diumenge, 12 d’abril del 2009

PECAT? PECATS?

Eh!!!!! encara que tingui vacances no tot el dia estic fent mandres , veieu aquí estic netejant a la cuina.

I aquests dies que malgrat tenen un a vesant religiosa, abans també la tenien pagana, pascua, el renéixer de la vida, a la primavera.


I amb tot aquest esclat de vigor i vida fruit de la naturalesa, m'enrecordat d'aquesta gent comparable amb corbs negres( amb perdo als corbs) de vida hipòcrita, prediquen unes coses i fan unes altres, que van fer sorguir una dita popular que deia que:

“ TOT LO BO ENGREIXA HO ES PECAT”
I jo dic que tururutururu nanai nanai que es mentira grossa. (
be potser que la truita de tonyina i formatge i el got de cava que me he fotut per esmorzar....)

A un altre post us vaig ensenyar lo de les estampes religioses , aquí teniu un altre cosa que m'agrada col·leccionar, postals modernistes romàntiques. I a un altre torna parlarem mes 'aquestes postals.


AUTO SPAM.

EL PROXIM POST EL PENJARE EL DIA 15 A LES 07.00 HORES!!!!!

41 comentaris:

Thera ha dit...

Està bé això de ser net i polit. No és pas pecat home! Celebro la teva afecció col•leccionista, tens gustos ben dispars, potser complementaris, que de postals en tens de tota mena...

nimue ha dit...

m'encanta la teua col·lecció de postals! m'agrada molt aquest estil de dama antiga. Ei, quan acabes amb la teua cuina passa't per la meua,jijiji... ;)

Bona mona!

pluja ha dit...

A mi sempre m'han fet una mica de por aquest tipus d'imatges!! ;)
Ah! i mooooolt bé això de netejar quan es té festa! algun dia s'ha de fer no? ara.. suposo que et guardes temps per altres coses!!!

Juan Duque Oliva ha dit...

A los seudo señores que dicen eso ni caso.

Preciosas las postales modernistas.

Y de la tortilla ye l cava ya ni te cuento.

BEsos

Rita ha dit...

Unes postals precioses. M'agraden!
Bona Pasqua!

Jesús M. Tibau ha dit...

ets un romàntic

khalina ha dit...

aquestes postals modernistes són mlt xules.

I bé el renéixer de la primavera avui no està massa clar :) A veure si millora el temps

Andrea. ha dit...

Em quedo molt més amb les festes paganes, que no pas amb les religioses.
És ara quan reneix la primavera, i la vida, després de l'adormiment de l'hivern.
M'han agradat molt més aquestes postals que no pas les de l'últim dia.
Si pequem i els altres no els hi agrada, que s'hi posin fulles...(molt parlar d'abstinència i d'altres martingales, però això és molt fàcil de dir, des dins dels palaus tant suntuosos que tenen, ells no s'estan pas de res...)
la vida és per gaudir-la!!!

I respecte a l'esmorzar, no que n'has gaudit, doncs això és el que compta!!!

Petonets.

rosalia ha dit...

Veig pels teus últims escrits que el bon ànim ha sorgit del teu interior com les flors dels fruiters. Jo també vull pecar! Si ho aconsegueixo aquesta primavera, seràs el primer en saber-ho, m’has fet recuperar la fe! petons!

Garbí24 ha dit...

Doncs, reconec que soc un gran pecador i que m'agrada fer-ho .

Anònim ha dit...

Ja ho veig ja xiquet que tu no perds el temps eh :) doncs segueix fent el què tu creguis sense fer cap mal, hi ha persones que hi creiem, d'altres que no, el què importa que en un món com aquest ja costa bastant ser feliç com per a amargar-nos, o sigui que a viure :)

Deric ha dit...

jo 'estic dedicant a no fer res!

Silvia_D ha dit...

Pecadorrrrrrr!! jajajaaja me encanta.
Las postales, preciosas.
Pasa felices días, Joan. Petonets, guapo

mossèn ha dit...

et contractaré perque vinguis a netejar la meva cuina ... ah, per cert, ho hauràs de fer en tanga !!! ... salut

lisebe ha dit...

Jajaj. molt bo això de fer netejas de cuina i de més, ja es veu que ets un senyor de la teva casa!!

Doncs mira altre cosa que et dono la rao, menys hipòcresia i més veritat passar-ho bé ara que comença realment el renaixament de la nova estació...

Jo tinc una mica de problemes amb la mama que té depre.. i encara no li podem tallar els plors suposo que tot es no només per el cam¡nvi de temps sino perque ja fa 5 mesos que falta el papa però no vegis quins dies porto!!!

Pel que fa als teus esmorçars ja sé com els gastes, aprofitat la truita de tonyina i formatge pel matí no es el mateix que per la nit..home lo del cava no es que sigui molt normal al matí però tenint en compte que son festes...(es broma) m'alegro molt de que et cuidis bé.

Com diuen tots es millor pecarrrrrr que fer-se el sant, la hipocresia es el que impera per desgracia.

I altre cosa que tenim en comú jo també tinc colecció de postals antigues, igual podem canviar com els cromos!!!

