dissabte, 5 d’abril del 2008

A l'amor hi ha dues coses difícils i un premi.

Diuen que a l'amor hi ha dues coses difícils:



“ El primer T'estimo i el ultim Peto “





I jo parlaré del primer T'estimo, aquest que costa tan de fer sortir que et mors de ganes de dir i ufff costa tant,després un cop dit ja flueixen amb facilita, malgrat amb el temps arriba una etapa que son mes escassos, per que ja ho donem per fet. Mai tindrien que mancar els T'estimo, te quiero, t'aime,i al love, ti amo.



Peró sempre he pensat el per que de la por del primer.
A vosaltres també us costa el primer T'estimo?
Por a descobrir els nostres sentiments i que no siguin correspostos?
Pudor amb els nostres sentiments ?
 
Per que passa això a veure si entre tots treim conclusions , va deixa la teva opino.
Jo crec que el tema es apassionant.


PREMI:



La Magnifica escriptora i poetessa Carme Rosanas del bloc Col·lecció de moments. M'ha donat el premi dardo el lema del mateix es aquest:

“La I Entrega de Premis Dardo 2008 s’obre pas entre un gran elenc de premis de reconegut prestigi en el món de la literatura, i amb ell reconeix els valors que cada blocaire mostra cada dia en el seu esforç per transmetre valors culturals, ètics, literaris, personals, etc.., que demostra la seva creativitat a través del seu pensament viu que està i roman, innat entre les seves lletres, entre les seves paraules trencades”.
Venim de ella m'afalaga de una manera molt especial per que ella es tota una mestre en l'art d'escriure. Moltes gracies Carme.
Ara em toca atorgar a mi cinc premis m'ho posen difícil per que us ho mereixeu totes i tots els que passeu per aquí però em mullo i li dono ha:

Marta de SUPER WOMAN, per que sempre en delecta amb els seus posts.

Núr de L'habitació dels mals endreços, per els seus post plens de sinceritat i d'ella.

Luluji de  El meu món per que el seu bloc ens obre sempre els sentis amb les seves fotos.

Cesç de Sense fer Soroll per que els seus post son sentiments purs.

Merike de FINÉS ENTÀ TOTS E TOTAS
, per que el seu esforç per la llengua del nostre país mereix ser recompensat.




CONTAPORTADA AVUI SI LA VOLEU MIRAR ENDEVANT SI DIC QUE NO HO FEU IGUAL
.



39 comentaris:

Marta ha dit...

Vaja, no només vinc i em trobo amb la sorpresa del premi, també soc la primera en comentar!!!!

Quin goig recollir un premi de tu!!!

Moltes gràcies!!!!

zel ha dit...

Osti nano, quina paella, m'has fet venir una gana... ah, i ja l'he buscat l'ocellet, però debia estar amagat, jeje, darrera uns ulls de pillo!!!!petons!

Anònim ha dit...

ostres, ostres, ostres! que em poso vermella! mira que donar-me un premi... i ara he de triar 5 persones més??? mareeeeeeeeee!! la veritat és que necessito un parell de dies per assimilar-ho i per decidir a qui li dono els premis!
(consell: mai no intenteu rastrejar d'on ve un premi... n'hi ha per tornar-se boig!!)
Gràcies, guapíssim! I un cabàs de petons!!!

Anònim ha dit...

Striper!!!

Felicitats per aquest premi, i ben merescut el tens!!!

Striper ha dit...

Vale si gracies per lo del premi pero i el post, lo d'abans aixo de tant maco de T'estimo no ho comenteu va no sigueu aixi.

Anònim ha dit...

uyss!! T'he felicitat i m'he deixat de comentar el post.

A veure, el fet del primer t'estimo no es que costi, em penso que potser es la por de "fotre la pota" i que ens pensem que l'altre sent el mateix i no sigui així, i que si ho diem i ell no ho volia, o no anava per el mateix... Si, jo em penso que potser costa més però just per la indecisió i el fet de pensar... "ostres, com ara foti el ridícul!"

Jesús M. Tibau ha dit...

