divendres, 30 d’abril del 2010

REFLEXIONS , COSES VARIES......



Dimecres a la tornada de la feina vaig sentir a la radio que per possible edema i perdre de visió el muntanyenc Mallorquí Tolo Calafat , estava atrapat a 7000 metres de alçada al Annapurna , que es podia comunicar amb un telefon via satèl·lit, i el muntanyenc Juanito Oiarzabal deia que li estava demanar, que l'anessin a rescatar , que no volia deixar sols la seva dona i fills , ahir al mati vaig anant a treballar vaig sentir que havia mort, i realment em va afectar força la noticia i tot plegat sobre allò que podem pensar i sentir en un moment d'aquests, on ens queda molt poca esperança , i de vegades ens enfonsem per coses que son simplement futileses



-------------------

Aquests es el meu peu unes sabates em van fer mal a un dit m'anava curant la ferida i ahir vaig pensar que tal com evolucionava seria millor que anés al meu cap,

(CAP Sagrada Família ,Manresa ), i com sempre em van atendre de meravella, i em sorprendre que per tal de fer salut, estant programant caminades per els usuaris del Cap , a mes en cap de setmana , i crec que es un gest realment admirable i que es mereix un 10 aquest dissabte jo aniré a una i la Lluna també vindrà, vaig parlar amb la infermera avui tinc que tornar i segurament els hi ajudaré indicant rutes per fer caminades agradables i al abast de petits i mes grans.


L'altre dia vaig fer una sessió fotogràfica per fotos que aniran al bloc on conjuntament amb l' Àngels ( Sargantana) ens han posat al la web de la editorial Sapiens la que entre altres fa la revista Descobrir Catalunya i Descobrir Cuina.



---------------------------------------------------------------------

Personalment crec que hi han cançons que s'acaben convertint en tot un mite i que mai moriran una es aquesta primera del Sabina “ I nos dieron las diez las once...” I personalment trobo indignant i molt malament aquesta versió que poso a sota de la del sabina.

Vosaltres que dieu?








A mi em posa de mala llet cada vegada que la escolto.




6 comentaris:

Lucia Luna ha dit...

Bon dia!
que em penso? doncs em quedo amb la primera part, tens raó, molt sovint donen importància a coses que no la te...jo ja ho se prou això...., per aquesta raó, espremo la vida, o ho intento, com si fos l'ultim dia que queda.
Un petonet, i cuida el teu peu( i com dius que la cançó aquesta posa de mala llet, nooooo! no l'ha he posat :)

Garbí24 ha dit...

No vagis a ballar amb aquest peu que si et trepitjen......
Una mort terrible la del montanyenc

Clidice ha dit...

La muntanya ja les té aquestes coses, ho saps quan hi vas i esperes que sigui benevolent amb tu, però tu saps que és una de les possibilitats. Cuida't.

Elfreelang ha dit...

Les sabates que apreten...cuida't el peu...!

lisebe ha dit...

Una gran perdua la del montanyenc...

Cuida`t el peu i vigila el calçat que portes. Una bona iniciativa la del CAP passejar sempre es bo i sá..Que tingueu una bona passejada la Lluna i tu !!

El bloc de RACONS es molt interesant i mes ara amb la magnifica portada i amb el suport de SAPIENS.

I la cançò que vols que et digui la de Sabina es la bona i no m'agrada en l'altre versió.

Petons i bon cap de setmana, i en compte amb el peu!!

Anònim ha dit...

Ais que mal lo del muntanyer i lo del dit, per altra banda la canso de Sabina es una de les meues preferides mmm Sabina

- Begin Motigo Webstats code -->