dijous, 19 de novembre del 2009

COSES DE LA FEINA...


Tenia ganes de parlar-vos un dia de aquesta feina meva de Striper, que despullar-se en public i amb certa gracia no es gens fàcil, i a mes te el seus riscos a vegades sembla que tinguis que acabar totalment indefens amb pilota picada a sota de un munt de gent, i els canvis de temperatura als que esta sotmès, de tant en tant agafo un refredat de collons.

De fet a mi lo del striptease me agrada en parella , entrar a la habitació sentir la musica amb la llum de unes espelmes mmmm. I els sostenidors que et cauen a sobre.

A vosaltres us agrada això del striptease, n'heu fet ho us han fet algun cop?

Jo us poso el repertori de musica que tinc depenent de la situació , quina escolliu?

Ho potser preferiu un altre musica?


Sincopat: I like to move it. Reel 2 real

Sensual i lent: Let’s get it on. Marvin Gaye

Poca-solta i actual: Naughty girl. Beyoncé

Cadenciós y voluptuós: Sex Me. R. Kelly

Marxa: Dancing with my self. Billy Idol

Clàssic actual: You can leave your hat on. Joe Cocker

Petita variació actual: Unchain My Heart. Joe Cocker

Rape-ro i rítmic: Let me blow your mind. Eve

Desgarrado: Born to be wild. Steppenwolf

Alternatiu: Superfreak de Rick James

Emocionant: Bolero de Ravel

Apassionant: La danza del fuego

Popular: Rock’n’roll de Gary Glitter

Atrevit i espectacular: L’amour est un oiseau rebel, de Carmen de Bizet


AUTO SPAM

ARA TAMBÉ EM PODEU LLEGIR

AQUI.





11 comentaris:

lisebe ha dit...

Que vols que et digui jo sempre soc de les que m'agrada la innovació , però si he de fer servir la música sempre serà 9 setmanas i mitja de Joe Coker... per la versatilitat que té i el morbo , les fruites, darrera d'una persiana o un llançols i fent gala de les virtuts siguin les que siguin a la vista.

Hi han variants que son igual de atractives, però depend del moment (l'hora) i de la parella.

Pero ai el que vull es gaudir de la sensualitat i de la conquesta i triunfar sempre será Let's get it on de Marvin Gaye .

Igual soc molt transparent.. que vols.. soc així.

Petonsss

Pere ha dit...

Jo ja t'imagino pescant els sostenidors al vol.
Fas una pregunta que pot tenir respostes divertides i una selecció de bona música.
L'estriptease més atrevit que jo he fet és aquest:despullar-me del tot escrivint un blog...

Bona nit Striper.

rosalia ha dit...

doncs jo no ho he fet mai, però perque no m'han donat peu, que si no? ja m'agradaria, ja.
Trio Joe Cocker, encara que el bolero de Ravel m'encanta, desprès de molt temps, l'he escoltat sencer. Gràcies Joan i no deixis de despullar-te, a les dones ens poses!

Garbí24 ha dit...

prefereixo ser l'espectador i la musica tot i que hi fa molt no es el mes important.......

rits ha dit...

jo em quedo amb la sensualitat del Marvin!
doncs si t'agrada, endavant! nodeixis de fer-ho!

Hada Isol ♥ ha dit...

Yo cuando veo un striper en una fiesta no puedo mirar,mi timidez no me deja,una vez hice un juego así con mi esposo y me gustó hacerlo pero igual aun me cuesta,aquella vez lo disfruté mucho,quizás debería volverlo a hacer,si me animo un día te cuento que musica elijo.
La verdad que los stripers de profesión no tienen un trabajo fácil,en las despedidas de soltera debe ser riesgoso estar ante toda esa jauría de mujeres borrachas y sedientas,jejejejeje,la ultima despedida a la que fuí el striper era un niño de 20 años y a mi no me gustan los niños,mis amigas lo tocaban todo al pobre lo veía incomodo,creo que no hacía mucho es striper,desde entonces entendí que no es tarea fácil.
me voy a ver la otra pagina que pones.Te dejo un abrazo!

Anònim ha dit...

M'agrada aquesta feina, ve, vull dir "la teva feina", la meva és molt diferent.

Jordi Cirach ha dit...

Saps que m'estic pensant de fer-me,... sí això de fer striptease... tu creus que potser tindria èxit?

:)

L'imperdible de ℓ'Àηimα

pluja ha dit...

Crec que és una feina molt més complicada del que pot semblar a simple vista! Nó només s'ha de tenir "cuerpo" sinó també un saber estar i gràcia destacables!!

nimue ha dit...

doooncs... jo ni l'he fet mai ni me l'han fet mai! glups!

Striper ha dit...

Gracies per els vostres comentaris, gracies una abraçada.

- Begin Motigo Webstats code -->