dimecres, 28 de maig del 2008

POST VISUAL 2

En aquest post visual 2 us poso varies fotografies i m'agradaria saber quina o quines us agraden especialment i qui nom li posaríeu a cada una o al menys a las que us suggereixin molt.





La 1

La 2

La 3

La 4

La5


La6

La 7

La 8



LA TORNA

Veien aquestes fotografies penseu que la mala llet de una i el riure del altre es per el mateix.





AUTO SPAM.

EL PROXIM POST EL PENJARE EL DIA 29 A LES 18.00 HORES, ES TITULARA “CONTROLAR ELS SENTIMENTS” I AQUI UN PETIT FRAGMENT.

es mes fàcil si no som correspostos

42 comentaris:

Eli ha dit...

Hola Striper,
A mi personalment m'agrada la 8. Es molt sugerent.... i sensual.
A vegades, sense que es vegi res, et pot dir més coses, que la que es veu clarament....
Per posar nom, però, ara mateix no tinc massa inspiració!!!!
Que passis bon dia!
;-)

Anònim ha dit...

qUE BONES LES DUES ULTIMES, M'HAS FET RIURE. SON LES PREFES!!! JAJAJA


CRISTINA

Juan Duque Oliva ha dit...

M'ho poso dificil i em quedo també amb la vuit, solament li faltaria que estigués un poc humida

Marta ha dit...

Per mí a la 1 sobran peus!!!!

La 2: Posesión.

La 3: Posando!!! No es molt natural, no m'agrada gens.

La 4: es guai, la segona que més m'agrada, jo la titularía: LA ESPERA.

La 5: jajjajaj, nos la has colao!!! jajjaja

La 6: no cal titol, crec que es massa evident!

La 7: es molt romàntica!!!! LA PREFERIDA!!!!

La 8: tambe està be.

I sobre el post proper ... sí el tamany importa!!!!

aigua ha dit...

M'agrada molt la 2. tanca els ulls... es el que em sugereix quan veig la foto. :)

Anònim ha dit...

Com estic a la feina i poc inspira posare nom a la 7 que es per altra vanda la que mes m'agrada i li dire "a cau d'orella", en les fotos la veritat es que estan molt divertides y tal vegada si sigi per el mateis perque en eisos moments o rius o plores.

Besets

Enric Caujapé ha dit...

Títols que em venen al cap a la primera de canvi:

a la 2: Capicua
La 4: Tot
la 5: New Punk

Lucrècia de Borja ha dit...

Les que més m'agraden: la 4 i la 6.

1: Multitut?
2: ying-yang
3: possessió
4: ara
5: em quede amb el "new punk" d'Orbison xDD
6: desig
7: romanç
8: toca'm

Pel que fa a les altres 2 fotos..

La 1a està queixant-se dels tios que farden de bons amants i després tenen una coseta "així" que ni tansols saben fer servir. Això hauria d'estar penat per llei i és el que ella intenta explicar.

La 2 no és riu del mateix. El tio en un intent d'originalitat s'ha tallat els cabells del pubis en forma de cor i baix el seu nom. Clar, ella no pot parar de riure de vore una cosa així de coenta...

ciber-besets amb molt de glamour

Cèlia ha dit...

Voto per...La 1, m'encanta: Òrbita

(Aquest títol m'ho suggereix pensant com s'ha arribat fins aquí, dos satèl·lits voltant per una òrbita)

Arkana ha dit...

m'encanten la 2, la 4 i la 7. la 2 em recorda al ying i al yang... equilibri, compenetració... la 4, bé, al principi no m'ha cridat l'atenció, però dp he pensat "i si fossis tu, en un hotel, desprès d'unes hores de copes i ball? no t'agradaria convidar el teu amant així al bany?" i m'he decidit. i la 7, per la seva tendresa i passió alhora...

gràcies per la teva visita, torna quan vulguis!

Un petó!

Sara Maria ha dit...

