diumenge, 10 de maig del 2009

AMB ESTIMAR NO HI HA PROU.....

MOLT IMPORTANT. 

El proper dia 22 aquest bloc complira 2 anys hi haurà un post especial, tant especial que vull que el feu amb les vostres aportacions, em podeu enviat tot allò que vulgueu , fotos, dibuixos, vídeos, dedicatorias, tot allò que us sembli jo posaré pastis i cava.
..................................



Els meus dits han trobat la seva vocació recorrent la teva esquena, dedicaran la seva vida a acariciar les teves galtes, lluitaran amb la meva boca per eriçar la teva pell i dedicaran les seves forces a donar-ho tot. La teva boca és el meu oasi en el desert dels meus dies, el teu alè ambrosia per a la meva vida i els teus sospirs ordre per a arribar fins al teu sexe i fer-lo meu .El meu somriure neix de la força de les teves paraules, la meva alegria esculpida en el meu rostres de fascinació davant la lluentor dels teus ulls que es perden en la meva mirada........Bonica rondalla per acariciar-la entre llençols, boniques lletres per a poder conservar-les a la pell a la teva , a la meva.

Un cop em van dir “ Joan estimar, que t'estimin no ho es tot a una relació” A part de l'amor, el desig que cal per que funcioni una relació?

LA TORNA
Un bany sempre es relaxant, amb escuma,sals de bany, sense preses i amb algú que t'eixugui, i al sortir i de pas et posin crema hidratant ho oli de bebè.. Ah potser el de la foto podria ser jo.

AUTO SPAM.

EL PROXIM POST EL PENJARE EL DIA 13 A LES 07.00 HORES!!!!!


23 comentaris:

Amylois ha dit...

Desafortunadamente para mi, despues no pasó nada.

Violeta ha dit...

Apaaaa...., quines fotos avui! Les dues primeres són molt tendres, la del Maneken pis té un somriure entranyable.

La darrera..., ai, la darrera...

L'escrit preciós. I tendre com tu.

Petons de bon dia.

Juan Duque Oliva ha dit...

Que buena bañera.

Próxima celebración, habrá que hacer algo.

Mmmmmmmmmm

òscar ha dit...

allà hi serem. dos anyets d'idees valen per molts regals.
felicitats anticipades!

Fujur ha dit...

vale que me fotografies guapa.... pero que me saques en el blog no jodas!!!

cuidat crack!

Anònim ha dit...

Estimar és molt important i si estimes la resta hauria de funcionar, de vegades estimes per rutina, però quan l'amor és de debò, la resta funciona.

LlunA ha dit...

Oleeeeeeee 2 anyets, alguna cosa t´enviaré, i tant!!!!
Ays les fotos...tota la raó, estimar és important, una de les coses més importants però sense desig una relació no és una relació...
petonets

Joana ha dit...

Per fer funcionar una relació calen moltes coses i lo més important, que hi posin els dos....
Ja t'ha aixugat?, dic, per si fes falta!! :)
Petons

Judith ha dit...

Si estimes i et sents estimat transmets amor a la gent del teu voltant.

Striper ha dit...

AMYLOIS :
Catxis.
Violeta:
Ah moltes gracies per lo de tendre , dona de color sensual.
Luz de Gas RadioBlog;
Algo habra que hacer si, piensa.
Òscar;
Moltes gracies.
Fujur ;
Si no pasa nada ..
Cesc ;
segur? Que es amor de debo?
LlunA :
Crec que desig i mes coses,
Joana .
Si porta una tovallola ben grossa.
Judith ,
sempre transmetem allo que rebem..

Carme Rosanas ha dit...

A veure què t'envio... hi pensaré.

Calen moltes coses, però crec que la paraula amor o el verb estimar, en el seu sentit més ampli les engloba totes. Si estimes de veritat, amb tot el que implica de diàleg, comprensió, complicitats, bon rotllo, paciència... no cal res més

Carme Rosanas ha dit...

A veure què t'envio... hi pensaré.

Calen moltes coses, però crec que la paraula amor o el verb estimar, en el seu sentit més ampli les engloba totes. Si estimes de veritat, amb tot el que implica de diàleg, comprensió, complicitats, bon rotllo, paciència... no cal res més

Lliri blanc ha dit...

Primer de tot felicitats pel teu escrit tan dolç!
Segon felicitats pels dos anys de blog!
Tercer Felicitat pel perfum que arriba de l'escuma o de la crema hidratatant.
jajaaja

Que hem d'enviar-te (hi ha un tema que vols seguir?)

Fins aviat

Anònim ha dit...

estoy trabajando en eso del dia 22 jajaja muas que bonita la foto de la abuelita aunque me quedo mejor con la de la bañera. Muas Muas

lisebe ha dit...

Amor sense desig, no es possible, s'apaga poc a poc el foc i despres costa molt encendre'l de nou..

Mantenir el foc es més que una intenció es part de l'amor el desig el mantenç a força de entendre's mutuament i donar-se mutuament sense entrebancs i tabues.Sense obligar-se,amb llibertat i comprensió, igual estic equivocada.. però això es el que jo entenc per estimar.

Un bon bany amb sabós i olis aromátics estimula al més incrédul dels mortals.. i si a sobre fas un massatge als peus pots fer esclatar de plaer
al mes dur dels amants.

M'encantat el post!!! Molt sensual..
I ...(em callo)

Petonets guapo!!

nimue ha dit...

si ho sabés tindria una relació així que millor no em preguntes a mi! :PP

carmncitta ha dit...

on et puc enviar la meva aportació estimat striper?????

La Caperucita que se enamoró del lobo. ha dit...

Jo també vull ser-hi a la festa dels dos anyets, si trobo alguna coseta ja te l'enviare d'alguna manera.
Oi que estic convidada? :)

Petons

mossèn ha dit...

en aquesta darrera fotografia ... hi ha una cosa que sembla més un cagarro surant que no pas una ... salut

Lula ha dit...

Uuff el 22... Santa Rita, patrona dels impossibles!!
A veure si puc enviar-te alguna coseta.

Què es necessita?
No ho sé pas. Amor i desig, si, evidentment, però més coses, xq l'amor dura 3 anys (això diu en Beigbeder) i el desig potser menys i tot.
Complicitat, compartir moltes coses i tb divergir, per tal que l'un aporti a l'altre allò que no té, interessos comuns, química, i sort, molta sort.

De totes maneres, jo sóc de les que pensa que res dura per sempre.

Besooootes

rits ha dit...

estimar i ser estimat...buf, no hi ha millor regal!!

Deric ha dit...

ja podries ser tu, ja!

Striper ha dit...

Carme:
Jo crec que també poden influir , temes econòmics i materials.
Lliri blanc:
Moltes gracies per tot el que em dius ,el que m'has enviat perfecte.
. Lansbury .
La de la bañera si es una bañera normal.
lisebe .
Doncs s'ha de mantenir la flama.
Lo de massatge mmmm
moltes gracies petons.
Lisebe ;
I qui no..
carmncitta.
La pots enviar a striper07@gmail.com
Moltes gracies.
Mònica
I tant que estàs convidada..
mossèn,
Coi si que us heu fixat.
Lula.
Potser res dura per sempre pero be ho hem d'intentar, ho al menys ho fem.
Rits;
Si que es un bon regal.
Deric ;
I perque no puc ser jo?

- Begin Motigo Webstats code -->