens l'has dedicada...
Gràcies!

Anònim ha dit...

Jo no tinc paraules per aquest poema....que em sembla molt maco...
Striper mai es tard....Mai!
Segur que aquesta cançó no será al vent sinó que arribarà a bon port...segur!

zel ha dit...

Com diu jo mateix, és que és cada dia, a casa teva és el gran tema, quan una dona es sent així com tonteta i en baixa forma... cap a cal stripper falta gent...
Sort d'aquells ulls del ram de flors que mai oblidaré...

Judit ha dit...

Ostres, molt bonic el post d'avui, noi... m'ha agradat molt.
Felicitats i molts petons!

Striper ha dit...

Somiant la lluna..:
Nomes cal un somriure i que ho demanis, i a veure si els reis et faran cas.
robelfu ;
Gracies,Com tu dius la dona un tresor.
Jo Mateix;
intento no fer tard mai,enveja vos apa que amb el barret segur que las feu enar de cul.
Sylvie;
De res jo crec que si que també es per tu N0?
Eli:
Moltes gracies, espero que arrivi a port, i ara recordo allo de " No hay que llegar primero si no saber llegar "
zel:
Moltes gracies em fas posar vermell, i mes venin de tu. Petons.
LLuNa ;
Moltes gracies Lluna potser aqui tens una esquetxa de llum d'aquesta que necesites per sortir de la foscor.

Marta ha dit...

MOLTES GRACIAS per aquesta canço, m'agradat molt, i la copio entre els meus escrits!

Ets molt detallista!!!!!

Rita ha dit...

Moltes gràcies, striper. Tan de bo tots els homes fossin com tu i tractessin les dones amb el teu respecte i admiració. Fa poc, només uns minuts, m'he hagut de contenir en un altre bloc, per un post que he llegit totalment mascliste i mancat de respecte. Amb aquest, m'acabes de refer.
Un petó, maco!!

Lara ha dit...

Tard pero molt bonic, aixó es el que importa ;)
Un petó!
Pd. ah, i gracies per la teva visita al meu blog.

Anònim ha dit...

quina monada Moltes gràcies rei
...l'homentatge ha de ser diari no el 8 de març..diari..diari..
besadetes
gracies per les teves lletres al meu post..

Lu ha dit...

pues si, coincido con tod@s en que el post es molt bonic!!!

mossèn ha dit...

no fa falta que escriguis ... amb la foto n'hi ha prou !!! ... buffffffffffff ... salut

Afisionada ha dit...

que bonic el post!!! haurien de haver mes homes així, b7s! Bones vacances!!! ;)

Anònim ha dit...

T'aplaudeixo nano, estic amb tu.

LlunA ha dit...

Totalment d´acord amb tu. i espero que arribi el dia que en veure les noticies no surti cap mort d´una dona feliç, mab familia, amb amics...morta en mans d´una "persona"? que deia l´estimava...

Un petonet

Finestreta ha dit...

I algú li ha fet finalment un poema! ;)

Fa poc que entro i ostres, quines fotos més suggerents! Sempre són així o només de tant en tant?

Anònim ha dit...

I tú dius que algú hauria de fer-nos una cançó???

Si has estat tú qui ens la has fet i ben maca, ja diuen que val més tard que no pas mai, i en aquest cas, i tant que val més!!!

Anna,la Fdez.O. ha dit...

Senzill, sincer i bonic !!!

I no cal que sigui 8 de març per a que ens demostris la sensibilitat que s'amaga darrera un home .

Gràcies per ser així , ;-)

Lucia Luna ha dit...

Gracies maco, es preciós!!, i si, tens raó, poca cosa tenen d'homes, alguns, que es fan dir així.
Petons maco, molt bona nit.

estrip ha dit...

amb una noia com la de la foto, li escriuria versos per tot el cos. Ja sigui el dia de la dona o el dia mundial de l'aigua.

Salut

Tocat del cargol ha dit...

Admiro la teva sensibilitat. Tens un gran do i el saps utilitzar!
Salut!

Adriana Lara ha dit...

uno de mis personajes se llama Jorge el estríper...

EL GRANDE ha dit...

Truly beautiful images. You have an amazing eye.

Bueno!
Joe y Elio

Striper ha dit...

Marta ;
Gracies tota per tu.
Rita :
Doncs m'alegra haverte aixecat una mica la moral.
Lara :
Gracies també a tu , un peto, ens veiem.
kpi :
De res bonica lota, pero calia l'estirada d'orelles.
Lu :
Gracies Lu.
mossèn:
La foto quina?
Afisionada :
Mes homes aixi mmmmm....
Sense fer soroll :
Gracies Xicot.
LlunA:
Si esperem que arrivi aquest dia.
Finestreta :
Sempre hi algu que fa un poema, les fotos sempre intentpo que despertin alguna emocio, a poguer ser que no sigui de rebuitx.
Xesca;
Gracies espero que t'hagui agradat.
Anna,la Fdez.O. :
Gracies m'afalagan les teves paraules perque se que ets una gran creadora i tens sensibilitat d'artista.
Luluji ;
Estem plenament d'acord.
estrip :
Si que inspira si.
Tocat del cargol:
Gracies nano.
Adriana Lara :
Espero que sea buenachon.
EL GRANDE:
ZANKY You, o millor gracies.

Zazpi ha dit...

Gracies, gracies per aixo, i per passar per casa cada dia.

Nikus a pilons.

Anònim ha dit...

és preciós! i gràcies :)

helena ha dit...

Què bo que encara hi han homes,
bons amants, que destres amb les mans...
també ho són amb les paraules...

Et va dedicat!!

Bones vacances!!!

Petonets!!!

Striper ha dit...

Zazpi :
de res dona, Nikus també per tu.
Núr;
Gracies a tu.
helena :
Ostres no se si soc tantes coses pero moltes gracies per dedicar-mo.

Anònim ha dit...

Com a dona he de dir que sempre em sento molt ben tractada al teu blog. I mai no és tard per a cap mena de record ni d'homenatge. Em sembla imporytant que els homes, com tu, reocrdeu també les done s maltractades. Gràcies en nom de totes.

Striper ha dit...

Carme;
Gracies per las teves paraules, em gratifiquen i molt, gracies.

- Begin Motigo Webstats code -->