dimecres, 22 d’abril del 2009

PETITES COSES, GRANS MARAVELLES.


SANT JORDI 2009
Us deixo un detall per la diada d'avui , m'hagués agradat personalitzar-les com las del any passat però la manca de temps m'ha impedit. 
Feliç Sant Jordi.

Clicleu per fer-la mes gran


DONCS AIXO UNA FOTO.

.........................
I UNA PETITA HISTORIA.
 Es va demanar a un grup d'estudiants que fessin una llista amb el que pensaven serien les Set Meravelles del Món actual. 
A pesar d'haver desacords, les mes votades , les grans piràmides d'Egipte, el Taj Mahal, el Gran Canó del Colorado.. etcètera. 
Mentre sumaven els vots, la professora va advertir que una estudiant encara no havia mostrat el que tenia en el seu paper, així que va preguntar a la noia si tenia algun problema amb la seva llista. -Si, va respondre-. No puc acabar de decidir-me perquè hi ha tantes!!!!. -Be ens llegeixes les que tens a veure si et podem ajudar La noia va vacil·lar abans de llegir: 
-Crec que les Set Meravelles del Món són: 
Veure, Escoltar, Tocar, Assaborir, Sentir, Riure i Estimar. 
L'aula va quedar en gran silenci.
---------------------------------

 Crec que a vegades oblidem aquestes coses tan simples i al nostre abast no les prenem com lo  meravelloses que són. I com exemple una festa  tan senzilla com la de demà,” Sant Jordi” en el que l'ambient i el goig que es viu al carres de tota Catalunya no te ni punt de comparació amb la festa mes cara i “glamurosa” que es pugui fer a cap hotel  de 5 estrelles ni cap  palau, per això demà no deixeu de passar per aquest bloc que posare el meu granet de sorra a la diada de Sant Jordi. 
LA TORNA
PECATS LITERARIS.

104è joc literari, tens un racó dalt del mon.
No no aquí no em veurà l'avia , ostres que es això tant llarg que te aquest noi? Va parir que es menja? , per que aquesta noia.. Uhhhhh i aquests que fan uh si l'esta tocant el cul i... iI en aquesta foto li te ficada dintre, això li tinc que ensenyar a les meves amigues, serà poca vergonya el tete , que la tenia amagada darrere el armari i no me la deixava veure..Ah i ara m'esta entrant una pico aqui ah i si em toco i em gra...uhh que m'agrada... jghjkjkpñlñ Ahhhhhh, el meu primer orgasme i pujada a una figuera bravo!!!!
Relats conjunts: Guerrers de terracota
Guerrers de terracota de Xi'an (210 aC)
A petició del govern i com a mesura per pal·liar els efectes de la crisis, un grup de científics estudia la manera de aconseguir una hibernació humana, que seria d'aplicació als treballadors que esgotessin, la prestació de atur, Així apart de no passar gana , tampoc protestarien, a declarat ell ministre de treball. Un cop millori la situació econòmica se'ls faria sortir de l'hi vernació. A la foto una mostra del treballs realitzats fins al moment.  
AUTO SPAM.

EL PROXIM POST EL PENJARE EL DIA 26 A LES 07.00 HORES!!!!!
( Incloura un video de ciencies naturals)

35 comentaris:

khalina ha dit...

la història de les set meravelles m'ha encantat. Té molta raó aquesta noia. I tu també. Sant Jordi és molt maco.

La nena del joc literari és cert que té les galtes vermelles. Potser llegeix el que tu dius :) I jo que en altres blogs me la imaginava llegint contes...

La història dels guerrers de terracota molt irònica i per desgràcia real. Segur que alguns els hi agradaria que fos possible. I encara dirien "a grans mals, grans remeis"

Juan Duque Oliva ha dit...

¿Cuando aprenderemos a valorar en su justa medida todo lo que tenemos al alcance de la mano?

Besos

òscar ha dit...

associem, tot sovint, l'estètica amb el que creiem meravellós quan la meravella és, sempre, en altres qualitats.

Jesús M. Tibau ha dit...

gràcies per la teva participació

kika ha dit...

m'han agradat molt totes quatre! i m'has fet riure!!!

Thera ha dit...

M'encantes els tus posts!
Bona reflexió la primera història, sovint pensem que el meravellós és tant lluny! I Sant Jordi - tota la raó, un dia especial i festiu encara que treballem.

lisebe ha dit...

Amb les petites cosas de la vida están las grans maravellas,quina rao!!
Que nó , per no fer-li cas, deixarán d'existir..
La pena es que hi ha qui no es dona compta de assaborir-les en el seu moment i quan s'adonen ja s'hen esfumat..
Bonica historia amb llicó inclosa.

El relat de joc literari bonisssimmm!! jajaj. de veritat.

I el altre relat, doncs ja m'estic imaginant com sería la des-ivernació de tots aquests lluitadors amb aquest mon ple de bombes..!

Per cert no t'oblidis de passar demà pel meu bloc.

Petonets dolçets per tu Joan

aigua ha dit...

Estic molt d'acord amb la primera historia, quines grans meravelles :)
I els relats molt originals :)un gran descobriment el primer orgasme :)

stel ha dit...

Les coses més boniques del món les tenim ben a la vora :)
Que tinguis un gran Sant Jordi demà!!!

Marta ha dit...

Striper
Em presento voluntaria per las probes de hibernacio.
Mira tu per on la solucio als meus problemas.
petonets.

Andrea. ha dit...

