dissabte, 20 de juny del 2009

PINZELLADES.

Tinc un quadre de un pintor que pinta amb pinzellades molt marcades, no obstant crea amb molta facilitat, la figura i el que vol representa. El quadre es el de la foto, jo he intentat fer un relat que quedi explicit amb pinzellades de paraules , Crec que .... Bé vosaltres ja direu


( Autor; Gutierrez Maestro, Angel)
..........................................


A casa meva .A la teva. El teu llit,  potser al meu . Posa música. Baixa la llum. Acosta't. Més. Un mica més, no siguis tímida. Mira'm. Et miro. Menja'm amb els ulls. Després amb la mans, llavis, boca. Seguim. Murmura'm la música a cau d'orella. Frega'm. Et frego. M'agafàs de la cintura. Creuo els meus braços sobre teu. Em beses. Et beso. La meva llengua, la teva. No t'apartis. T'agafo. Tornes a besar-me. Més. Un mica més. Para un moment. Anem a l'habitació. A el teu llit. Em treus la samarreta. Et segueixo besant. Em mires. Et miro. Et trec la samarreta. No deixis de besar-me. No ho faig. Em tocàs , em menges. Et menjo. Ens tombem en el llit. Et trec els pantalons. I el meu. Fora. Respiració entretallada . M'agrades. T'agrado. Besa'm. Ja ho faig. Més.El meu cos, el teu. Jo.  Tu. Tu dins meu. Jo dins teu. Música oblidada. Em menges. Et mossego. Em mires. Et miro. Èxtasis. Clímax. M'agrada. T'agrada. Somrius. Jo també. Em beses. Et devoro. M'abraces. Et beso. M'acaricies. Et torno a besar..........




18 comentaris:

Andrea. ha dit...

El pintor no sé si ha aconseguit ser tant explícit amb les seves pinzellades, que tu amb les teves paraules.

senzillament genial, extremadament gràfic, m'encanta!!!

petonets.

sargantana ha dit...

uauuuuuuuuuuuuu!!!!

Jesús M. Tibau ha dit...

frases curtes, directes i penetrants

lisebe ha dit...

Hummm! m'agraden les pinzellades..tanco el ulls... i oloro el moment.. com la noia del quadre, m'apropo ... i..
petons

Deric ha dit...

hi ha gent que té molta facilitat amb les pinzellades, encara que siguin marcades

Garbí24 ha dit...

Unes pinzellades molt marcades ...les teves , no em queda ni un dupte

Les Coses són com Som ha dit...

les coses q es poden dir amb pinzellades! i de tantes maneres com ens podem imaginar el paisatge. M0ha agradat molt!!!

LlunA ha dit...

Ays quants dies sense passejar per aquí...i es que una cosa i una altre...i el temps que passa i dies de 24 hores que haurien de tenir 27... jejje
Ja he fet una ulladeta a tot el q m´he perdut. Increible la Lluna al sofa, jajaja

Petons

Cèlia ha dit...

Bones pinzellades!

Striper ha dit...

Luthien;
Era un gran pintor segur que em guanyava.
Sargantana ,
Moltes gracies.
Jesús M. Tibau:
Moltes gracies.
Lisebe .
Si també sents l'olor llavors es un èxit.
Deric:
Ben cert!!
garbi24 ;
Gracies.
Instints;
La imaginació te molt de poder.
LlunA;
Potser et cal amb viure feliç les 24. Gracies un peto,
Cèlia;
Moltes gracies.

Andrea. ha dit...

No dubto de que fos un gran pintor, però en aquest cas, entre un quadre al que no puc percebre els detalls bé, i un text com aquest, no tinc cap mena de dubte, em quedo amb el text.

Au nanit xiquet.

Petonets i que comencis molt bé la setmana.

Violeta ha dit...

Apaaaa....quin quadre tan explícit, i descriptiu...

Petons violetes.

horabaixa ha dit...

Hola Striper,

Cada paraula una pincellada.

T'ha quedat un quadre molt bonic.

Una abraçada

Striper ha dit...

Luthien;
Amb el text? Jo potser em quedaria amb una altra cosa....
Violeta:
Gracies guapa .
Petons despullats.
horabaixa;
Gracies per les teves paraules . un peto.

Juan Duque Oliva ha dit...

El cuadro está un poco borroso pero se nota que está muy bien.

Un beso

Anònim ha dit...

Chulo el poema, aunque me cuesta lo mio porque el traductor sigue sin funcionar sniff..

un peto

pd: la última foto juraría que es real ;-), no iba a ser a mi a quien se le escapara el detalle jeje

Carme Rosanas ha dit...

Sí que se't reconeix a la última foto!

Striper ha dit...

Luz de Gas RadioBlog:
A que si
yaves;
Catxis acon el traductor.
Carme:
NO!!!! no soc jo de veritat.

- Begin Motigo Webstats code -->