Doncs a mi m'agrada molt la 4... Quina intensitat de desig que mostra. A la 1 no em sobre gent... Hehehe..
I la 8 m'agrada, pero li manca una mica de humitat o oli, com diuen més amunt.
Els títols, crec que avui no estic inspirada, o sigui que ho deixo.

Mª José ha dit...

M'agraden la 7 i la 8.
Passa de lo sensual a la passió desenfrenada.

:)

I les dos últimes... quin fart de riure XD

bonissimes

Clint ha dit...

M'agrada la 2, em fa pensar que hi ha hagut un "abans" de la foto!

I la 5, ser tant aprop...

Joana ha dit...

Guapo, jo no puc una de sola, en dic quatre ok?.
La 2: Relax post coitum...
La 6: Morbo total, passió desplegada...
La 8: Excitant...
La que seria 10: La cruel realitat... :)
Petonets!

Kuroi Neko ha dit...

Què divertides les fotos! M'agrada molt quan fiques fotos sensuals, que suggereixen més que ensenyen. Donen molt més joc a la imaginació, certament :P

carmncitta ha dit...

la 1: 3 son multitud

la 7: carinyuuuuuu


:P

estrip ha dit...

molt xules totes!

i la condolezza! ara s'entén tot. Està mal follada, com deies en un post anterior!

Striper ha dit...

STRIPER;
Cada un agafat les fotos que li ha semblat jo no entraré a comentar-ho tants sols els altres comentaris. En quant a la meva elecció la 2, 3,i la 5 te un algú especial que em crida l'atenció.
ELI:
Si sempre es millor suggerir d'acord i vinga a veure aquesta inspiració.
CRISTINA:
M'alegra molt que te haguí fet riure.
Luz de Gas:
Yo no m'atreveria a decir que en algun lugar no hy humedad.
Marta :
No el post proper no va de mides d'això ja em parlat,
això es lo que has pensat amb les dues ultimes fotos.
Aigua:
Si tornes explica lo de tenca els ulls.
Lansbury.
En aquestes situacions sempre millor gaudir de bon humor i de plaer.
Orbison:
La 5 te un algú i crec que el nom bé..
Lucrècia de Borja i Bairén:
Ostres quina imaginació molt bona explicada. Petons.
Cèlia ;
Molt bo potser els ha buscat l'orbita dos millor que un deien no..
Arkana :
Bona pensada lo del Hotel.
Tornaré.
Sara Maria:
Ai aquesta inspiració dons vinga busca-la. Peto.
Venus:
Encara et sento riure. Peto.
Clint:
Potser també un després.
Joana:
Això de la cruel realitat, vols dir?
aigua_clara_:
La imaginació es molt important.Petons.
Carmncitta:
Multitud? A vegades no.
Estrip:
Si aquesta dona per cul a tothom però el que tu dius.

merike ha dit...

M'agradan la 1, la 2 i la 7 i la Condoleezza:-)

Martha! ha dit...

M'agrada la set, es un petit resum detotes les altres en una, no ho sé, és mirar una imatge i dir: aquesta! doncs la 7!
les dues últmes molt bones!

Jesús M. Tibau ha dit...

La 2: manipular.

Si la noia del final, mirant aquestes mides, es posa a riure, senyal que és optimista i que s'ho mira tot pel costat bo a la vida.

yuna ha dit...

...la 6. Sembla que s'hagin de menjar... de fet, suposo que ho faran ;)

en diria un: ganes de tu

muac!

Carme ha dit...

em quedo amb la vuit: el titol tendresa, però m´agradaria més la foto en blanc i negre, no se perque..

res, salutacions

Carme ha dit...

m´he equivocat: la 7

LlunA ha dit...

fotos 1-2-3: MILLOR JUNTS!!!
Foto 4: TOTA SOLA????
Foto 5-Me quiere no me quiere...
Foto 6-7:NYAM NYAM!!!
Foto 8: AQUI I ARA!

jejeje

zel ha dit...

S'hi val un títol global?

