dilluns, 7 d’abril del 2008

La primera vegada.


A la vida sempre hi ha un primer cop per tot, un d'aquests cops, es quant tenim la primera relació sexual, es la entrada a un mon nou el del sexe i a vegades a l'amor. I jo crec que es compleixin o no les expectatives sempre la recordem, pot haver sigut cutre, fruit de una escalfada, romàntica, premeditada, d'improvís, com conseqüència del consum d'alcohol o de moltes maneres.
Jo la meva va passar quant tenia 16 anys i era realment un noi molt tímid, va ser amb una noia que era mes gran que jo feia una setmana que la coneixia ens agradàvem i li vaig demanar per fer-ho li vaig dir que no havia fet mai i que tenia ganes d'estrenar-me, i em va dir que si, va ser un dissabte , per la tarde i no va ser gens romàntic va ser al bosc, Malgrat tot sempre recordaré aquesta primera vegada.
Per cert per mi va ser molt important.

Actualment continua sent important.?

Recordeu el vostre primer cop?

Va ser romàntic no com va ser?



I com no per aquest post no podia penjar un altre cançó que aquesta.







AFEXIT 8- 04 - 2008

El geni del Mossèn me ha atorgat un altre premi Dardo 2008 moltes gracies Mossèn, El lema del premi es:
“La I Entrega de Premis Dardo 2008 s’obre pas entre un gran elenc de premis de reconegut prestigi en el món de la literatura, i amb ell reconeix els valors que cada blocaire mostra cada dia en el seu esforç per transmetre valors culturals, ètics, literaris, personals, etc.., que demostra la seva creativitat a través del seu pensament viu que està i roman, innat entre les seves lletres, entre les seves paraules trencades”.
Aquesta segona tanda la donaré a 5 magnífics blocs tots de noies que cada una amb el seu estil ens explicant 1001 histories per gaudir i a vegades per reflexionar i elles son :



Eli de “Somriu que es la segona millor cosa que pots fer amb la boca....”

Xesca de “Rincones y espacios”

Sylvie de “Reflexiones y otras Historias, de Silvia Pérez”

Sara Maria de un “ Un racó del món “


Martona de “ Marta”

39 comentaris:

Eli ha dit...

El primer cop no s'oblida mai...Jo tenia 19 anys, i vaig dir que ho faria per amor. Per mi va ser molt i molt important.. Ho vaig fer amb una persona que estimava molt, i va ser el fruit del nostre amor.

mossèn ha dit...

la primera vegada em vaig espantar al veure'm l'instrument !!! ... allò estava poseït !!! ... tenia vida pròpia !!! ... salut

Anònim ha dit...

Jo he de dir que la meva va ser un pur tràmit! Encara que soni així de... burocràticament avorrit? Jo ho havia intentat dos cops amb dos nois diferents en anys diferents (el primer crec que va ser als 16-17 anys), prò totes dues experiències van ser desastroses i mai no vaig tenir gaire clar si havia perdut la virginitat o encara la duia desada a la cartera!
Així que quan vaig tenir l'oportunitat de "treure'm el dubte de sobre" amb un noi que coneixia de sortir de festa els caps de setmana, doncs avall! No negaré que va estar prou bé (sobretot ell, perquè jo no sabia gaire què fer, en aquell temps) i que el noi s'ho va currar molt.

Sempre ho recordaré i sempre he pensat que valdria la pena repetir amb aquest noi perquè m'avaluiï i em digui si progresso adequadament. ;P

Sara Maria ha dit...

Com la Nur havia tingut algún intent abans... Però el primer cop va ser una nit preciosa en un camp de la borgonya francesa. Ell, un mulato genial.

Marta ha dit...

STRIPER
La primera vegada...sempre es la primera vegada, sempre es important..encara que no sigui la millor ni de bon tros...
petonets.

estripanits ha dit...

Brutal, nen, va ser brutal! ;P

Lara ha dit...

Jo també va ser a amb 16 anys, a vegades la recordo. Important perque va ser la primera pero poca cosa més.
Petons!

SHADOW ha dit...

Màgica, dolça i romàntica...

Antoni Esteve ha dit...

juas, jo encara sóc verge!

Déjà vie ha dit...

sempre es recorda la primera vegada, tot i la ultima encara es recorda amb mes ganes d repetir. ;)

Joana ha dit...

S'hi posen tantes expectatives en la primera vegada, que estàs per tot menys pel que has d'estar, però s'ha de fer per després poder gaudir-les. La primera vegada, digue'm que ara amb el temps passat, doncs un aprovadet. Pel que veig, encara prou satisfactori. I no sóc dels que veuen l'ampolla mig buida, ens al contrari, simplement sóc crítica

LlunA ha dit...

