dijous, 8 de maig del 2008

AMOR VIRTUAL



Amb les noves tecnologies , han arribat coses com els chats, i de fet potser sigui una manera per relacionar-se per molta gent que es incapaç de fer-ho de un altre manera o que te molta dificultat, i moltes vegades serveix per que la persona que hi ha al darrere de un nick, dibuixi una personalitat a la carta tant físicament com personal, que realment no te res a veure amb la seva. I de aquí neixen lo que es diu amors virtuals, amors viscuts a cops de teclat, i de vegades tant sols per que omplen soledats, i coincideixen amb un munt de temes. Per mi es inaudit que pugui haver desitg i amor sense al menys l'escalfor i la tendresa de una mirada, de carícies amb els ulls i somriures que es omplint els sentits. I de tot això em surten dos preguntes,

Penseu que pot existir l'amor virtual es amor?

Moltes vegades es diuen en que coincidim amb tantes coses, a tots dos ens agraden els sex pistols, i el wody allen. I que pasa si au li agraden els sex pistols i l'altre el cant gregorià, Es necessari que coincidim amb gustos totalment amb la parella?

INFORMACIÓ I PREC

Informació de interes
Programa entrades, ara amb blogpost podeu deixar els vostres posts fets i es piblicaran automàticament a la data i hora programada, tants sols un cop acabeu el post teniu que ena a “Opciones de entrada” abaix a l'esquerra posa la data i hora que desitgeu que es publiqui, i donar-li a publicar entrada i automàticament quedara programat i es publicara tot sole't.

Prec meu.
Com sabeu us comento a molts de vosaltres i molts teniu posat allò de omplir les lletres abans de publicar el comentari, si bé es un sistema útil per el robots , que de fet no ens visitant casi mai, es un entrebanc a la hora de publicar el comentari, al menys per mi es que alguns teniu un munt de lletres i posades de tal manera que a vegades per encertar-ho me estic una estoneta.


46 comentaris:

Striper ha dit...

Algun cop m'he trobat gent que la m'ha dit si tinc parella , no la conec o com a molt se han vist un cop, i la seva relació es tota a traves del PC o alguna trucada, realment em sobta que puguin existir aquest tipus de relació. Jo crec que una relació te que ser mes que virtual. I el tema de chats pot esta bé per conèixer algú, però no per se el únic vincle de vida social i menys de parella.

Cristina ha dit...

Striper, fa dies que pensava en fer una campanya al meu blog per a que la gent treges lo de la paraula, a mi com a tu, em treu molt temps. Gracies per fer aquest prec.

Molt bona idea la de blogger i gracies de nou per avisar perque si no jo no m'entero de res.

Respecte a les relacions virtuals dirte que el perill més gran que es corre es que sovint ens inventem el to de veu de les paraules que llegim i aqui començen un munt de problemes perque cuan despres coneixes a la persona, has d'ajustar la teva imatge a la de veritat. Si som persones mes o menys normals, sabrem que aixó es aixi pero hi ha qui es confon i pot arribar a acusar a l'altre de mentider o similar.
A mi m'agraden els bars i les converses en directe, i blogger a diari també, pero caure en el parany de l'amor a traves de les paraules... amic, aixó es un altre tema

Salutacions

Cris

Clint ha dit...

Fa temps que vaig queixar-me també de les parauletes de verificació! i també fan ràbia els que no publiquen el comentari fins que l'aproven..a vegades no se si he comentat o no un blog!

i l'amor virtual segurament existeix, però si l'has de convertir en amor normal finalment has de deixar el teclat de banda! ara que veig que la noia que has triat, si posa bé!

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

amor virtual...ens creiem alló que necesitem creure i hi han persones realment expertes en el tema. Res com la mirada directe als ulls, res com la suor de les dues mans ben agafades, res com tocar el culet tot dient ..ains quina coseta mes guapa!!!

Eli ha dit...

