divendres, 11 de setembre del 2009

DIADA; REGALS I DESCOBRIMENT.

PREVIA

De vegades en alguns comentaris em dieu que alguns posts faig una barreta de temes que no tenen res abeure entre ells , dons si tenen un punt en comú JO , es tot allò que necessito explicar, buidar, compartir, .... Per cer aquests es un post de temes variats.


DIADA; 11 DE SETEMBRE.
Que passeu una bona diada i desitgem que Catalunya deixi d'estar menyspreada , no pot ser que un poble que fa un gran esforç li succeeixin coses com tenir que assumir la mitat del cost de uns ordenadors 180 euros i comunitats que amb molta menys aportació fiscal els ordinadors s'entreguin sense cost per els alumnes, prou ja d'aquestes injustícia, dels que es omplen la boca demanant i dient que te que existir una igualtat, que de fet en les seves comunitats no aplicant i tenen prebendes de las que aquí no podem gaudir i tenim que pagar les seves.
LA DIADA AVUI A MANRESA:




REGALS
El passat dia 8 va ser el aniversari de la rinxols,de vegades un esta mes inspirat a la hora de fer un regal, una cosa que de vegades trobo complicada per que moltes vegades regales lo que t'agrada a tu i no necessàriament te que se del gust de l'altre. Sempre intento ser original i regala coses útils . A vegades amb vals per massatges, per ulleres, lots de productes cosmètics, i aquest cop vaig optar per flors i plantes vives un petit centre amb carabasses naturals, i el regal de debò una targeta regal amb una quantitat de diners per que es compres coses per ella roba, joies, cosmètics..

Creieu que es una bona opció la targeta? 

Ho penseu que es  es millor fer un regal concret.


DESCOBRIMENT

L'altra dia a la feina unes companyes parlaven del GOJI vaig investigar i sembla que son l'hòstia, he comprat un paquet petit per provar, vosaltres les coneixeu, sabeu si funcionen si?  no?..






19 comentaris:

Clidice ha dit...

I perquè vols viure 252 anys? uix, fuig fuig! :P

BONA DIADA! :D

Montse ha dit...

Bona diada, Striper!

A mi m'és igual que barregis conceptes, jo sóc la més gran barrejadora de temes, conceptes, músiques i poti-potis variats!

No coneixia les fruites aquestes, però potser serà qüestió d'informar-se'n bé.

ah, jo, com la Clidice, tampoc no voldria viure tants anys, quin cansament!!! ;)

Josep B. ha dit...

Ah! però no és això precisament el que distingeix el teu bloc de qualsevol altre?

Bona Diada!

lisebe ha dit...

Molt bona diada !!! en principi.

Pel que fa al teu bloc, es molt distret, perque mai sabem de que es tractará i parlar de diferents coses sempre ho has fet, i aquí está el seu encant, a més de l'erotisme hi han moltes coses més..oi??

Las vaias de Goji vaig estar llegint.. i em sembla molt interesant per provar.. els tibetans en saben molt de coses per ser longevos.. ,jo vaig estar prenent durant una llarga temporadeta Kefir (ara no sé si s'escriu així) que també prové d'allá.

I bé encara que no crec que visqui eternament, suposo que estar durant molt més temps amb salut i millorár la qualitat de vida no está de més, i perque no també més guapa...!! sempre es bó provar.

Dels regalets d'aniversari amb sembla de molt bon gust regalar flors i plantes..El que no m'agrada tant es rebre targetas vale de diners , per mí es del tot impersonal.. pero clar cadascú es diferent.

Petons guapo

Amylois ha dit...

Ja me pots está explican que son aquestes cosetes vermelles!!!! No tinc ni idea!!!! ESta bo? es menja???? es dolçs? on l'ho has trovat?????

aigua ha dit...

Molt bona diadaStriper :)
No he sentit parlar mai d'aquestes fruites màgiques :)corren tantes histories de productes naturals miraculosos :)
A mi no m'agradaria gens un regal de diners per comprar el que vulgui, però això es molt personal.

Hada Isol ♥ ha dit...

Bona diada Joan!
me aprece muy bien lo de la tarjeta! es un buen regalo,y que es goji? para que sirve? te dejo un abrazo enorme y te deseo un muy buen día!

pluja ha dit...

Bona diada!
N'he sentit a parlar dels Goji però desconec exactament les seves propietats!
El tema dels regals que comentes em sembla molt encertat. Jo també sóc de les que opta per regals en "espècies" i entre aquests les targetes amb diners a vegades també s'hi compten!
Ah! i això de barrejar temes està molt bé. D'aquesta manera podem opinar de tots o escollir el que més ens agradi! ;)

Cèlia ha dit...

Ei, això del Goji ho buscaré! Ha de ser molt bo en molts sentits!

Jesús M. Tibau ha dit...

solidaritat no és igual a donar les claus de la teva caixa

_MeiA_ ha dit...

Ho desconeixia completament això del Goji. Ja ens explicaràs més de què es tracta, on es compra, pk serveix, si està bo, com es menja...
Un petonàs i bona diada!

khalina ha dit...

ja ens explicaràs que tal amb les goji. No les conec.

Penso que cadascú al seu blog pot barrejar el que vulgui

Visca Catalunya!

Garbí24 ha dit...

Jo com que arribo tard , ja puc preguntar si has notat millores amb el goji.... jo no el coneixia .

mossèn ha dit...

això del goji dius que va bé per l'aparato, oi ??? ... quants kg en necessitem ??? ... salut

su* ha dit...

uola!

la targeta és una bona opció, a més, q tampoc va ser la targeta sola, tmb hi ha les flors i el centre.
almenys jo prefereixo targeta a un regal q ni em va ni em ve.

pel fa q al Goji, no n'havia sentit a parlar mai, tot i q és molt interessant!

feliç dia!

per cert, m'encanten els teus post barrig-barreig, són l'essència i particularitat del teu bloc i a la vegada descriptiu de les coses q et barrinen!

una abraçada*

Violeta ha dit...

El regal que vulguis fer és aquell que et surti del cor. Les flors vives i el centre de carbasses segur segur que et van sortir del cor i la rínxols ho deuria rebre encantada. La tarja, com que també et va sortir del cor...doncs això, així ella triava el que volia.

Ets un crac, sí senyor.

Petonarros.

Violeta ha dit...

Això del goji, ni idea de què és... A veure si ens ho expliques.

Les Coses són com Som ha dit...

A mi m'han fet regals de les dues maneres. Suposo que depèn de la persona amb qui li regales. Però encara tinc alguns vals, després d'un any, per gastar, perquè allà es queden i no hi penso quasi mai, això no vol dir que no ho rebés amb il·lusió. Però no sé, un regal al moment a mi em fa més ilu.
Espero que tinguessis bona Diada!

Marta ha dit...

Striper
vinga home que els teus post son d'allo mes entretinguts, ami saps em que ens sortira, m'encantan.
Els regals????, es molt dificil, encertar amb l'altre persona, pro si a la rinxols li van agradar, donç perfecte.
I las bayas Goji, jo ja fa temps que las prenc, funcionan????, no se, pro segur que mal no en fan, a mes las pots possar en olts de plats, li donant un toc diferent, proba, ja veuras.
molts de petonicos.

- Begin Motigo Webstats code -->