diumenge, 25 d’octubre del 2009

LA VERGONYA.....

Jo he de dir que normalment no soc gaire vergonyós ni tinc un sentit ample de fer el ridícul, dissabte de l'altre setmana em vaig tindre que vestir com surto a les fotos de sota per fer d'Agneta una personatge que sortia ( nomes es parlava de ella no estava físicament) la obra que vam representar a la fira de la verema de Artés , i que va servir per animar una mica la sobretaula , sempre fugint del humor “ Chavacano” .

I vosaltres sou molt vergonyosos?

Teniu molt sentit del ridícul?











16 comentaris:

zel ha dit...

Mhhhhhhhhh, doncs, mira, m'aguanto el riure, estàs...explosiu? No sé si és la paraula justa, però.... Osti, jo tampoc en tin d'aquesta vergonya...petonets!

Garbí24 ha dit...

NO ho he fet mai però em penso que actuar amb public em costaria una mica........be...molt.
Bona delantera...

Joana ha dit...

Jo tinc un molt gran sentit del ridicul... i vergonya, encara que pugui semblar que no!
Parlar en públic m'ho fa passar fatal, imagina vestida com tu!

Clidice ha dit...

Jo no en tinc gens de vergonya si no faig mal a ningú, també he fet una mica de teatre :) estàs molt ... d'això ... molt ... ehem ... molt ... però molt eeeeeeeh! ;)

Montse ha dit...

vergonya? mande lo qué?

Fujur ha dit...

ufff! vergonya no, vergonyós! ;-I quines domingues tiu! jeje

Amylois ha dit...

tio, no cuesta tanto disfrazarse de mujer, mira que eres patoso!!! jajajajjaja, en fin todo y cuando sea para hechar unas risas vale.
jajajaja

kika ha dit...

jo no ho he provat mai, i de fet abans no m'agradava gens disfressar-me, pero ara no sé. de mi no sortiria, però si se'm proposés per alguna bona raó... potser si que ho faria...

Anònim ha dit...

Jo més aviat, tinc por escènica; sentit del ridícul... si són disfresses i això no, ho he fet moltes vegades.
Una abraçada.

Joana ha dit...

A vegades sóc molt vergonyosa i a cops gens...Les disfresses no m'agraden gaire però si cal també m'hi apunto!
Bon diumenge wapo!

lisebe ha dit...

Molt bo !!!! jajaj si tens mes pits que la Sabrina!!!

Perfecte riure amb que no de tú!! això es el important!!

I bé jo por escenic alguna vegada, però si es una broma m'hi apunto sense dubtar-ho, i si es per una bona causa no m'ho penso!!

Bon final de diumenge que ja queda poc!!

Petonets guspo!!

M.TeReSa ha dit...

jajajajjajaja, mira qu´ets pallaso !!!!
petons

su* ha dit...

buf! jo tinc vergonya i mitja! a vegades m'agradaria ser capaç de fer coses sense vergonya, pro en general ho passo malament si sóc el centre d'atenció.

felicitats per la teva "poca vergonya" i pel no sentit del ridícul!!

Striper ha dit...

zel
Si la veritat en qualsevol moment podien fer BUMMMM!!!
Cristina
Tot es superable...
garbi24
Sempre costa però un cop que hi ets posat.
Joana
No dona no pansa res jo al principi parlar amb public em costava molt després ho vaig superar.
Clidice
Molt carregat de pit volies dir?
Arare
Així m'agrada.
Fujur
Grosses eh..
AMYLOIS
Solo era cuestion de animar un poco la sobremesa
kika
Segur que si!!!
Glòria
Nena tot es llançar-se
no cauràs jo t'agafo
Joana
Doncs si cal contaré amb tu.
Lisebe
Molt millor fer riure que no fer plorar
Bon diumenge també a tu.
M.TeReSa
Molt no ho saps prou.
su*
Depend per el que siguis el centre d'atenció si que em pot fer vergonya.

Andrea. ha dit...

A mi em sembla que pel que fa a disfresses, i fer l'indi de mil i una formes, fa anys que vaig perdre la vergonya, i encara no l'he trobat pas!!!!

Bufa, nano, quin pitram, i quin mal d'esquena després!!!!

Muaks.

Eli ha dit...

Ostres, jo odio parlar en públic... i sóc de les que m'agrada passar desapercebuda!
No sé si podria anar així... entre amics potser si, però quan el públic és més ampli, no m'agrada ser el punt d'atenció, i ho passo molt malament!

- Begin Motigo Webstats code -->