dimarts, 27 d’octubre del 2009

ET MIRO....


COSES

De vegades el temps sembla que a fet superar algunes coses, alguns si em segui de fa mes tempspotser recordareu ,algun post en el que deia , que tenia problemes a la feina , per l'actitud vers en mi de la cap del centre on treballo, doncs be per sorpresa divendres va obrir de nou la destral de la seva guerra, ahir la va continuar , va ser necessari que algú em dones un tranquil·litzant, doncs pensava que en qualsevol moment podia explotar, avui ja els he ficat jo a la bossa , per sort encara que no m'agradaria arribar, per sobre de ella hi han mes caps, i si cal recorreré, avui el dia es una incògnita.

Pero malgrat tot us deixo a sota un xic de sensualitat , desitjo que us agradi.


ET MIRO.....


La meva llengua d'aigua sobre el teu melic dibuixa sensacions humides de dolçor .

Giro sobre els teus plecs esquivant precipicis.

Et miro.

S'eixamplen les teves pupil·les al contacte d'un murmuri,

em gires em giro embolicats,

mulles la meva esquena calenta amb la teva boca d'oliva

es fa la llum i el silenci i em temptes amb les dents i

jo et tempto amb la meva mirada i m'oferixes el teu refugi

i m'endinso dintre teu.

I miro. I mires.

Humitejats de lluna.

Tan junts com siamesos.

19 comentaris:

òscar ha dit...

si les relacions humanes són difícils a la vida diària, a la feina, on hi passem un grapat d'hores al dia, encara poden resultar més complicades.

ànims, tranquilitat i a esperar que el que ahir era negre, avui sigui gris.

Deric ha dit...

m'agrada la sensualitat, regala-li una mica a la teva cap també a veure si se li passa l'amargor i la mala llet o, com diu l'anunci, una mica d'Allbran

Unknown ha dit...

M'agrada veure't més animat i amb noves idees per seguir el teu estil.
El fet de veure't trist i deprimit fa que es borri el somriure de la meva cara.
Tots tenim dies difícils però hem d'anar sempre endavant.
Les teves publicacions tan sensuals donen un toc especial al dia a dia.

Flor de Neu ha dit...

La feina i la gent de la feina ens porten mal de caps, a vegades és inevitable, i si es tracta d'una cap, pateixes més. Pren-t'ho amb calma, i guarda les coses en un saquet. Ànims!!

Rita ha dit...

Fa molta ràbia tenir problemes a la feina, ens hi passem massa hores. Ànims, striper, perquè tampoc estan les coses per engegar-ho tot a rodar.

Suposo que parlar amb ella ja ho deus haver provat i no té solució i per tant ànims, paciència i mirar que t'afecti el mínim possible.

Malgrat tot, veig que conserves el teu tarannà i això és molt bo. Desfoga't aquí, amb nosaltres, que nosaltres sí que et volem i fes molts apunts dels teus.
Petons, maco!

lisebe ha dit...

Ara que m'estic prenent el café de tots els dies, fent un kit-kat de la feina,i m'adono que moltes vegades jo sola en queixo de la meva soletat treballant, fins i tot hi han moments que parlo sola en mí mateixa.. pero renoi, no ho canvio per el teu dia a dia, tenir una jefa que es poc més que una bruxa!!
Ja fas bé de pendre mides amb els tranquil.litzants pero en compte eh??

M'encanta quan ho superas diariament i ens regalas un sensual poema o relat.. si la teva jefa veiés lo dolçs i tendre que ets crec que llançaria la destral i et tractaría millor..

I ja saps aquí tens mes d'una espatlla i oides per desfogar-te..

Petons i abraçades guapo i ànims per aguantar..

Anònim ha dit...

M'agrada més la segona part, a la "jefa" que la bombin!

Carme Rosanas ha dit...

Espero que tinguis un bon dia, malgrat tot...

fada ha dit...

Ànims, Joan! Segur que a part de la cap hi ha molta gent interessant a la feina que et pot ajudar. I hi ha dies i dies... Petons.

Andrea. ha dit...

Amb la quantitat d'hores que ens arribem a passar a la feina, ja aniria bé no tenir cap mal rotllo a la feina, ànims que de ben segur que tu pots amb aquesta situació.
No deixis que t'afecti més del compte.

La segona part del post, senzillament genial, m'encanten aquestes dosis de sensualitat...

Petons.

Garbí24 ha dit...

Concentrat amb les segones relacions humanes...doncs les primeres son de mal pair.

Joana ha dit...

No saps com t'entenc.... ho visc en carn pòpia...
Molts ànims rei i molts petons, calma...
Com sempre, la "segona part", estupenda.

MeTis ha dit...

jo acab de treballar en cuatre dies... (no es per fer enveja..)

Eli ha dit...

Ah.. Controlat, encara que costi...!!!!
No esta el horno pa bollos i les cues de l'atur cada dia son més llargues!!!
Paciencia, noi!!!!

Igrein ha dit...

... bé, encara que sigui molt facil de dir, ara son mals temps i has d'aguantar... com a mínim fins que tinguis una altra feina esperan-te.

La segona part m'agrada més... hahaha!!!

Un petonet molt gran!!!

rits ha dit...

espero que hagi anat millor.
molts ànims! i quan et sentis malament, tanca els ulls i conta deu

Montse ha dit...

aix, hi ha "kefes" i "kefes"!!!

Per què no li fas vudú? ;)

millor les mirades sensuals que la història de la jefa!

horabaixa ha dit...

Hola Striper,

Ànims striper !!!!, la inspiració endavant. Aixó és bó.

Una abraçada

Striper ha dit...

M'hagués agradat molt contestar un per un però vaig curt de temps i també de cales , d'altres coses segons depenc de gustos, moltes gracies per els vostres comentaris i suport i una abraçada i un peto a cada un i UNA!!!

- Begin Motigo Webstats code -->