En el meu cas el primer t'estimo va anar acompanyar de fortes càrregues d'alcohol. No va sortir gaire ben reeixit. El segon; si fa o no fa.
En canvi, el tercer va ser tan extraordinàriament fàcil! Suposo que perquè va ser el definitiu.

Carme ha dit...

felicitats pel premi noi. pel que fa al que preguntes... jo sols he dit aquesta paraula a una persona i si, reconec que em va costar al principi ja que ell la va dir primer.. i jo no vaig contestar... amb els dies ho vaig dir i bé, aquesta persona continua essent el meu company de viatge

genial la foto dels dos noiets amb la rosa vermella. m´ encantes les roses i els matisos grisos amb colors.

merike ha dit...

Moltes gracies Striper! Mai no esperava que això passés! Tinc llàgrimes als meus ulls. És molt meravellós. No sé aquest sistema. És la meva volta donar aquest premi a 5 persones????????

Lucia Luna ha dit...

Sempre que he dit aquesta paraula, no la he pensat, com et vaig dir en un post anterior, sempre mana el cor :)
Gracies maco per donar-me aquest premi, i per haver pensat en mi, mil petonets.
Potser trigaré uns dies en penjar-ho al bloc perquè vaig justa de temps, però ho faré, a més et dec uns enllaços, que també et posaré en el comentari de els amors tenen cançons.

Sara Maria ha dit...

Primer: carai quina paella! Fa entrar gana... Ja has vist l'èxit del teu postre? A tothom li ha encantat.
Segon: Crec que més que por a no ser correspòs és la por al compromís que comporta dir a algú "t'estimo". Vol dir que t'hi impliques, més o menys, però t'impliques amb tot tu.

Sylvie ha dit...

Felicitats pel premi i per la paella....

Respecte el post: no crec que sigui a no ser correspost, estic més amb la Sara Maria, és que quan ho dius t'impliques d'una manera completa. Sí em costa dir el primer t'estimo, però és dificil que quan ho he dit deixi de dirho. Sí, cert que amb el temps potser es dona per fet, però soc del teu parer, s'ha de dir si sent, és tan important estimar i sentir-se estimat!
Molts petons ! (dels de debó!!)

Marta ha dit...

STRIPER
Mira jo quan estic segura dels meus sentiments, senzillament dic:t'estimo. ¿Que no em corresponet?, que hi farem, de totes maneres el que tu sens no es pot camviar....o si?
petonicos dolços

Sylvie ha dit...

AH... respecte l'ultim peto! és dificil quan encara hi ha alguna cosa, o quan el que s'ha viscut s'ha fet molt intensament, però sobretot és dificil quan sumat a l'anterior se sap que és l'ultim peto.

estrip ha dit...

doncs jo no hi estic d'acord,
jo crec que és més difícil el primer petó i l'últim t'estimo.

i felicitats pel premi, vols dir que no hauràs d'ampliar l'estanteria?

salut!

Anònim ha dit...

Mai faig l'últim petó o mai ho he fet vaja, el primer t'estimo és difícil perquè clar no saps si ella s'espantarà o bé tu ja estàs més espantat que ella... A mi em costa l'últim petó per no fer-lo mai diriem. I felicitats i merci pel premi de tot cor nano, merci pel que dius! ets un crack!!!!

Déjà vie ha dit...

quan sorgeix sense mes, sns haver pensar en dir-ho i et trobes escoltante les paraules és quan akell t'estimo és de debó.

Eli ha dit...

Els meus T'estimo... sempre són sincers, si els dic es perque els sento de veritat....I, quan els sento de veritat, no em costa gens dir-lo, així que.... no et puc respondre a la pregunta.
Respecte a la paella... jo no sóc d'arròs, però si tenia una pinta... Això a les 3 menys 20minutets... bona hora per menjar!

Cristina ha dit...

Bon día rei:
Avui no et puc ajudar gaire perque a mi no em costa gens dir T'ESTIMO. Es més, crec que s'hauria d'estimar a tothom, conegut o no, per norma, de saque, perque l'amor, es l'estat natural del ser.
Petons i bon diumenge
Cristina

Striper ha dit...

