dimarts, 12 de gener del 2010

AMOR XXXXXXX MISTIC...


No voldria que en cap moment ningú es poguí ofendre per la utilització de metafores i termes religiosos en aquest post, si es així les meves disculpes, malgrat intentar fer el post amb el màxim respecte a unes creences que també son meves.



Voldria;

Cremar-me en els inferns dels teus llavis i condemnar-me a l'etern purgatori entre les teves cames, no tenir més Déu que els teu cor bategant de plaer, ni mes llei que la del desig.

Resar el rosari que formen per les teves pigues , idolatrar la teva mirada, evangelitzar la teva pell i profanar els teus pesars. Excomunicar el passat, beatificar els meus llavis esclaus de la teva pell, silicis de mossegades tendres i gemecs amb so de cants gregorians

Ascendir fins als cels beneït per les teves carícies ,arribar fins al paradís entre petons i afectes tot relliscant per la vall dels teus pits coronats per mugrons divins.

Rosari de carícies, crucificat de plaer, estigmes dels teus petons, pregàries de sospirs, luxúria del teu cos, absolució amb un t'estimo......


epíleg 

"La veritable saviesa consisteix mes a doblar la suma dels plaers que a multiplicar la de les penes..." .

Marques de Sade



DOS TOCS MUSICALS

SEMPRE BETTY(:-


Concert de Nadal


 


17 comentaris:

lisebe ha dit...

Això es una "experiencia religiosa" (com canta el Enrique Iglesia) pero més intensa....i de devoció mes forta...

Molt bo el que diu el Marques de Sade.

Petons sense virus

Cris (V/N) ha dit...

M'ha encantat, no crec que sigui res profà i si escrit amb una intensitat magnífica.... M'ha agradat molt, felicitats :) Petons!!

Amylois ha dit...

AMEN

novesflors ha dit...

Em semblen unes metàfores molt encertades.

òscar ha dit...

Cap mena d'ofensa i, com diu Lisebe, tota una experiència religiosa molt millor (pel meu gust) que les que ens oferia l'Enriquito Iglesias.

Una abraçada Joan!

Anònim ha dit...

Em sembla que ja està dit, però no em surt una altra cosa: Amén!

su* ha dit...

això és entrar al cel per la porta gran

petó*

Juan Duque Oliva ha dit...

Bastante malito, pero ya vamos mejorando,
ya veo que tu estas en plena forma

Un abrazo

rits ha dit...

rosari de les pigues???? ais... m'agrada molt més el rosari de carícies,...doncs fer el rosari és ben llarg i dura molt, oi?

M. Antònia ha dit...

La segona foto m'agrada, el primer video, és mona la noia, però una mica llarg, ara escolto el concert, làstima del moviment de la càmara. Tens molt de temps, o vas molt ràpid. No em dones temps de veure-ho tot. L'escrit el pots fer part de la novela sensual que vols fer.

Joana ha dit...

Deliciós...

Garbí24 ha dit...

Una divinitat així no pot ser mai condemnada!!! i si ho es...mal fet

Cèlia ha dit...

Quina religió més plaenera! i planera, sense més complicacions que la d'estimar!

Joana ha dit...

El plaer no és pecat de cap de les maneres!!!!
Una experiència edificadora més que la de l'Enrique :(
petons Joan

khalina ha dit...

això és una experiència gloriosa i apoteòsica

Marià ha dit...

Deu ser ben ruc o un hipòcrita qui es senta ofés per estos bells pensaments...

Betty ha dit...

bellímes metàfores que et van escalfant religiosament! pare m'haig de confessar ... he pecat!!!

- Begin Motigo Webstats code -->