dimarts, 17 de novembre del 2009

POST FET UNA MICA A MA.

Clicar per veure mes gran


SI PARLO DELS TEUS ULLS
Si parlo dels teus ulls em fan ressò 
cadiretes de boga i un ponent de coloms.
Els teus ulls, tan intensos com un crit en la fosca.

Si parlo dels teus llavis em fan ressò
profundíssimes coves i ritmes de peresa.
Els teus llavis, tan pròxims com la nit.

Si parlo dels teus cabells em fan ressò
platges desconegudes i quietuds d'església.
Els teus cabells, com l'escuma del vent.

Si parlo de les teves mans em fan ressò
melicotons suavíssims i olor de roba antiga.
Les teves mans, tan lleus com un sospir.

Si parlo del teu cos,
del teu cos que he estimat,
només em fa ressò la meva veu,
i llavors tanco avarament els ulls
i em dic, per a mi sol, el secret dels camins
que he seguit lentament a través del teu cos
tan càlid com la llum,
tan dens com el silenci.

5 comentaris:

Pere ha dit...

La idea del post fet a mà es de la Sargantana i està molt bé.

Voste Sr. Striper quan mira una dona també comença pels ulls i segueix ...?

Bona tarda.

Anònim ha dit...

Molt xulo el poema, no el coneixia pas.

rits ha dit...

és un poema preciós!

Mireia ha dit...

Em sap greu desmentir en Pere , ho sento ;), però la culpa és meva. La Sargantana ho va veure a ca l'Assumpta i l'Assumpta a casa meva. Però la que ha liat la troca és l'Assumpta que ha anima't a un munt de gent.^^))

Moltes gràcies Striper per fer el post a mà. No m'ha calgut la traducció s'enten perfectament. El poema , molt bonic

Striper ha dit...

Moltes gracies a totes i tots per donar vida amb els vostres comentaris, Una abraçada.

- Begin Motigo Webstats code -->