Radera d'una pantalla i d'un ordinador, s'amaguen moltes coses.
I sinó que li preguntin al Diario de la Patricia... el bodrio aquest, on surten tantes parelles, que encara no es coneixen personalment, sí virtualment, i quan van allà, i es veuen, s'els hi cau tot al terra...
Per favor...
Per conèixer a algu, no et dic que no...
Però home, per tenir amor, sexe o el que es vulgui, la cosa no passa per una webcam, sinó de que servirien les mirades, les caricies, el petons...etc.
Jo crec que per molta gent, és un forma més de coneixer nova gent, un "obrir de portes", però despres d'això i fins arribar al camí de l'amor, ha d'haver moltes coses mes!
Striper, que últimament, vaig a mig gas, i no et comento els posts... A veure si em carrego les piles...

Eli ha dit...

Radera d'una pantalla i d'un ordinador, s'amaguen moltes coses.
I sinó que li preguntin al Diario de la Patricia... el bodrio aquest, on surten tantes parelles, que encara no es coneixen personalment, sí virtualment, i quan van allà, i es veuen, s'els hi cau tot al terra...
Per favor...
Per conèixer a algu, no et dic que no...
Però home, per tenir amor, sexe o el que es vulgui, la cosa no passa per una webcam, sinó de que servirien les mirades, les caricies, el petons...etc.
Jo crec que per molta gent, és un forma més de coneixer nova gent, un "obrir de portes", però despres d'això i fins arribar al camí de l'amor, ha d'haver moltes coses mes!
Striper, que últimament, vaig a mig gas, i no et comento els posts... A veure si em carrego les piles...

Josep B. ha dit...

Jo en sóc un que te lo de la paraula, estava pensant si el treia, de fet lo de confirmar els missatges el vaig posar per desconeixement (no vaig entendre el que era, un de vegades es deixa la intel·ligencia a casa) i el vaig treure així que vaig trobar com.

Em comprometo a treure lo de la parauleta, encara que n'he vist algun d'spam.

Pel que fa a les relacions via Internet. Jo he estat en xats i en Second Life. els xats són massa accelerats per mi, les coverses es creuen, perds el control, no he estat capaç de fer una amistat (no parlo ja de lligar) en un xat.

Second Life era una mica diferent però al final es feia monòton i exigia molt de temps i saber on anar, vaig fer alguna amistat, però poca cosa.

I ara al món dels blocs, és diferent, escric el que vull, quan vull, com vull. llegeixo i em llegeixen, sí també, potser ens "maquillem" una mica, però em sembla més tangible.

De totes maneres, qualsevol via és bona per iniciar una relació, del tipus que sigui, peró tard o d'hora s'haurà de consolidar a la realitat.

Betty ha dit...

Bé, jo vaig conèixer al meu ex-marit per internet, peró és evident que després d'unes quantes xerrades y misatges pel messenguer, ens vàrem conéixer en persona, i la cosa va cuallar. Després la história és com la d'una parella que s'hagués conegut al gimnás, a l'empresa o al bar. Bé, si, ha acabat en divorci, com moltes altres, peró no ha sigut per començar essent virtual. La vida a vegades és així, P---tada

LlunA ha dit...

Relacions per pc...crec que son complicades...però realment encara que falti la tendressa del "tu a tu" si és amor el que arriben a sentir(vaja, crec, no ho he patit mai, això)

Per altra banda no crec que la teva parella li hagi d´agradar el mateix que tu. Parella és 1+1 i cadascu aporta a la relació cosetes diferents!

jjajaja jo he possat lo de les lletres...ohhhh si que és molest, però pensava que anava bé possar-ho!!

Petonets

Lula ha dit...

donx jo crec que és força fàcil que hi hagi desig i amor i el que vulguis
em refereixo a que és una forma com una altra qualsevol de conèixer gent que pots aprofondir més tard en xats a 2 que permeten molta intimitat, pràcticament és com parlar, i crec que, si són sincers, poden crear lligams molt intensos que no es veuen limitats ni per l'espai ni per el físic (molt important)
el següent pas, el 3D que dic jo, hi ha molta gent que té por de donar-lo
jo no
i la veritat, molt poca gent ha estat diferent a com la imaginava, a nivell personalitat és clar

i al cap i a la fi, el que importa és això no?


BESOOOOOOTES!

P.S. vaig a treure la parauleta...

carmncitta ha dit...

