diumenge, 30 de març del 2008

El sexe crea un nexe ?

Confesso:

Que he tingut al cap un altre post amb un conte un en que sortia una preciosa estel d'aquestes que que es veuen a l'horitzó, de un estel fugaç potser entre arrogant i tonto, tot lligava per parlar de la ara tan de moda intel·ligència emocional,però al documentar-me sobre el tema m'adona t que potser descobriria el baix nivell de la meva hi he decidit penjar un altre post.

El sexe crea un nexe ?




Quan vam estimar a algú de debò amb aquest amor que no ens cap en el pit i ens torna cursis i gilipolles a mi mes del que ho soc de normal, o al menys amb gran passió i creiem que serà per a sempre. Moltes vegades, quan s'acaba, no podem creure que sigui veritat, que no el tornarem a besar, fer-li l'amor, mossegar-lo i fins i tot barallar-nos amb ella (o ell segons sigui el cas), però hi ha una cosa que em crida l'atenció, després que hem tingut relacions sexuals meravelloses amb algú es crea un vincle que costa trencar. I passa el temps i ens tornem a veure, en aquest moment moltes vegades se senten el desig de demanar que ens fiquem al llit un altra vegada.. Sense importar tot el que haguí passat entre nosaltres,el temps que ha passat, les llàgrimes que hem vessat, amb quants més ens hem ficat al llit, ni tan sols els importa saber a quants més hem ESTIMAT. En aquest moment som un objecte, una propietat. Algú em va dir una vegada: "on hagut foc sempre queden cendres.". Crec que succeïx igual amb homes i dones.

Serà que el sexe ens crea un nexe de unio per sempre?

La cançó la escoltat per la radio i m'ha vingut penjar-la i donar-li un toc musical al post.






CANÇONS QUE NO MOREN MAI FEU UN CLIK AQUÌ







40 comentaris:

Cristina ha dit...

Fantastica la canço de Rosana. Fa un parell de dies que jo la vaig penjar a un dels meus blogs pero per un altre motiu.
No crece que el Sexe crei un vincle que duri per sempre, no ho crec perque JO nO NO sento.
Crec amb els patrons mentals que s'han creat dins del teu cervell i que s'activen quan recordes o veus a aquella persona. (Associació d'Idees o emocions en aquest cas)N Per sort, tenim memoria selectiva i al igual que ara recodem l'escola com a fantastica, quan ens agoviava, amb les relacions passa igual. Francament, si et troves amb algú que et provoqui aquestes emocions, potser es perque en el fons estaves molt be en ella. Jo que se! Noi, de veritat que em fas pensar a primera hora del matí!!!
Petonets
Cristina

nimue ha dit...

ui, no , no estic gens d'acord. Hi ha persones amb les que has tingunt sexe (fins i tot amb relació estable, signifique el que signifique això) amb les que no hi ha cap nexe en aquest sentit a pesar de mantindre l'amistat. Buf! només de pensar-ho! quin espant!

Anònim ha dit...

Jo penso que tot i que encara que hi hagi hagut una relacío complerta (sexe i convivencia estable) si els vincles s'han trencat, igual en tornar-se a veure un recorda els bons moments i aquella sensació del que "qué maco va ser tot, que be estavem" però no crec que passi d'aquí. Quan una relació es trenca, penso que es molt difícil tornar a patir caient en el mateix. Tot i que un sempre intenta recordar le coses maques.... Pesa més el fet que ja es va acabar.

Marta ha dit...

Aaaah, NO, no estic d'acord, i sobre aixó fa ja un temps que li vinc donant voltes, perque em trobo en que les noies i els nois no els hi queden les mateixes coses. Jo, per sort meva, quan s'acaba una relació, tanco el llibre i a obrir un altre, només un, i es l'excepció que confirma la regla, ha continuat sent amic meu, aixó sí, només amic. amic dels bons, pero només amic. Els demés ... recordo que eren una mica ... gilipollas!!!!!