Petonssss rei !! i que demà puguis menjar la mona que més t'agrada, jo ja sé quina!!!

MeTis ha dit...

que cada uno haga lo que quiera con su religion y su cuerpo oye.

eso, a limpiar! todo bien limpito que sino te quitamos puntos.

un beso.

Hada Isol ♥ ha dit...

Todo lo lindo tiene el rótulo de pecado!y no creo que sea tan asi!
Que buenas colecciones tienes! un abrazo!

Les Coses són com Som ha dit...

jo no sé què dirien les dones de l'estampa si veiessin aquestes imatges anteriors, jaja que anuncien la primavera jaja.
Ben fet de netejar la cuina, s'ha de fer, encara que sigui per vacances oi?
Doncs ens anem veient per aquí, un petonàs!!!

viamax ha dit...

Muy bueno tu blog, muy interesante. precioso post.
Salu2

Anna ha dit...

nanu!! o prefereixo cardar que menjar perdius eh!! com m'agrada pecar!!

Anònim ha dit...

Lo de no comer carne el viernes y otras cosas más las veo unas tontunas que no veas..

petonets

LlunA ha dit...

Ehhhhhhh molt bé fent les coses de casa!!! jejej si es que no es fan soletes, oi???
vaaaaaaa ja estem tots aquí que s´han acabat les festes i demà s´ha de treballar...però que divendres està més a prop. jijijijijij
Petonets

Lucia Luna ha dit...

Hola bitxo, com anem? veig que bé :) doncs si noi, jo aquests dies també aprofito per endreçar i netejar, i com veus per fer-te una visita, que menys que això ja que estic tant perduda, una abraçada, i ojo!! amb la mona, o les mones :)

Mallerenga ha dit...

I què es pot fer per setmana santa millor que pecar?
A la meva cuina també li fa falta una bona repassada, però no en tinc ganes, millor pequem, que és festa!

Goculta ha dit...

Striper si t'agraden les postals antigues mira't aquest bloc
http://inventariodesilencios.blogspot.com/

I respecte a pecar.... doncs cada dia i cada época de l'any crec que són aptes per pecar....

M. J. Verdú ha dit...

Espero que estiguis passant un bon dia de la mona

Gaia ha dit...

És per fer la foto? O és veritat que la neteges? Je je
Interessants totes les fotos!

labruixoleta ha dit...

m'agrada pensar que aquestes festes són per celebrar el renéixer de la vida, en general. Potser lo de Jesús ressucitat només era una metàfora per explicar aquest renaixement de totes les coses. La Primavera. I la gent que "inventa" pecats i ens diu que el que és bo "és dolent"... només fan que complicar la vida. Espero que hagis passat bons dies de festa, i les postals modernistes romàntiques, m'agraden molt, m'agradarà veure'n més! :-))

Anònim ha dit...

asi limpiaba asi asi, asi limpiaba asi asi que yo le vi. Estos dies son els millors per descansar, menjar lamona y empinar el catxirulo. Un bes pasquero

Unknown ha dit...

Ei, t'has deixat el davantal penjat!!
Jo també en tinc d'estampetes com les que ensenyes. Ben posadetes en un àlbum. Una abraçada!!

MeRCHe ha dit...

Dons sip, totes les coses bones engordan, son pecado o son perjudiciales para la salud ainss, vigila amb les truites que en porten molt de colesterol :P

petons

Abogadaenbcn ha dit...

Peaso cuina...

Carme Rosanas ha dit...

Home! això de la cuina ho FAS MOLT BÉ, Noi! Sí t'envio la meva cuina en foto, no me la netejaries, pas? No sé si funcionaria... ara que hi penso potser seria abusar... oi?

Pexar, pecar... ara no me'n recordo ben bé què volia dir això... fa tant dse temps que no sentia aquesta paraula... ;) però no sembla pas que estigui malament ;)

carmncitta ha dit...

alguna foto es trucada no? xD

USD ha dit...

amenaçar amb el pecat és una manera de tallar-nos les ales

Silvia_D ha dit...

Te traigo besos y abrazos y una sonrisa, corazón y deseo que mañana sea un día mejor que el de hoy :)

Striper ha dit...

M'és difícil per temps posar-me al dia i contestar un per un per lo que en aquest us agraeixo a tots de tot cor els vostres comentaris , petons i abraçades.

Unknown ha dit...

Carai noi!
Cada dia aprenem coses noves sobre tu... fa gràcia que col·leccionis aquest tipus de postal... no sé no ho hauria dit mai... però aquestes no són eròtiques!!!!!

Unknown ha dit...

La teva cuina està IMPECABLE!!!!!

Cèlia ha dit...

són postals delicioses...

Kuroi Neko ha dit...

Quina composició més explícita :P

Les postals antigues m'han agradat molt...

Ah, i això de fer neta la cuina... aishhh jo també ganes de tenir cuina pròpia (i habitacions, saló, terrassa... vaja que vull comprar-me un pis d'una vegada però no està la cosa...)

Un petonet,

aigua_clara_

- Begin Motigo Webstats code -->