Striper si vols formen una plataforma del tipus: 'No a la verificació per paraules'. Ho dic molt seriosament, es que em posen dels nervis xDDDDDDD

Lliri blanc ha dit...

Conec dues parelles que s'han conegut mitjançant internet.......i encara després molts anys "és amor"!

Jo de veritat encara que internet estimoli la fantasia, prefereixo la profunditat d'una mirada, un xiuxiueig de veu..etc etc

zel ha dit...

Jo tinc amics, com ara tu, i aquest també és un amor important, per mi...

Merci pel consell del publicar, jo ni idea...
I jo també em poso frenètica amb les lletres, ni ha que són fàcils, però he anat a algun blog que no n'encerto ni mitja!!!!

Petons, preciós!

Martha! ha dit...

L¡amor real crec que sorgeix quan es surt de la pantalla i hi ha un contacte real. LEs paraules boniques són importants, però la realitat de la vida més. Però si, podem sentir alguna cosa per algú "" virtual""

i pel que fa als gustos.. considero que les semblançes estan molt be, pero com ja diula frase, el que ens fa diferents ens fa especials! No una diferencia de gustos radical.. però una petita difrencia si quee està bé, smpre!

un petó

Marta ha dit...

STRIPER
Amor virtual, donç crec que no....ja que si de per si son dificils les relacions de parella, pitjor si aquestas no estan basades en el dia a dia, en les mirades, en las caricies, en definitiva en totes les petites coses que fant posible que una relacio funcioni.....ara que veient com va el panorama sentimental de la majoria dels mortals, donç no se potser al ser virtuals els hi dona una mica mes de magia.....la veritat es que aquets dies ja no se gaire res de res....

petonicos per tu.

helena ha dit...

L'amor virtual no existeix. Mai es pot saber del cert qui hi ha darrera si és realment la persona que mostra ser o bé és un altre persona.

La mateixa perversió del lleguatge i la falta del to de la veu i de l'expressió de facial del interlocutor fa que moltes vegades es mal interpretin els missatges, creant fantasies que només estan en el cap d'un dels dos interlocutors i llavors és quan es lien els pollos.

L'amor necesita expressions, olors sabors, tacte i oida que internet no donarà mai per molta web i molt Skype que posis pel mig.

Respecte al tema de la verificació, sento anar en contra del món mundial però jo ho trobo pràctic i necessari. Evites que se't colin hackers o set bloqueji o colapsi la missatgeria per culpa dels spams o dels cercadors automàtics...

Sara Maria ha dit...

Estic amb tu, jo necessito tocar l'altre, olorar-lo, sentir-lo, mirar-li la profunditat de la mirada. Puc entendrem amb algú virtualment, però necessito quedar amb ell per veure com és.

Treuré això de la parauleta, però, fins i tot una època vaig posar alló de l'aprovació, m'havia trobat amb algún comentari-spam.

Anònim ha dit...

Si tinc que sé objectiva i congruent amb les meves idees tinc que di que no deixa de ser un mitjà per conèixer gent. Diuen que la loteria toca i a mi mai m’ha tocat, tinc que deixar de creure? o deixar de comprar?
Amb tant de maquillatge al cos i l’ànima, podrà resistir o atreure’s a l’hora, un cop passada la prova “del algodón” ??? qui ho sap?
La naturalesa humana és una “rara avis”, m’ho tinc que creure! jo una vagada em vaig enamorar d’un somriure, i què? doncs que l’altre ni es va enterar!
Estic una mica rebotada contra l’amor, feu feu, a mi no em trobareu! Si mai el trobo no serà perquè jo el busqui i, no per aixó, deixo de pensar que és millor “fer l’amor que la guerra”
Soc una mica romantiqueta i si tinc que triar, trio la coneixença personal. Per si de cas existeix la loteria!
Gustos? no necessàriament han de coincidir, està bé avenir-se i si són molt incompatibles mirar de trobar un terme mig; si no més respectar-los i compartir les coincidències….

Striper ha dit...