Primera vegada...la meva va ser com una merda...persona no adecuada, nit no adecuada, lloc no adecuat...
La primera vegada va arribar quan realment em vaig adonar de tot el que podia arribar a estimar una persona...uns anys, mooolts anys desprès de la primera oficial. Es més un mite que una realitat això que ha de ser tant especial. La vida no és una peli...

Petonets

zel ha dit...

La primera? Si d'allò se'n pot dir una primera vegada, més val que no la compti...jo tampoc vaig saber si havia perdut la virginitat o què, i si era allò el suposadament màgic i espectacular... I el més gros és que amb aquell tros d'ase m'hi vaig casar...i va durar menys d'un any...digueu-ne el que vulgueu, però ja m'ho havia d'haver pensat...

Així que la primera vegada de veritat va venir uns quants anys després... i encara la recordo, buffff, quina cosa...

Anònim ha dit...

Hi ha primeres vegades de molts tipus, la primera va ser tant estrany tot per donar la talla, un desastre, però recordo la segona vegada que va ser amb algú que estimava i no hi ha comparació!

Igrein ha dit...

No va ser romántic.. ni bonic, ni res...

Una llástima... ho arribo a saber...

La veritat es que no em va marcar... recordo moltes altres vegades amb més carinyo que aquell dia...

Un petó molt gran!

Striper ha dit...

Eli,
Quant hi ha amor i magia sempre es especial i si es el primer cop encara mes.
mossèn,
Collons que em dieu ara valguem deu...
Núr.
Jo aixo de estar o no segura realment no acabo de entendre jo vaig tenir molt clar que si va entrar. I segur que progresas adecuadament. Mestra?
Sara Maria.
et dic el mateix que a la Núr. Ostres un mulato no et vas estar de res.
martona .
la millor es la que encara a de venir.
estripanits:
de tu nen no m'estranya ets una fera.
Lara:
Doncs coincidim.
SHADOW:
llegint el que posant per aqui Felicitats.
Antoni .
Noies que es un noi molt guapo i simpatic VA!!!!
Déjà vie :
MAI !!!! L'ultima sempre ha de ser la penultima.
Joana;
aprovadet? amb mes de 5 al menys?
LlunA.
Ostre em sap greu fer-to recordar..
zel :
Si aquestes coses ja las te a vegades acabent malament en martrimoni.
Que vol dir BUUUFFFF, explica explica va..
Sense fer soroll :
Sempre hi han millors primeras SI!!! per sort.
Igrein:
Jo tambe coicideixo amb tu.

Lluna ha dit...

Era la nit de cap d'any, amb una persona a la qui estimava amb bogeria i encara l'aprecio. El lloc no era l'adeqüat, però va ser una nit màgica i especial. M'en queda un bon record tot i que les altres vegades van ser molt millors :)

Sylvie ha dit...

Recordo la primera que va ser casi que sí però no, molt bonica.
En qualsevol cas, el primer cop que ho fas amb algu tornes a començar de zero i torna a ser superespecial i a guardar-la en un lloc nomes per tu i ell.
Petonets

Carme ha dit...

doncs el meu primer cop va èsser amb la persona que jo volia i quant jo volia. o sigui que perfecte. ho recordo amb molt carinyo ja que va èsser fantàstic. em vaig estrenar tard, als 20, esclar, l´estaba esperant a ell. O era ell o no era ningú més.Soc una miqueta tossuda jo. Recordo que les meves amigues em deien: i tu que¿? no fas res o que¿? . Jo estaba super enamorada d´ell. encara que ell crec que no.. bé, pero les posteriors vegades a la primera vam disfrutar mes.

Ara el veig i no sento res per ell, però sempre es recorda el primer cop

aina

Marta ha dit...

La primera vegade no va ser gens romàntica ni res especial, pero ara ... ara cada dia es especial, romántic, m'agrada molt mes viure el present, es mes ... gratificant.

Sabe más el diablo por viejo que por diablo!!!

pluja ha dit...

La primera vegada sempre s'idealitza i moltes vegades no és com es pensa, però és la primera vegada i, per aquest sol fet té un valor especial. De totes maneres crec que hi poden haver tantes primeres vegades com persones coneguis!

Anònim ha dit...

La primera vegada va ser un somni, un moment màgic, maco, ple de tendresa i molt bonic. Ho recordo sempre amb molt carinyo, i com si fos ahir ( que no es ahir!! fot la tira d'anys ja....) però vaja... Sí es una cosa que penso que si va ser maco, no s'oblida mai.

Kuroi Neko ha dit...