Marta.
Gracies. pero el teu es molt i molt merescut.
zel .
Jo pillo no dona inocent , inocent.
Núr ;
Uh no et capfiquis en buscar d'on bé senyora Núr, el premi t'el mereixies.
Xesca .
Gracies. I per lo altre Jo crec que si que es por de ficar la pota, i sentir-se ridicul.
Jesús M. Tibau .
Doncs per el tercer i definitu que trigui molt en arribar l'ultim peto.
AINA:
Lo teu 100% d'encertos felicitats.
merike :
Gracies i tot passa un dia o un altre a la vida.
Luluji.
El cor sent pero no sempre es facil que parli crec jo.
Sara Maria .
Gracies. compromis, implicacio tot aixo surt de un t'estimo doncs no m'estranya que costi.
Sylvie .
Si la Paella esta de mort.Estimar, desitjar, i sentir-se també es que es important que seria de nosaltres si no sentisim mai aixo.
El ultim peto pot ser el de un ems veiem dema.
martona :
Seguretat dels sentiments a vegades es fa dificil..I no no podem sentir per obligacio.
estrip.
Cony ara m'has canviat per jo pregunto tu has dit un t'estimo abans de un peto.
Sense fer soroll.
Jo mai dic l'ultim sempre el penultim. Gracies.
Déjà vie;
pero no ha ballat una estona a la gola abans.
Eli :
La sinceritat quant espresem els nostres sentiments sempre ha de ser , no se sincers seria jugar perillosament amb l'altre persona i aixo no es pot fer.
Cristina:
Estimar a tothom si estic d'acord ambtu pero un t'estimo es de Amor d'aquest que ens desperta tants sentits.

Mar ha dit...

tens tota la raó!
A mi em va costar taaaant.
I anomenar-lo per carinyo, amor meu...
Ara si em paguéssin un céntim per cop que ho dic seria millionaria!!
Ara que després de dos anys estc molt orgullosa de que no passi dia que ens recordem que ens estimem, mil i un cops!


Petons!

Kuroi Neko ha dit...

A mi no em costa gens dir "T'estimo". No me n'avergonyeixo pas d'estimar. Per mi és un sentiment molt maco i m'agrada dir a tota la gent que és important per a mi que l'estimo. Crec que és un costum molt sa que tots hauríem de tenir.

Petonets macos/maques!

Marta ha dit...

STRIPER
He trobat una foto,en el teu blog, que es un escrit en una paret, et volia demanar si el puc fer servir en el meu..per descontat posare que es teu....
petonicos

LlunA ha dit...

El primer t´estimo es diu amb el cor i en sil,lenci. Com en una foscor dolça i tendre...desprès d´aquest els llavis arriben a pronunciar paraules i el cor es deixa anar i surt en veu alta el t´estimo...costa perque mai saps com pot reaccionar una persona, es com que mai no estem segurs. però sense risc no hi ha vida!
Es tant tendre el primer i el mil.lio de t´estimo que venen desprès també ho han de ser!!!!

Felicitats per aquest super premi i pels premiats!!!!!

que bona la paella!!!

petonets

Joana ha dit...

Felicitats pel premi!
Que perque costa dir t'estimo?, evidentment que d'aquesta forma deixes al descobert tots els teus sentiments i et sents més vulnerable i a tots ens fa por que ens fereixin i ens facin mal. Però no em feu gaire cas a mi en aquest tema, que sóc molt dolenta, tinc el mateix ull que triant melons, o sigui cap.

Anònim ha dit...

Anava llegint els comentaris de tothom i pensava "mira que en sóc, de rareta" i finalment he trobat que hi ha algú pensa com jo, encara que estiguem en minoria. A mi no em costa dir t'estimo, perquè per a mi dir t'estimo no és només en un cas de compromís i d'atracció d'aquesta que desperta sentits. Quan emocionalment m'aproximo a algú, amic o amiga, per confidències, per compartir coses, per intercanvi d'ajudes mútues diverses, simplement perquè estimo aquesta persona sempre dic "t'estimo". Si a sobre em desperta els sentits, ho dic igual, ja que encara que ell no compartís els mateixos sentiments que jo ... m'agrada dir-ho. Mai no m'ha anat malament dir-ho ni en els casos que ha estat correspost ni en els que no n'ha estat del tot. Sempre ha estat un moment bonic.