Sobre el tema de la paraula de verificació jo nomes exposat el problema, jo de fet pensava que era una mica bledo, per que depenc quin tipus de lletra a vegades tinc que fer 2 o 3 intents de vegades a la primera. Veig que hi ha mes gent, que es troba amb problemes, a patir d'aquí i lo que es diu cada escuu al seu bloc es lliure de tenir-la o no.

Cristina:
A part de las paraules que poden ajustar-se o no a la personalitat del que escriu, també hi ha molt fantasma. I com tu dius res millor que una taula i el cara a cara.
Clint :
Jo crec que pot sortir xispa però el cara a cara indispensable.
menta fresca:
Ah molt ben descrit, ah em semblava a mi que quant enava al teu bloc em tocaven el cul.
Eli :
Com dius pot ser un sistema per conèixer gent, Pero despres visque el cara a cara. Vinga i a posarse las pilas.
Skorbuto :
Con tu dius a la realitat..
caliope :
Con dic altres una cosa es el mitga i l'altre com es desenvolupa, i lo del divorci es indeferent a el con us veu coneixer i a gent que es coneix a un casament i també acaba en divorci.
LlunA :
Be si el amor aquest nomes es a traves del PC no se.
Lula :
Jo crec que l'amor es indiferent al fisic i que no cal amagar-lo, per que si no la relacio ja es fonamenta en una creença i no una realitat.
Carmncitta :
no crec que tinguem que arrivar a tant.
Lliri blanc:
Com tu dius las mirades d'aprop es el millor.
Zel :
Gracies , es pot tenir amics per aqui pero no tenir tota la vida social.
Martha! :
Si potser podem començar a sentir pero despres cal la realitat.
Martona :
Si per que el dia a dia i la conexença real i directe son les proves de xoc.
Helena :
Com tu dius cal veure caras cal veure expresions i cal veure ulls que diuen que son el mirall de l'anima.
Sara Maria :
Si el cara a cara.
Rosalia:
Com a mitja de conexença pot servir pero com mitja de relació jo crec que no, rebotada amb l'amor el amor pot sortir en qualsevol cantonada, gustos important com dius respectar.

Anònim ha dit...

Les relacions virtuals existeixen, això és un fet. I abasten tots els àmbits de la relació: amistat, amor, enamorament, desig i sexe. Però que no és un tipus de relació massa adequat també em sembla evident. Perquè tot vagi bé es necessita el contacte i la realitat no virtual. Crec que fins i tot amb els amics i no només amb els amors. Sí que fem motls amics aquí i jo ho valoro molt perquè em sembla prou gratificant, però sempre hi ha els altres, els que pots tocar.

El bloctum m'ha col·locat darrerament això d e les lletres, però les meves són fàcils, espero que no se us faci massa pesat ja que no sabria pas com treure-ho. I jo també m'equivoco a vegades amb aquelle s tirallongues tan llargues i estrafetes de lletres. Sí que prenen molt temps, estic d'acord.

nimue ha dit...

doncs.... jo ho sent però si trec la verificació de paraula se m'omplin els comentaris amb spam! Sé que és una mica molest i a mi tampoc no m'agrada però de moment...

estrip ha dit...

és un camí més. Hi ha perill de confondre el que es llegeix, però també hi ha perill quan parles amb algú d'interpretar el que se sent etc...
Abans hi havia qui s'enamorava per carta, bé a ser una cosa semblant, no?

salut!

Juan Duque Oliva ha dit...

Gracias eso conoci a mi pareja llevamos ya seis años

Antoni Esteve ha dit...

Doncs jo si crec en l'amor virtual, de fet estic virtualment enamorat de totes les dones del món!
També estic enamorat del meu pc, em diu coses mooooolt boniques!

...buf, estic fatal!

Anònim ha dit...

Hola!
He conegut a molts xics per asi, pero mai he tingut amor fins que ens hem vist en persona, sols use internet com mixan per coneiserlos una mica.

No creec que tingues que tindre els mateisos gustos que una persona xo si algo encara que siga poc en comu.

Besets per cert ¿jo tinc aixo de les lletres?

Anònim ha dit...