Anònim ha dit...

Un altre tema realment interessant, Striper. Penso que el sexe SI que es un vincle, tot i que no l'unic, que pot perdurar entre dues persones. Peroò penso que el sexe aporta tantes sensacions, a tots els nivells, que es molt dificil, si no impossible, passar pagina, com es diu, del tot, ja que sempre hi haura coses, moments, olors.... que et recordaran aquella persona. I be, si la magia sexual amb ella era prou bona, es evident que, passi el temps que passi, la recordaras sempre, i quan tornis a tocar aquella persona, sera, almenys a nivell de sensacions, com si no hagués passat ni mitja hora... perque som prsos de la carn.

Acabo de reprendre el contacte amb la meva ex parella, i et puc assegurar que si no fos perque tant ellal com jo volem aquest cop fer les coses ben fetes... ens hauriem deixat portar pels sentiments, les sensacions i els instincts.

Per acabar, m'agradaria recomanar-te un video, per si el vols penjar aqui. Es tracta d'una cançó d'un grup dominicá de bachata, es diuen Aventura, i la cançó es diu "Los infieles", i trobo que seria molt escaient al teu blog, apart que te molt de ritme. L'enllaç a youtube es http://www.youtube.com/watch?v=2a-O9EZWREM

Apa, que vagi be el diumenge....

Xavi

Carme ha dit...

doncs jo penso que el sexe no crea nexes. El que si que passa es que quant es deixa una relació, es el que tu dius.. allà on va haver-hi foc, sempre queden barases i.. bé, el temps passa, les coses es mig obliden.. vas èsser amic amant d´aquella persona.. i quedes.. i es possible que hi torni a haver sexe d´aquell que es fantàstic. Però despres.. tornariem a lo d´abans.. bronques, discusions.. o no?¿... tot depen del cas.

Lara ha dit...

Jo crec que si, el sexe es mes important del que moltes personas pensen per aixó crec que crea un nexe ;)
Petons!

Marta ha dit...

STRIPER
Saps el que pas que els homes i les dones, en aquet tema pensem de manera molt diferent. J se que em diras que no tots pensem igual...donç aixi es, per aixo tindras tants comentaris diferents, com personas t'el facin...
petonicos sempre.
Avui estic un pel espessa..

Anònim ha dit...

A mi sempre m'han marcat les relacions amb estima i les relacions només sexuals. Pots passar una nit o varies nits amb algú i quedar-te indiferent, pots tenir una relació sexual que pot ser no ha estat la més esplendida però ha estat amb la persona que has estimat bojament i no ho oblides... Mai he repetit amb ex, perquè les 2 ex que tinc les he estimat moltíssim, però si que he repetit amb persones trobades per casualitat amb qui saps que només hi tens sexe, quan amb una persona t'hi entens sexualment repeteixes, però si hi hagut amor prefereixo no acostar-m'hi, un métode de defensa? no ho sé... me'n he anat per les branques?? segurament... Em fas pensar nano amb els teus posts!

Jo Mateixa ha dit...

Em temo molt que no.

Quant es trenca una relació es per alguna cosa no??, es a dir, si es va trencar per el motiu que es trenques, fos qui fos el que dones el pas o fins i tot fen-ho mutumanet, si s'ha trencat es per que ja no es pot salvar i per tant...per que crear cap mena de vincles??

Mai m'he liat amb un ex, els ex son això, ex i més val que segueixin sen-ho, no creus??

Tens cada pregunteta que deu ni do eh :-P

Petons guapissim!!!!!