Kuroi Neko ha dit...

Quina raó que tens carme, a mi em passa exactament el mateix! :)

Striper, t'he respost al meu blog ;)

SHADOW ha dit...

Estic amb l'estrip, en el meu cas el primer petó i l'últim t'estimo van ser molt durs, sobretot aquest últim.
Striper, enhorabona pel premi a tu i als teus premiats.
Salut

merike ha dit...

Pot tenir raó. Vull que sigui a gascon a causa del meu professor Joan deu Peiroton. No ha acceptat encara el meu premi. Potser no l'he presentat correctament? Em portava tantes hores escriure això. Ahir a la nit i aquest matí...

Striper ha dit...

Mar :
ufff el primer cop. si despres s'ha de ser constant en recordarlo.
aigua_clara_:
No es tracta pas de vergonya a mi no em fa pas, es trata de por el primer cop per tot allo que suposa.
martona :
Cap ni un de problema.
LlunA :
lluna ho defineixes tan be i tan maco..
Joana ,
Si jo tambe penso aixo de sentirse vulnerable. I algun de dolç t'haura sortit no.
Carme
Tens molta rao per que no poden saber la gent del nostre voltant ja siguin amics companys de feina que els estimem ...
aigua_clara_.
et dic el mateix que a la Carme. gracies per la resposta.
SHADOW :
SHADOW Aquets nomes van ser uns quedan encara molts t'estimo per sentir i molts de petons per gaudir, ja veuras en tot cas enrecorda..
merike:
Si que ho has fet li has deixat un comentari al seu blloc? potser esta de cap de setmana, ja treura el cap.

Adise ha dit...

A mí no me cuesta nada decir 'te quiero'. A ver, me cuesta si sé que a la otra persona le provocará una reacción alérgica escuchármelo jajaja pero por mí, en cuanto lo siento lo digo, sin preámbulos ;)

Un besito.

fada ha dit...

M'han encantat aquestes fotos tan dolces que has penjat. El primer t'estimo costa perquè encara tu mateix no saps si estimes, perquè som conscients de les dimensions de la paraula i som prudents a l'hora de dir-la. O almenys a mi m'ho sembla així. Bona nit, maco. Ah! Té bona pinta la paella!

carmncitta ha dit...

encara recordo el primer 'tequiero' :D.....ohhhhhhhhhh..................

Unknown ha dit...

Felicitats pel premi. El primer t'estimo és difícil però envoltat de desig. El darrer petó, és l'últim d'una successió de petits plaers.

Fujur ha dit...

sips! jeje ho firmo plenament! ;-)

enhorabona pel premi crack!

Striper ha dit...

Adise :
reacion alergica muy bueno.
fada .
Estic amb el que dius.
carmncitta.
Aixo mai s'oblida.
Núria .
dessig i espurnetes als ulls.
Fujur .
estem d'acord No?

Marta ha dit...

Uy, tens raó no he comentat lo del post!!!

Recordo el primer petó, no per el petó en sí, sino per que jo vaig perdre la inocència dels quince anys. Em va fer pena, i vaig tenir una sensació estranya, ja et dic, vaig veure el mon d'un altre color, i tot era diferent quan vaig obrir els ulls.

L'ultim petó ... he tingut molts mes que el primer, i fixat que es estrany ... no recordo cap!!!!

Striper ha dit...

Marta;
Apa mes val tard que mai.

Anònim ha dit...

Jo ho he dit molt poques vagades amb les meves parelles, em pren com un tema molt seriós el significat i poder perquè no em sentia estimada.
Als meus fills no tinc problemes quan els mimo a dir-ho.
He estat concienta d'un últim petó i és molt doloròs,però al ser imposat perquè ha estat decidit per la llibertat d'un altre i, maldita la gràcia que fa!, compensa (bueno, no compensa:apexugues!)el haver estat respectuosa.

- Begin Motigo Webstats code -->