El text de l'estudiant que explica les set meravelles és senzillament genial!! M'ha agradat molt, i té molta raó...

Per mi Sant Jordi, és la festa per excel·lència...

Muaks.

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

Molt bon relat el dels guerrers, si senyor.
Que tinguis una bona diada de Sant Jordi.

Garbí24 ha dit...

Quina rao que te la noia , les set maravelles les portem al damunt , només falta fer-les servir....i molt

Carme Rosanas ha dit...

Molt bons relats tots, Striper, bona diada, demà...

the silver blue sea ha dit...

Feliç dia de Sant Jordi i un petó.

Joana ha dit...

La meva fa una olor estupenda!
Espero que tinguis un dia molt feliç.
Petons

Unknown ha dit...

Feliç dia de Sant Jordi per a tu també Joan!
Les roses són precioses i quina sorpresa... hi ha una poesia teva a la imatge. Gràcies!

Silvia_D ha dit...

Preciosa historia, cariño

Te deseo un feliz día y una feliz vida, amore.

Petonets

Eli ha dit...

Un post d'avui preciòs en el seu conjunt!!!
Moltes gràcies!!!!

Feliç Diada de Sant Jordi!
Petonassos

EvitaBlu ha dit...

Feliç dia de Sant Jordi, Joan i moltes gracies!

(I no em renyis, si us plau...)

Carme Rosanas ha dit...

Feliç dia i moltes gràcies!

lisebe ha dit...

Hummm! aquestes rosas no son de les del carrer, que bona olor fan!! Moltes gracies i feliç dia de Sant Jordi per tú també.

Un petó molt gran Muackkkkk

Striper ha dit...

Khalina:
Moltes gracies, i espero que lo dels guerres continui sent ironic , sempre un peto.
Luz de Gas RadioBlog:
despues de unos cuantos coscorrones.
Òscar ;
L'estetica, , la moda i manipulació.
Jesús M. Tibau,
A sigut un plaer.
KikA ;
A mi las teves paraules m'han fet feliç. Gracies.
Thera;
No em veus pero t'estric fent l'ona de content. Gacies.
Lisebe:
Mai s'acaban de esfumar sempre queden ren nosaltres. Moltes gracies per les teves paraules i petons.
Aigua;
un descobriment el primer orgasme? Jo el meu el recordo.
Stel ;
I a vegades no les sabem veure.
Marta;
No siguis tonta ja veuras com els teus problremes es solucionaran. Petons.
Luthien;
Es la festa popular , lla festa de l'il.lusio i el amor.
menta fresca ;
Gracies i bona diada a tu tambe.
Garbi24;
I no deixarles mai de banda.
Carme ;
Moltisimes gracies.
the silver blue sea:
Un petonas, gracies.
Joana ;
Igualment guapisima!!
Syl ;
Molt bona dia da també per tu. Un peto,
Silvia_D;
Igualmente reina.
Eli ;
Mltisimes gracies Preciosa.
eva al desnudo ;
Igualmente a ti. Besos.
Carme;
de res i també a tu.
Lisebe ;
Aquestes rioses son de veritat amb olor i tot. Petons.

Carme ha dit...

molt bon sant jordi!! i gràcies per la rosa virtual. es molt xula.el relat boníssim noi!! res, de nou bon sant jordi en companyia d´amics i familia

Waipu Carolina ha dit...

Qué chévere tu post de hoy, eres un chico muy detallista y romantico.

Un abrazo y que seas feliz

aigua ha dit...

Bon Sant Jordi striper!, m'encanta veure les gotes d'aigua sobre les roses, les fa més boniques si això és possible :)

-- ha dit...

que grande! Feliç Sant Jordi i bona lectura!

por cierto, aviso de mi retorno a mi antiguo blog, si tienes problemas para acceder... avisa, gracias!

nimue ha dit...

Espere que hages passat una bona diada! Una abraçada!

Rita ha dit...

M'han encantat les 7 meravelles de la nena!

Espero que hagis passat una bona diada de Sant Jordi.
Petons!

Lliri blanc ha dit...

Moltes gràcies per la rosa i pel post molt interessant.la primera historia ens fa reflexionar sobre les coses senzilles que son le més importants.Precioses i divertides les teves fotos!Petons.

sargantana ha dit...

precios...precios...
m'en enduc la rosa a casa..
gracies.
ets un sol!!

Anna ha dit...

ei!! molt guai ixò de les meravelles.. i merci per la rosa!!brutal!

Cèlia ha dit...

Uix, anava a agafar la rosa però m'he despistat mirant la foto de sota... gràcies, gentil cavaller!

rosalia ha dit...

Gràcies per les roses, són precioses! i el text molt maco.
Ahir no vaig poder entrar a recollir-les, però sabia que una cosa o altre tindries per nosaltres. Jo t’envio el meu desig de que cada dia per tu sigui un nou descobriment, com per mi ha estat la teva foto. Un petó

Striper ha dit...

AINA :
Ostres moltes gracies...
Waipu Carolina;
Merci mont petit cheri.
Aigua.
Si estan precioses!!!
Diguidigui:
t'esperem petons.
Rita
Una bona diada si a mes el temps acompanyat.
Lliri blanc;
Gracies, lo de les fotos potser divertides, precioses no se.
Sargantana;
Gracies per lo de sol.
Anna i Lluís
Es un plaer guapos, que tal la petita.
Cèlia ;
de res gentil dama.
Rosalia;
Una abraçada molt gran. Petons.

- Begin Motigo Webstats code -->