PD: La canço de la Rosana es preciosa, sempre que l'escolto em recordo d'un ex que em va deixar i tal com m'estava deixant a la radio sonaba aquesta cançó, vaig odiar-la durant molt de temps, la cançó, però desprès he de reconeixer que em meravella la dolçor de la seva lletra :-)

estrip ha dit...

doncs jo crec que es poden donar els dos casos.
El nexe que em pot crear haver tingut sexe amb tal persona, és que si tornéssim a tenir sexe els mals records em revindrien altre cop.
Però també amb segons qui, si sexualment t'emplenava molt i saps que tornar-hi no significaria res més que això, sexe. El nexe només seria un plaer.

didac ha dit...

es mas una cosa emocional ke una cosa sexual y ke las dos personas esten sintiendo lo mismo ...
y como dicen por aki cada persona es un mundo !!
me ha dado ke pensar y recordar!
un abrazo

Deric ha dit...

jo crec que sí, si més no, una complicitat.

Josep B. ha dit...

Crec que la trampa està en aquesta frase: "després que hem tingut relacions sexuals meravelloses"

Quan alguna cosa, sexe, aventura (no sexual), una batalla campal (d'aquelles d'entre amics posar-nos de fang fins les orelles), o qualsevol altra que ens deixi un bon sabor de boca al recordar-ho, sí, efectivament crea un vincle.

Ara, el sexe, com a sexe, per se, no.

De la mateixa manera que no recordes totes les clases d'aquella assignatura que t'agradava, sols aquelles que et van marcar.

Per cert que coi es això d'intel·ligència emocional?

És que ens agrada etiquetar-ho tot!

Josep B. ha dit...

Crec que la trampa està en aquesta frase: "després que hem tingut relacions sexuals meravelloses"

Quan alguna cosa, sexe, aventura (no sexual), una batalla campal (d'aquelles d'entre amics posar-nos de fang fins les orelles), o qualsevol altra que ens deixi un bon sabor de boca al recordar-ho, sí, efectivament crea un vincle.

Ara, el sexe, com a sexe, per se, no.

De la mateixa manera que no recordes totes les clases d'aquella assignatura que t'agradava, sols aquelles que et van marcar.

Per cert que coi es això d'intel·ligència emocional?

És que ens agrada etiquetar-ho tot!

merike ha dit...

Cap gilipolles en el meu diccionari nou:-)

Anònim ha dit...

Doncs no sé que dir-te... suposo que no es pot generalitzar. Hi ha molta gent que fa creu i ratlla. Jo crec que tinc una dificultat molt gran per deixar d'estimar malgrat les dificuoltats que puguin sortir. I a mi els lligams em queden arrelats per sempre, però amb sexe o sense. Amb els amics també em passa.

mossèn ha dit...

el sexe em deixa perplexe !!! ... salut

stel ha dit...

aquesta cançó és tant bonica!!!

el tema de les parelles que s'han tingut és complicat, hi ha gent que les busca al cap d'un temps d'haver acabat la relació i hi ha gent que en fuig sempre.

Striper ha dit...

Striper Confesió:
Jo confeso que igual alguna ex em despertaria aquestesganes, d'altres ho han intentat i jo ho he rebutjat.
Cristina,
Jo crec que si desperta aquestas emocions sera per bons records.
nimue;
Sempre pensas que alguna et produiria espant tornr-ri.
Xesca:
Jo crec que pot haver una recaiguda de un moment.
Marta ;
Marta fa poc llegia algun post teu el incordi que representa tenir una ex de la parella pululan..
Anònim Xavi:
Presoners de la carn si no..
Respecte al video si algun cop em va bé per algun tema el tindre en compte.
AINA ;
Pero si admets que es pot reviure una sesio de llit no?
Lara:
Com a minim una certa complicitat si segur..
martona :
Espero que ara ja no estigues tanr espesa.
Sense fer soroll;
No no t'has enat per les branques , penso que es una opcio mes estensa de el que penses.
Jo Mateixa;
Jo no dic de creals demano si el sexe ens crea algun vincle , jo penso que al menys de complicitat. Mala hostia que sones aquesta cançó mo.
estrip;
Aixi si tornem es per sexe plaer, molt posible.
didac :
Doncs ni pensis coses ni recordis mals moments EH.
Deric .
D'acord.
skorbuto:
Que no era cap trampa. Lo de la inteligencia emocional jo entes que es domar el sentiments, pero jo em demano en base a que.
merike;
No al diccionari catala no surt , es un castellanisme crec, el que es uffff..
Carme :
Lligams sempre ens queden no?
barb michelen;
UHHH no No.
mossèn ,
A mi relaxat.
stel ,
Si que es bonica la cançó , mira no se per que he pensat Eh penjala.
Si el tema es complicat certament.

