dijous, 15 d’abril del 2010

REPÓS..


Tinc una contractura a l'esquena que em fa ballar la padrina moltes estones, esta assegut davant l'ordinador no em va gens bé, si no us comento espero que ho comprengueu, a sota us poso unes fotos la primera una mostra de que la primavera es aquí i la vida reneix i nosaltres potser tindríem que fer el mateix., las altres no se potser poden suggerir? Es que la natura..... I la ultima es una foto del aparador de La poma de Eva de Manresa (productes i joguines per el sexe), i va quedar com va quedar, a mi m'agrada i em sembla una bona foto.











28 comentaris:

Pere ha dit...

La figa carnivora em va somriure
i jo vaig tenir una esgarrifança,
era ella la que em volia menjar ...

Bona nit Joan.

the silver blue sea ha dit...

Que et milloris, Strip. Petonet

òscar ha dit...

Fés bondat i repós, Joan. Hi ha temps pels blogs i temps ... :) ... per mimar les contractures!

Carme Rosanas ha dit...

Que et milloris!

Joana ha dit...

Repòs i una mica d'escalforeta...que et recuperis Striper!

rits ha dit...

molts ànims!! reposa i recupera't!!!
i moltes gràcies per recordar-me que la primavera tb vol dir renèixer!!!

Jesús M. Tibau ha dit...

ànims, estem amb tu

Elfreelang ha dit...

A cuidar-se la contractura i a descansar! les fotos magnífiques, florals i sucoses!

Eli ha dit...

Aquest mal ja el conec....
A cuidar-se molt!!!

;-D

lisebe ha dit...

Doncs a fer repóssssss!! Bondat i a pendre's totes les mesures per millorar.

Fas bé de no estar a l'ordinador!! primer recupera't i despres en parlem.

Les fotos molt macas i suggerents, m'encanta l'ultima aon estás reflexat al mirall fent la foto es de concurs!!! aquesta es una de les fotos que pots presentar...

Molts petons i cuida't i tranquil que hi ha aire!!

Manel ha dit...

fotos molt maques. La de l'aparador serà: "L'elisir d'amore". A cuidar-se i, si és possible, millor que et cuidin.

Joana ha dit...

Cuida't molt!
Quines figues... m'agraden molt!
Petons

Anònim ha dit...

Boniques imatges primaverals!
Ves per on, les figues, no són del meu gust... en menjo ben poquetes.
Bon cap de setmana, Striper!

Garbí24 ha dit...

Menjant figues obertes d'aquestes segur que et millores....

Violeta ha dit...

Les fotos de les roses són tan delicades que fins i tot fan olor. La darrera és molt bonica i expressiva, suggereix molt...

La contractura no vol la mà dreta al ratolí...no, no.

Petons de cuidar.

Anònim ha dit...

Ara toca descansar i reposar! Els mals a l'esquena són terriblement molestos i dolorosos, a més que reapareixen fàcilment al mínim esforç. Doncs això, a reposar!

Lucia Luna ha dit...

Eii millora't maco!! aquest dolors son molt emprenyadors :(

doncs la foto, que és un autoretrat, la trobo collonuda, bona i interessant si senyor!!
un petonet, i bon cap de setmana

merike ha dit...

Que et milloris, Joan! Com saps jo no estic al 100%. I ara també una catàstrofe a Islàndia. Cap turisme a Barcelona des de Finlàndia. Potser amb el meu ull de laser millor.. Salutacions!

Anònim ha dit...

Cuidat eixa esquena que es molt punyetera jajaja el altre dia la meua iaia va coneiser al meu xic (bo i el meu iaio tb que encara estava a este mon) i com es alt el primer que va dir quan es va a anar es "con ese no nos vamos a coger higos que no los tastaremos" jajajaj precioses les fotos. Un bes i cuidat molt

Candela ha dit...

Espero que et trobis millor...petonets...

carmncitta ha dit...

ánim!

novesflors ha dit...

Unes fotos maques. Que et millores.

LlunA ha dit...

Hola Hola!! com et trobes...aysssssss fotut el mal d´esquena!!! recupera´t que has de viure a tope la primavera...jo ja ho faig, no paro d´estornudar, jajaj
Molts Petons
PD; fotos molt maques ;)

mossèn ha dit...

jo et faig un massatget i ... salut

Delfica ha dit...

Millora't!! I descansa!

Thera ha dit...

A reposar maco!! L'esquena s'ho val... Salut!!

Deric ha dit...

Cuida't que són punyeteres les contractures!

Kuroi Neko ha dit...

Ostres, Striper, molts d'ànims, millora't aviat, maco!
Una abraçada ben forta (però sense fer mal ehhh? :P)

- Begin Motigo Webstats code -->