divendres, 13 de novembre del 2009

RECORDEU EL POST; AVUI..........

Si no el recordeu mireu AQUI , després d'aquell dia , que la vaig trucar i no em va agafar el telefon, ni contestar al Facebook , pensava que tindria que trucar-la insistir fins que poder parlar amb ella, avui tornava a pensar , que tenia que tornar a intentar-ho


( Realment no ha passat cap problema nomes que per circumstancies, que absurdament van fer que ens distanciem, tant de ella com del meu fill, de la meva primera parella tinc dos fills el Gerard i la Núria i malgrat ja fa temps que estic separat de la seva mare teníem relació de pare i fills, el meu fill es mes gran va néixer quant jo tenia 18 anys, llavors no feien cursets com els de la junta d'Extremadura)

I avui me ha trucar el Gerard ( sentir que em deia papa soc el Gerard ha sigut....) , per dir-me que sabia que havia trucat a la seva germana ,que no em va contestar per que estava a la dutxa , i si m'anava be quedar aquest cap de setmana per prendre alguna cosa i xerrar, ara mateix tinc una mescla de por (terror) i de il·lusió , desitjo i espero que tot plegat sigui l'inici de allò que mai es tenia que haver distanciat.

De fet seria per mi un regal magnific que la nit de nadal, el dia 24 de desembre es el meu aniversari, sopem junts per celebrar-ho com sempre havíem fet .


Ja us explicare.


Crec que ja que no hi foto aquesta cançó que segurament cantarem al musical que preparem a teatre es força adient.



23 comentaris:

Joana ha dit...

Escolta i gaudeix d'aquesta trobada...
Et felicito!!
Petons

Anònim ha dit...

Fantàstic! Me n'alegro moltíssim, "papa".

kika ha dit...

són molt bones notícies. me n'alegro molt per tu! segur que anirà molt bé!

Garbí24 ha dit...

El pitjor problema que tenim sempre, son les nostres propies pors, t'ho diu un que està en un cas similar, però tot s'acaba solucionant i més quant necessiten alguna cosa.

Clidice ha dit...

:) tot va bé si acaba bé :)

lisebe ha dit...

Que bé gens de por!!!! endavant !!, ja veurás que será un retrovament precióssssss.

A vegades nosaltres mateixos ens tanquem les portes sense saber el per qué..

Desitjo de tot cor que el que desitjas es faci realitat per Nadal i per sempre clar. Els fills son una de les millors coses que podem gaudir.. Aprofita..

Petons i ja saps gens de por!! la deixes dins d'una caixa i llanças les claus a la claveguera.

Montse ha dit...

A veure si hi ha sort i podeu, decididament, sopar el dia del teu aniversari. Seria un bon regal!

Carme Rosanas ha dit...

Segur que anirà bé, o al menys això espero. Molta sort!

Goculta ha dit...

Espero que el retrobament perduri per sempre

Felicitats

M.TeReSa ha dit...

Ondia !!! aixo es genial!!! gaudeix d´aquest moment i aixi perdurara sempre.
Una abraçada i endavant !!!!

Eli ha dit...

Això és un gran pas...
Molta sort!!!
;-D

Cèlia ha dit...

Sense por però amb molt de carinyo, això sí! Tot tenia una explicació!

Pere ha dit...

Me n'alegro molt del que expliques.
Espero que tot et vagi bé.

Bona tarda Striper.

BACCD ha dit...

Que et vagi molt bé, i tant de bo pogueu arreglar les coses.

A banda d'això, si tens problemes per enregistrar la lectura, envia'm un correu.

Somiadora ha dit...

Des d'aquest post he anat al del naixement de la teva filla. Preciós! :)

Ànims amb el sopar de nadal!

su* ha dit...

molts ànims striper!!! m'alegro molt de la trucada, de la trobada d'aquest cap de setmana, del sopar el dia 24!!!!

una abraçada enorme i tranquil·litzant!!

Unknown ha dit...

Ei, no havia vist el teu bloc. T'asseguro que no t'he copiat, eh!! Ui, quina casualitat! Mira, ara la podeu cantar en català (hahahaha...)
I pel que comentes en el text, tranquil, que segur que anirà bé. No t'hi capfiquis i endavant les atxes!, que aviat tindrem un nou any ple de coses bones. I si s'avança... millor!

novesflors ha dit...

Que hi haja sort i tot vaja bé en la trobada.

mossèn ha dit...

endavant company !!! ... salut

Amylois ha dit...

Mucha suerte!!!! Muáaaaaaa

rits ha dit...

que ve!!!! ostres, això són bones notícies!
no sabia que havies trucat...veus com va valdre molt la pena fer-ho!
petits passos, poc a poc, i anar reconstruint la vostra proximitat.
de nervis res de res. a gaudir del moment!!!!
enhorabona!!!

Striper ha dit...

Moltes gracies per els vostres comentaris.
Finalment avui m'he trobat amb La Núria i el Gerard, ha sigut un dia de nervis havíem quedat a les 18 hores, ens hem fet petons , ens hem abraçat, i ens en conjurat , que teníem que reprendre el contacte, i reprendre la relació pare-fills que absurdament se havia trencat, i molt important hem rigut junts. Estic content i feliç. La Núria esta molt guapa ei i el Gerard també.

Mallerenga ha dit...

Felicitats! Sempre són benvingudes les bones notícies!

- Begin Motigo Webstats code -->