Lucia Luna ha dit...

Si crec que et poc quedar aquest sentiment quan tornes a veure a aquella persona, a mi m'ha passat, nomes una vegada per això.
Bona musica, m'encanta :)
Petons maco, molt bona nit.

Sylvie ha dit...

LO de inteligencia emocional es dificil d'explicar, no és donar sentiments, es sobretot empatia, saber qué senten els altres... pero es dificil ja t'ho dic jo...
Lo del nexe sí, crea unio si quan ho feies era amb passio i atraccio molt fortes, quan hi havia molt de respecte i una gran estima... es launio mes profunda entre dos persones i quan aixo passa i no hi ha despres un dolor molt gran, una ofensa o agravi es possible tornar-ho a sentir, jo crec q mes q crear un nexe pot enganxar...
Molts petonets

EvitaBlu ha dit...

Es cert que quan trenquem una relació, ho fem amb tot el que això comporta i que cadascú ha de fer la seva i tallar els vincles que per això hem trencat, ara bé, quan la relació s'acaba sempre hi ha un dia en que fas l'amor amb l'altra persona sense estar premeditat i èssent conscient de que es l'ultima vegada perquè la historia ja s'ha acabat i després d'això ja no hi haurà res mes.

Anònim ha dit...

Jo crec,que depen de moltes coses, això pot passar o no...
Depen del perque s'hagi trencat la relació, si ha deixat un mal gust de boca, possiblement, no et quedin potser ni ganes de tornar a reempendre cap mena de relació amb aquella persona.
Depen també del moment de la teva vida...Si va ser el teu primer amor... potser la relació que vares mantenir va ser tant especial..que és molt dificil d'oblidar, potser si que vindria de gust, tornar-ho a repetir, però no ens ennganyem, el primer amor, va ser en unes circumstancies, en una edat determinada, i les coses mai poder ser com abans...
Depen de la importancia que li donis en ficar-te al llit amb una persona. Si és sexe... el pots fer amb aquella persona, o amb una altre...Si és amor, llavors cal replantejar el que vols, potser ho desitges perque vols recuperar la relació?
No sé si m'explico...
En tot cas, penso que quan fas l'amor .. és un moment especial, però que es compendi de moltes coses barrejades, és sentiment, és estimar... Despres del temps transcorregut, la història no crec que sigui igual... No pot ser igual, perque la vida passa, i les circumstancies són unes altres.
La cançó de la Rosana, és molt i molt maca.

Sara Maria ha dit...

Doncs la veritat, això de tornar a reviure una sessió de llit, no ho veig gens clar, especialment quan m'han decebut. Crec que sols un se'n salva.
Per cert, genial això del premi de postres, et fa res que pengi la recepta tot dient que és de l'Striper, clar.

Anònim ha dit...

creec que si, crea una especie de nexe, pero no sempre, es hai quan entra el sexe per sexe besets

Striper ha dit...

Luluji ;
Potser no sempre pero a la fi quant es trenca una barrera amb algu, ja queda trencada per sempre.
Sylvie :
Si que es dificil, bé tu en deus sapuiguer força.
El sentiments i dessitjos si que de un ser repetitius.
eva al desnudo.
doncs si sempre pot haver a aqust cop,si sera l'ultim..
Eli.
Si las circustancies canvian, a vegades les coses canvien sobtadement, pero sempre hi han coses que no es pden canviar,vivencies, sentiments be es poden esvair, pero no es tant facil com tenca l'interruptor de la llum, Sijo també trobo molt maca la cançó , i las del enllaç també.
Sara Maria ;
Cony si que has tingut mala sort amb els teus companys de llit ah..
Lo de la recepte pots fer tramnquila endevant.
Lansbury .
Veritat que si.. Beset també per tu.