Jo tenia 15, i va ser a la platja, a sota d'un vaixell... Huas, cada cop que ho recordo m'entra el riure... Quin lloc més absurd hahahah

I a sobre hi havia gent passant a prop, com per concentrar-se en el tema!!! hahahahaha

Lucia Luna ha dit...

Tenia 18 anys, ho vaig fer amb una persona que estimava, encara que ell a mi no :((
Peró va ser especial per mi, si que me'n recordo, amb el pas dels anys, hi han hagut nits molt més especials, però la primera vegada mai s'oblida.
Molt bona tria de musica.
Petons maco, bona nit.

Anònim ha dit...

Doncs, fatal, la veritat. Prefereixo no recordar-ho gaire. La veritat és que com més últimes millor.

Striper ha dit...

Somiant la lluna....
Una nit magica... despres sempre es millor.
Sylvie .
El primer cop amb algu que desijas sempre es inovidable i acostuma a ser magic.
AINA .
esperar per aconsseguir allo que un vol precios.
Marta :
Si Marta l'experiencia es un grau.
pluja:
Sempre hi han mes primeres vegades i tant que si.
Xesca:
Veig que guardas un record bonic molt be.
aigua_clara_;
Una mica desconcentrada pero maco suposo que seria una barca petita.
Luluji:
Inovidable molt maco, hi han coses duficils d'oblidar.
Carme.
Doncs millor no recordar Oi.

Eli ha dit...

AFEGIT.
Ostres tu!!! Una altre premi...
Quin regal més matiner!!!
Moltes gràcies striper!!!!

Joana ha dit...

Jo tampoc l'he oblidat, però per res del mon repetiria la primera vegada!. Quin fracàs uffff
Petonets matiners

Sara Maria ha dit...

Carai Striper, jo de literària poc, especialment al teu costat, amb tot les històries també s'expliquen amb imatges, oi?
Gràcies!

Cristina ha dit...

Vas veure ahir el programa de l'orgasme de TV3? Per si tens dubtes et dire que tot va ser molt i molt sincer. Em va agradar molt.
Recordo la meva primera (segona) vegada. LA primera que realment ho vaig fer amb el cor i no per que tocava.
Salutacions

Cristina

MOLTISIMES GRACIES PER ENTRAR CADA DIA AL MEU BLOG I COMENTAR, EM FA MOLTA ILU.

Marta ha dit...

STRIPER
Bon dia , que estic amb el cafeto amb llet encara,i veig que t'has enrecordat de mi, Gracias, ostres quina manera mes bona de despertrse, amb un premi...O potser i ha una manera mes bona de llevarse?,Jjajajajaja
Moltes gracias de veritat estic molt contenta
petonicos dolços i tendres, per tu, sempre.

Eva ha dit...

m'has fet recordar una cançó que diu "el primer bolo es como el primer polvo, a fuego queda marcado en tu memoria aún que haya sido unde sastre como otros"

stel ha dit...

doncs jo no em queixo pas de la primera vegada, no me l'estimava però l'apreciava moltíssim i la veritat és que va anar prou bé. Un record agradable, ja ho crec que sí.

Striper ha dit...

Eli:
res molt merescut gracies a tu per visitarme.
Joana.
pero despres a millorat no?
Sara Maria :
merescut! a vegades una imatge val mes que 1000 paraules.
Cristina:
no no el vaig veure. Per cert a casa teva em sento molt i quant veig que esta buit a vegades m'estiro al teu divan no te imorta no?
martona ;
Millor manera de llevarse hi han altres premis molt adients també.
Eva.
marcado a fuego uffff.
stel:
record agradable molt be.

Anònim ha dit...

perdona la tardança el meu 1º cop va ser tot un desastre, els dos erem principiants i no sabiem molt be que fer, no obstant continue recordantla com si hages pasat air.

Un beset

FELICITATS ALS PREMIATS

Anònim ha dit...

Un altra vegada... la cançò, no la havia sentit i hara... jo m'emocionat... Serrat al meu pare li encanta i hem porta moltisims records ais quin amor mes bonic

Sylvie ha dit...

Ostres Stripper... mil gràcies pel premi!!!

Lula ha dit...

La veritat no ho recordo gaire... va ser una mica desastròs i en realitat jo només tenia ganes de treure'm el llastre de la virginitat quant abans millor, xq sembla que ha de tenir molta importància i tal, i en realitat no és important el primer polvo, sino l'ultim.

Besotes

Striper ha dit...

Lansbury .
El primer cop ja acostuma a pasar aixo.Serrat un poeta que emociona.
Sylvie :
De res es ben merescut.
Lula .
i el ultim que no arrivi mai sempre el penultim.

- Begin Motigo Webstats code -->