Jo no sé si pot haver amor virtual o no, jo el que sé es que aquest mitjà m'agrada molt. Deixa que m'expressi amb més llibertat que a la vida real. Conec més coses de gent que no li he vist mai la cara que d'altres que porto anys treballant plegats. Tot es questió de caracter. Encara us diré més hi ha coses que soc incapaç de dir-li a la cara a la meva parella, llavors escric alguna cosa en el meu bloc i ell capta deseguida el meu estat d'ànim per reaccionar. M'encanten els blocs i la gent que els escriu.

Joana ha dit...

Jo no he entrat mai en un xat, crec que per conèixer és millor veure's. Ja no pel físic, però de la mateixa manera que et poden dir que és ros i ser moreno et poden enganyar en altres coses molt més importants i hi ha gent que pot sortir malparada, en general, tots ens hem "enamorat" alguna vegada d'un personatge de ficció, perque representa tot allò que ens agradaria tenir, però sabem que és ficció. A més, és més divertit sortir. Jo no recordo si tinc les parauletes de verificació posades, però si que hi ha algunes que són difícils

Adise ha dit...

Eeeemmmmm...l'amor només virtual no me'l crec molt...pense que pot sorgir una amistat amb vistes a...això sí, però és imprescindible conéixer a la persona de manera física per a arribar a l'amor pròpiament dit.

Muacki.

Anna ha dit...

bufff l'amor virtual.. jo n'he tingut i n'he estat ben penjada eh.. amb un parell o 3.. deu nidó. 1 el vaig veure, els altres no.. evidentment la cosa no va acabar bé, però estava coladissima.

El tema de les lletretes.. ara no sé com ho tinc, ja ho miraré..

Aixxxxx ha dit...

Amor virtual..suposo que depen de la imaginació i les circumstàncies de cada un, però el fet és que en una relació virtual et pots apassionar molt més per que la imaginació pot omplir el vuit de la distància amb escreix, vull dir que tendim a idealitzar, i potser algun cop, amb sort la ficció supera la realitat.

Jesús M. Tibau ha dit...

En primer lloc no cal que les aprelles comparteixin els mateixos gustos, ja que sovint és fins i tot millor uq es puguin complementar. Amés, no cal que la parella faci les mateixes coses al mateix moment, sinó que poden fer activitats per separat.

En segon lloc, fas molt bé d'informar del nou servei de blogspot que et permet programar posts per a un dia i una hora determinat. A mi em va de meravella!

En tercer lloc, tens tota la raó en el tema dels codis que t'obliguen a posar en alguns blogs, que sovint són complicats de veure i provoquen errades.

Striper ha dit...

Carme:
Aixo internet es un mitja per coneixer pero per desnvolupar-ho millor el poguer tocar i el cara a cara.
nimue ;
Si de vegades ja pasa jo tenia un post al bloc antic que es va omplir de spam.
estrip :
Si tens rao i el tama de las cartes si..
Luz de Gas :
Yo creo que para conocer si..
Antoni :
En lo primer coidideixo amb lo segont a vegades es penja..
Lansbury:
Clar que si important veure les mirades.No tu no en tens.
plugim constant :
Si escriure al bloc es a vegades un mitga per poguer comunica coses a gent concreta.
Joana:
Si es molt mes gratificant al voltant de una taula.
Adise:
Totalment d'acord..
Anna i Lluís:
Si pero no poder gaudir totalment de mirades caríocies manca algu.
A sobre i a sota :
Si pero a vegades la imaginacio queda per sota de la realitat.
Jesús M. Tibau:
Complementa si!!! i aixo enriqueix. I lo altre lo de programar de conya, i menys mal que no soc el unic que a vegades les lletres s'em posan tossudes.

Anònim ha dit...

Al teu prec, et diré que jo no tenia la paraula i que sols penjar els post, al moment m'havien arribat a sortir dos i tres comentaris que no eren comentaris sino uns anuncis en anglès que pel que vaig saber dons em van avisar eren un virus quan hi feies click al damunt, i des que vaig posar la paraula ho he evitat. Sé que es un rotllo, dons a mi també em costa més d'un intent (serà que no hi veig gaire ja..) però ho tinc per aixó.

