dimarts, 16 d’octubre del 2007

NO VULL !!!!!!!

19 comentaris:

Unknown ha dit...

buff la veritat és que si que fa molta mandra això de treure la roba d'abric de l'armari... Amb lo bé que s'està a l'estiu!!

Estela ha dit...

maco el poema.De fet molt i molt maco, el doble sentit especialment.

Anònim ha dit...

Com que no tinc gairé temps i arrivo tard, en primer lloc felicitar-te pel bloc nou i endevant. I mira si vols jo ja tinc l'edredó, puc deixar-te un reconet si vols ?????

zel ha dit...

Jo també m'afegeixo a les tres opinions, bonic el raconet, preciós el poema, tendre molt tendre el final i el llit té edredó i...més habitants, tu mateix, on caben 2, caben un munt!

the silver blue sea ha dit...

Mentre enyores l'estiu que ha marxat pots començar a imaginar aquells meravellosos dies assolellats en els quals sense pressa et despertes sota un edredó suau i flonjo, notant la tebior i l'olor de la pell que estimes...
Petonets de tardor, Strip!

Marta ha dit...

A mí personalment m'agrada la tardor, sense calor, amb el caliu d'una llar de foc, les caricies del teu home per sota d'una manta que fas servir mentres veus la tele, estirada al sofá. L'olor del caldo, i sentir el soroll de la pluja picar contra els vidres.

Vaig neixer a la tardor, ho dec portar a l'ànima!.

nimue ha dit...

m'agrada molt el canvi de blog!

i jo vull el mateix que tu!!!!!

fuig hivern, fuig!

rosa ha dit...

a qui et refereixes?, doble sentit, dobles paraules, de totes maneres, jo també el vull, l'hivern i a ell.
ptons.

No sabia que tenies aquests cops amagats?

Clint ha dit...

jo es que sóc més de fred...s'hi esta bé sota el nordic!

estripanits ha dit...

Ep, nen, benvingut a blogger! M'agrada aquest canvi! Ara no fotis a canviar l'estil de bloc també, eh? Per cert, que no tenies un deures pendents de la Caliope i que jo hauré d'acabar? Salut i, encara que no et faci el pes... jo estic amb el clint: millor l'hivern!

Yo voto al PP... y no debería ha dit...

Vota al PP para que todos tengamos nombres españoles y cristianos.

Saludos cordiales

LlunA ha dit...

"NO VULL..." Però de vegades em de voler sense voler...aysss quin caos!!!

petons i benvinguda...m´agrada aquest color groguenc!

Déjà vie ha dit...

jo tinc ganetes d'una mica de fred i taoarme amb l'edredó, jeure vora la llar d foc i menjar sopa d ceba...

mossèn ha dit...

al meu costat ??? ... segur ???? ... salut

Striper ha dit...

Trillina; si que fa mandra
Estela;gracies doble sentit vols dir.
Maricel; i tant que vull elreconet al teu costat
Zel; si que poden capuiguer molts i fer una orgia pero amb se dos em conformo.
The silver;UMMM ja mi veic, petonets també per tu.
Marta;Ideal pude canviaria las caricies del teu home per unas altres.
Minue; gracies enira millorant, A veure si ho aconseguim.
Rosa, a vegades per un el llit es massa gran i no hi ha qui t'abraci
Tambe tinc el meu costat tendre i poetic.
Clint; si pro millor abraçadet.
Estripanits; no el bloc continuara com sempre aviat faic els deures te el envio el 20 qiue no fas res oK!!,
Yo voto al PP;
Jo no ufff massa rancis.
LLuna; AIII qui embolic.
Dëjà vie;
Jo tambe ben abraçadet.
Mossen;
Pude quant arribeu a bisbe .

Eva ha dit...

doncs noi....vulguis o no el fred ja comença a arribar per que aquest hivern té pinta que serà MOLT fred, o bé, almenys més que l'hivern light que vam tenir l'any passat...

Striper ha dit...

Eva;
No m'espanta el fred sempre que el poguir pasar ben abracadet,

Jo Mateixa ha dit...

A mi m'agrada el fred si el puc passar abarçada a algu, si no quasi que prefereixo més la calor, jejejejeje.

Petonets guapo i molt bon poema!!!!

Joana ha dit...

M'encanta l'hivern! ;)

- Begin Motigo Webstats code -->