dimarts, 1 de gener del 2008

Sensacional invent ?


Sensacional invent ?







Ara mes fàcil,noies ja s'acabat , haver de posar bona cara,donar petonets inesperats, fer mimitos,posar morritos, quedar-se muda,posar dietes sexuals, per a aconseguir el que vulgueu del vostre amant, nuvi, marit, amic amb dret a rebolcada...... Amb el nou producte que us presento tot resolt nomes amb prémer un boto, qui diu que la ciència no treballa per a les dones Einn. Una petita punxada mentre el ronqui i llest i amb els ronquits no sentireu ni la queixa de la punxada.
Que us sembla l'invent?
Quines estratègies feu servir vosaltres?
Els homes també despleguem estratègies per a aconseguir coses?

20 comentaris:

Eva ha dit...

no sé jo si això deu funcionar gaire.....

bueno tu, bon any nou!

ojosmiel ha dit...

jajaja,y q dices q hace eso??:p

feliz año Striper,espero q todo vaya a mejor y por encima de todo q seas feliz :)
un abrazo grande

Déjà vie ha dit...

uiuiui nonono jo res d mandos d'akests! per aconseguir cosetes sempre es pot començar per un petonet dolçet. No et dic com acaba. ;) ( ara, tot dpen d quines cosetes)

Boira ha dit...

jajaja, molt bo això del comandament...Però tots tenim les nostres tècniques. Mmmm...n'hi ha una que no falla mai i és la que diu la Déjà.

:)

zel ha dit...

No sé, és que jo sovint tinc sinusitis i llavors ronquem tots a casa, ja hi estem acostumats. Ara que si funciona, ens barallaríem pel comandament aquest, l'últim tonto!!!

Metamorfosi ha dit...

Amb els nefastos resultats que he tingut darrerament, millor que no us expliqui cap estratègia!

El que sí que aviso, és que els petonets i el que pugui venir després no sempre funciona :S

I ara algú podria pensar "doncs compra't el comandament!"... però no, passo!

Petons!

Unknown ha dit...

Em penso que no és la manera idònia per aconseguir que un home deixi de roncar o per aconseguir altres coses. No, no! Hi ha maneres més enginyoses i divertides. No el compro.
Ei! Feliç 2008!

Anònim ha dit...

Val tinc el mando... HEM FALTA L'HOME ais ajajjaja, de totes maneres creec que amb mimets es poden conseguir moltissimes mes coses.

Un beset a tots i un bon 2008

Jo Mateixa ha dit...

per que dius que serveix aquest comanament???

Val si, el meu home ronca i molt, però no crec pas que compres un aparell aixi per tal que pari :-S

Quines coses te la teconologia moderna cony!!!! :

;-P

rosa ha dit...

només falta una altre comandament a casa meva si en tenim set o vuit...ara que si els reis me'l porten?
Ei jo mateixa el meu també ronca...prova de girar-li el cap cap a la seva dreta...tot mimosament i pararà...clar fins que es torni a girar...jajajaja

carmncitta ha dit...

ummmmm jo crec que tots utilitzem estratègies, pero són més divertides que aquest invent jiji

Anònim ha dit...

Jo passo de tecnologia moderna, jajaja...
on estiga una abraçada, un somriure i un petó...
i sí, els homes també teniu les vostres tècniques, clar que si! però cada persona és un món, no vull començar la guerra de sexes, jo, ara... prefereixo fer l'amor, jajaja!
Petons!

Con C de Cristina ha dit...

Jo el vaig veure però en l'altra versió (control a woman)... No sabia que existía aquesta versió i potser me'l compri, jeje... tot i així, dubto de la seva utilitat. Als homes només se'ls controla donant-los un altra cosa...

Putas y Princesas ha dit...

jajaja bonissim !! me lo pido para reyes. crec que el mando , però el homes el tenia a l'entrecuix. besos i Bon any nou!

Adise ha dit...

Jo crec que per a controlar als hòmens no necessitem aquest invent...la manera de controlar-vos està inventada des de fa molts anys ;)

muaas

P.D.: Sip, sóc capricorn :p

Striper ha dit...

Eva;
Tot es questio de provar.Te garantia.
Ojos Miel.
Si hace todo eso. guay no?
Déjà vie;
Ummm quines cosetes...?
Boira:
la del petonet o la que no diu.
Zel:
pero mira be las teclas es que fa de tot inclus aconseguir que pixem dins del water.
Meta:
Mira el costat positiu ara ja saps lo que no funciona.
Núria;
Manertes mes divertides com fer pesigolles...
Lansbury:
Rapid un mascle guay per tu, apa .
Jo Mateixa:
Mira bé las teclas per dqie no ronqui lo millor es la cosa al cul , pero es que aixo fa molt mes.
Rosa :
Et dic el mateix que a la Jo mateixa.
Carmencita;
Quines ? Quines?
Palito:
Aixo lo millor es fer l'amor pero de mentres?
Cris:
Ja veic que totes teniu algun truquillo.
Putas i princesa:
Ostres jo m'he mirat l'entrecuix i no he vist cap boto.
Adise:
A si cuenta cuenta com ?

Jo Mateixa ha dit...

I per que cap a la seva dreta Rosa??? jo tenia pensat comprar-l'hi unes tiretes d'aquelles que venen a les farmacies, això dona per un post, oi?? :-P

Fujur ha dit...

ja estic tremolant... bon any comapany! (no donguis idees al sexe dèbil! ;-) i posa més mostres del seu encant jejeje ).

Striper ha dit...

Ja Mateixa;
Apa a fer un post a veure la manera de sofocar els roncs del mascle quant dorm.

Fujur;
Ja tens rao Ja.

Betty ha dit...

El millor per encendre a un home no crec que sigui un comandament a distància, quina gracia té estar lluny?Ara estar aprop peró lluny, o lluny peró suficientment a prop per què et pugui olorar, sentir la teva respiració gaire bé a cau d'orella, un ... bé paro aquí, que potser farè un post!

- Begin Motigo Webstats code -->