Del post et diré que si hi ha connexió amb l'altra persona, y t'hi avens, i et diverteixes i t'ho passes be, es pot dir que es una bona amistat o potser alguna cosa més tot sent virtual, ara, reconec que perque hi pugui haver alguna cosa més no hi ha com el tu a tu, directament i en persona. Potser llavors o congenies encara molt més o us envieu a regar mútuament... que tot pot ser, no us sembla???

Carme ha dit...

faig tard, ja ho sé. he anat de bòlid darrerament. amor virtual¿? doncs no hi crec senzillament. penso que lo millor es conèixer la persona cara a cara. ja es prou dificil així.. imaginat de manera virtual. a mi dona´m lo real noi!! i salut

Jo Mateixa ha dit...

Si com deia la cançó hi han amores de barra per que no hi poden haver amors virtuals???

Més d'un que comenta aquest bloc segur que podria explicar més d'una història d'amor virtual, oi??

Petons guapissim!!!

Esther ha dit...

jo si que hi crec! el meu germà ha estat tres anys amb la Judit i la va conèixer per internet, i el meu cosí va trobar a la Núria també per internet i ja fa 6 anys que festegen!! jeee! apa, petoneeeets i una invitació a la festa major de Lleida, passada per aigua!

Lu ha dit...

a veces no es mas que otra forma de conocer a gente... pero para que la cosa cuaje tienes que conocerle en persona... no te puedes ENAMORAR con todas las letras sin haberle mirado a los ojos... vamos creo...

fada ha dit...

Sincerament, no m'ho imagino. Em sembla impossible. Hi ha d'haver quelcom de tangible, no? Bon diumenge.

EvitaBlu ha dit...

No soc massa partidaria dels amors virtuals, no m'he interessat mai, així que no puc opinar al respecte.
Per casualitat aquesta tarde he prés café amb una parella que es van conéixer amb un xat i els va la mar de bé.
Respecte a la verificació de la paraula jo al principi no en tenia però m'entraven spams i correus sospitosos i de quan l'he posat ja no tinc aquest problema.
Una abraçada.

Striper ha dit...

Xesca :
Be com ja he dit un primer contacte un mitga de comunicacio, pero no el unic tambe cal el tu a tu.
AINA .
Jo Aina també prefereixo el real.
Jo Mateixa:
Si ni han i unicament virtuals.
Suposo que si, que mes d'un en podria explicar.
Esther ;
Si es van coneixer per aqui pero la relacio continua ja no virtual.
Lu.
Los ojos son los faros del corazon.
fada:
Res com lo tangible.
eva al desnudo:
Pero van pasar de lo virtual o ,lo real..

Marta ha dit...

Conec a gent que s'han enamora't virtualment, pero sempre acaban voler-se veure en persona, i aquí es quan mooooolts acaban per desconectar-se d'internet!!!!

I gràcies per iinformar sobre lo dels Blogs.

Lucia Luna ha dit...

Hooola, per fi puc passar per aqui, vaig com Sant patras hehehe
Si noi, tens raó, no ho puc entendre jo tampoc, puc entendre que doni una mica de morbo, curiositat, però fins al punt d'una atracció tant bestia sense conèixer a la persona, doncs no, no ho entenc, i perquè em de ser iguals? crec que a vegades ens sentim atrets precisament de persones totalment diferents a nosaltres, crec que és l'encant, oi?...
I si és una mica "coñazo" el sistema de lletretes d'alguns blocs, jo a vegades comento quan puc, i en moltes ocasions és molt tard, ja, a aquelles hores no veig tres en un burro, i només en falten les lletretes, a vegades desisteixo, i no comento :((
Petonets, i molt bona tarda maco.

Striper ha dit...

Marta ;
Lo fotut es quant algun es resisteix a donar la cara.
Luluji :
Estic molt d'acord amb el que dius. Petons.

horabaixa ha dit...

Hola,
Molt interesant, molt. Jo podria escriure un llibre.
Prefereixo deixar-ho amb l'interrogant. Però es ben cert.
Gracies

merike ha dit...

L'amor virtual es pot molt fàcilment convertir en amor real, però durarà?? Tinc males memòries...

Striper ha dit...

horabaixa ;
de segur que seria molt interesant.
merike :
Potfer-ho per que no.

- Begin Motigo Webstats code -->