Sara Maria ha dit...

No és pas mala sort, al contrari... Jjejeje... Però la confiança, la complicitat, s'ha trencat, i mira, sols amb algún m'agradaria tornar a fer sexe, però no pas amb la major part.

Anònim ha dit...

Suposo que depèn de com hagi anat la relació, com siguis tu, com ho hagueu deixat i quina mena de contacte teniu després. Jo, quan veig la meva exparella (parella estable només n'he tingut una a la vida), sempre penso que podria passar alguna cosa. Teníem bon sexe, amb amor, i a vegades ho trobo a faltar. Prò aquest "trobar a faltar" i allò de "era tan bonic" crec que no és prou justificació per a fer-ho. Seria enganyar-nos a nosaltres mateixos, seria voler recuperar una cosa que ja no es pot recuperar. I amb el temps la gent canvia i com més temps passi menys sereu, tant l'un com l'altre, les persones que havien tingut aquell sexe tan bonic...
...no?

Antoni Esteve ha dit...

Jo crec que crea vincle, però no per sempre. Es cert que algú que et va atreure una vegada et pot tornar a atreure, però d'aquí a voler tornar a fer sexe...hi ha dolors que vencen qualsevol escalfament.

una abraçada!

Anònim ha dit...

No m'endollaria de nou amb cap ex...i menys amb el que en ve en el cap..
No l'ex es ex i s'acabat.

ah! jo també som d'aquelles que amb els amics res de res..vaig tenir sexe amb un amic una nit i és va convertir amb el mal somni, vàrem deixar de ser amics, ell volia més i jo entenia prou.

besadetes wpo!!

Anònim ha dit...

ei beneit sigui el rei DYLAN..na Rosana també està bé..

Anna,la Fdez.O. ha dit...

Bon Sexe significa Implicació i, per a mí, comporta que sempre existeix un vincle , però una història acabada ha de quedar en el record ... Ara, és veritat que , a vegades , penses com seria estar de nou amb aquell/s que sexualment , al principi per inexperiència o timidesa, varen ser part més innocent de la teva vida !!! Ho veieu , sempre hi ha un vincle , físic o mental .

Striper ha dit...

Sara Maria :
Doncs un ja ea algu no.
Núr :
potser tans sols recuperar un moments mitjanc el sexe res mes.
Antoni:
Algu molt especial que no hagui hagut dolor.Pot venir el desitg.
kpi:
Doncs tachon snous amants millor.
la musica genial si.
Anna,la Fdez.O. :
Si sempre queden vincles estic segur.

Anònim ha dit...

de moment, encara no pot ser... ens faríem massa mal... :/

su* ha dit...

jo diria q no tothom sent aquest vincle, ni tothom q el sent, ho fa com descrius.
per la meva banda sí q noto q es crea un vincle, no tant sexual com sí emocional.

petó

Striper ha dit...

Núr,
Doncs que pasi una mica de temps.
su*.
si jo tambe penso com tu depend com a vegades pot ser mes sexual.

Kuroi Neko ha dit...

Jo crec que sí, que inevitablement crea uns lligams. Poden ser més forts o no, però els crea. És evident que quan comparteixes una cosa tan íntima com el sexe amb algú, s'estableix una mena de confiança amb les dues persones... hi això també és un nexe!

Striper ha dit...

aigua_clara;
Si aixo que em dit com complicitat.

Anònim ha dit...

d'un i do!!! la quantitat de comentaris que has provocat!!! amb el tema. Això em fa pensar que ens has posat a tots el dit “a la llaga”. La meva opinió: m’estimo més que no hagi cendra, revifar el foc et poc crema i, en aquests moments jo estic una mica “xamuscada”

- Begin Motigo Webstats code -->