dilluns, 29 de juny del 2009

CAP DE SETMANA I COSES DE LA LUNA.

Com ja us vaig explicar a l'altre post tenia el cap de setmana força enfeinat. De fet el vaig començar divendres però al llit amb una mena de grip intestinal,dissabte ja mes recuperat , a part de les feines habituals em vaig dedicar a fer el documental, que era una recopilació de les activitats del grup de teatre en el que participo de juny passat aquest, i la tenia que passar al sopar de cloenda del curs que es va fer ahir diumenge al vespre, amb mes de 80 assistents inclosa alguna autoritat del ajuntament, i ja vaig inclourà la ultima obra que es va representar dissabte nit i diumenge tarda, al final va sortir força bé. Peró ha sigut un cap de setmana força ocupat. Per sort ja tinc les vacances molt a prop el dia 10 de juliol, i a partir del 1 horari d'estiu de 9 a 14 hores.
Diumenge abaix a la plaça ens vam trobar aquesta petita merla que va caure del niu i la vam agafar per portar a un amic que l'acabara de criar, i va tenir com veureu al vídeo un molt bon cangur en mans de la Lluna.

De fet es innegable que els animals tenen sentiments, estimen i es fan estimar,Avui a la feina una companya explicava que han passat mal cap de setmana per que dissabte se'ls hi va morir un gos que tenien des de cadell fa 10 anys.




20 comentaris:

Les Coses són com Som ha dit...

els animals també tenen històries.. aquí una de ben maca!! Petons i tranqui, que ja s'acosta descansar!!!

Deric ha dit...

Increible! I la llepa perquè sap que amb la seva saliva la pot curar!

Juan Duque Oliva ha dit...

Ay que cosa más bonita y tierna Striper

helena ha dit...

Que monuuuuu!!!

Es necessiten molts cleenex per veure aquest video jejejejejeje...

I vosaltres que ho disfruteu en directe!!!

Quina sort i quina enveja!!!

Carme Rosanas ha dit...

Que maca la lluna! potser l'agobia una mica de tant carinyo... no?

Albanta ha dit...

És increïble l'instint protector de la LLuna, llepant-la per curar-la...
Fa molt poc s'ha mort també la meva gosseta... encara la busque quan entre a casa esperant les seves llepades de benvinguda.

Un petó guapo

Anna ha dit...

és que són brutals!! molt emotiu, m'ha encantat :) petonets!!

aigua ha dit...

impressionant!!! si no ho veig no m'ho crec! :) reconec que he patit una mica per si la aixafava sense voler :) Que bonica la Lluna :)

Anònim ha dit...

els animalets son sers vius i com a tals s'els estima i s'els vol i per tant es sent molt quan s'envan. La meua conilleta ja pareis que ens conega a tots a qui la acaricia i qui no pero tb la cuida. Un bes

lisebe ha dit...

Es que no em canso de veure el video!!, ho he vist abans, i ara he tornat a parar per tornar a veure-ho, sembla mentida el que ems ensenyan els animals.. Es una preciositat la Lluna, es un video tant i tant tendre!!

M'encanta !!!

Molts petonets a tots dos

Anònim ha dit...

que graciosa, mira como le cuida y le mima al pajarillo, como si fuera uno de sus cachorros...un video muy tierno, me ha gustado.

un peto

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

quina pasada, per que despres diguin dels animals. Molts hi podrien apendre forçes coses!!
Video preciós.

Eli ha dit...

Fa gràcia eh!!!
Ara també et dic que jo tinc dos animalots per gossos i crec que li farien un mos, enlloc d'aquestes llepades tan dolces!
:-D

Thera ha dit...

Preciós. Molt tendre :) A casa tenim una gosseta des de ja fa 11 anys, és la reina de casa, compaña de jocs dels nens, no vull pensar en que això no seguirà així sempre..s'estimen i es fan estimar molt!

Ana ha dit...

I l'ocellet encantat se'l veu amb els mimos de la Lluna! :)

rits ha dit...

quin video, striper!!! és fantàstic!! les cries de merla de la feina són més petitones. Se n'ha mort una, xò les altres van creixent i ens animen els matins.

i felicitats pel teatre i les vacances que són aprop! els caps de setmana quan són atapaïts però per activitats que omplen, són esgotadors xò fantàstics!!!

rits ha dit...

joan, quin cap que tinc!!!!
amb molt de retard, mooooltes felicitats (pel sant)!!!

khalina ha dit...

I quines obres de teatre heu fet??

Preciosa història de la Lluna i la merla

Jesús M. Tibau ha dit...

ooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh!!!

Betty ha dit...

I després els hi diem animals irracionals!! Jo ara tinc dues gates, la gran, és diu linda, i la petita, de dos mesos, és diu taca. La Linda a adoptat a la Taca, la llepa, la neteja, juguen, i fa dos dias vaig veure com la linda alletaba a la petita. També va ser un moment molt tendre. Llàstima que no tinc cámara de vídeo!

- Begin Motigo Webstats code -->