"Pells i pelleringues"

Ja veus que no estic inspirada.
Bé, demà serà un altre dia!!! Petons

Lucia Luna ha dit...

No crec que tinguin relació hehehe, la foto que més m'agrada és la 2, però no et diré titul, avui em costa una mica.
Petons maco.

Déjà vie ha dit...

m'encanta la 4 i li posaria com a titul nitmoguda.

Marta ha dit...

STRIPER
De fet m'agraden totes...menys la nº 6 puaffffffffffff es que no puc...
La torna, sencillament genial.

petonicos, sempre tendres(que no baballosos)per tu.

Deric ha dit...

La 3: pudor
Segur que està emprenyada per la mida de l'aparell del Bush que no la deixa satisfeta

Lliri blanc ha dit...

LA 1: El triangle.....

Anna ha dit...

la 6.. és brutal, són petons de passió, morbositat, plaer.. mmm molt bona! les altres també eh... però aquesta més!

su* ha dit...

bones,

m'agraden especialment la 1 i la 7.

1.piló, piló! quants més millor!!
m'ha agradat per la visió divertida q n'he fet i donat q tinc debilitat pels peus i les mans i de peus n'hi surten uns quants.... ::)
7. con-tacte. només de veure-la m'ha encès.

Anònim ha dit...

A mi personalment m'ha encantat la 7, suggereix molt tan sols veure-la.

Com títol li posaria, TOCAR-TE

I de les dues últimes, la torna com tú dius, be, em penso que més aviat la mala llet de la primera es per motius ben diferents al riure de la segona, però vaja, posada a escollir, potser s'ho passarà molt millor la segona, tot sigui dit.

aigua ha dit...

tanca els ulls per poder sentir de veritat ,com les mans recorren amb suavitat i sense pressa tots els racons del cos....:) res original...però fantàstic.

Amylois ha dit...

La 2 molt maca.

Anònim ha dit...

la 7 i la 8 són les meves preferides, les que més em sugereixen erotisme previ...

Anònim ha dit...

ei a jo m'agraden la 6 i la 7 erotisme, desitg, tendresa, pell de gallina, sensual, ummmmmm a l'orella més pell de gallina...

Amylois ha dit...

Ei, la pregunta te contestat, pero bueno, es diu gualva o hualva, es a prop de Sant celoni, es el parc del racc, una montanya que te per fer barbacoa, taules de pedra, un riu , una zona per llugar a futbol, molts camins, un riu petito. hi ha un bar restaurant amb piscina. Els socis 10 euros, els no socis ni idea. Molt maco per cualsevol diumenge. Amb parquing.

Striper ha dit...

Merike.
la Condoleezza? A mi no
Martha! :
Si que es bona si!!!!
Jesús M. Tibau:
Optimisme sempre si noi!!!
yuna;
Ben pensat si que es menjaran.
I millor no quedar-se amb gana!!!1
AINA :
La 7 esta cusant furor es que es molt maca.
LlunA:
Molt bé. Petonets.
Zel:
pelleringues? AISS
Luluji:
La 2 es que uhhhh.
Déjà vie:
Moguda ja passada o per passar?
Martona:
Petons acceptats .També per tu.
Deric:
Et refereixes al cervell del Bush.
Lliri blanc.
Triangle aja m'agrada.
Anna i Lluís:
Si molt bona.
Su*
La 1 i la 7 a la set afegim un altre?
Xesca:
TOCAR-TE , MENJAR_TE si bona pensada.
Aigua;
Si fantàstic i molt ...
AMYLOIS:
Si que ho es.
Rosalia:
Si però després del previ marxa sexual..
kpitana :
la pell de gall me la has posada tu a mi amb el teu comentari.
AMYLOIS :
Gracies per l'informació.

su* ha dit...

doncs millor q no, m'agrada tal cual :)

Goculta ha dit...

1: tres son multitud??
2: adam i eva
6: sabors
7: secrets
8: és meu

- Begin Motigo Webstats code -->